Királyerdő: több utca ismét járhatatlanná vált

Csepel.info, Fidesz-KDNP frakció

A szokásosnál több csapadék és a hóolvadás gyors megindulása miatt gyakorlatilag több utca is járhatatlanná vált a Királyerdőben – panaszolják a Fidesz-KDNP önkormányzati képviselői.

A Királyerdő teljes csatornázását és az utak aszfaltozását 1994-ben, 16 évvel ezelőtt ígérte meg Avarkeszi Dezső. Lapunk úgy tudja, hogy az MSZP-s politikust mindez nem zavarta abban, hogy négyszer sem teljesített ígéretét újra megtegye – így legalább mindenkinek van ideje pontosan megismerni Avarkeszi választási programját. Az alábbiakban Németh Szilárd és Zupkó János Fidesz-KDNP-s önkormányzati képviselők Tóth Mihály polgármesterhez írt levelét olvashatják.

Tisztelt Polgármester úr!

A téli hideg és sok-sok csapadékos időjárás után a napokban elindult olvadás után a kertes nem aszfaltos utcák járhatatlanok. A hóban csak az autók nyomaiban lehetett eddig közlekedni, most viszont az olvadás következtében óriási kátyúk, gödrök keletkeztek.

A lejtősebb királyerdei utcákban viszont nem csak a kátyúk okoznak problémát, hanem a víz olyan mély vályúkat-árkokat mosott ki, hogy járhatatlanok lettek az utcák. A kopogtató cédula gyűjtés közben a királyerdei utcákat járva, már amennyire járhatóak, frakciótársainkkal is folyamatosan nap, mint nap szembesülünk ezzel a ténnyel. A lakossággal történő beszélgetéskor is első helyen az utcák állapota kerül előtérbe. Erre szeretnénk felhívni figyelmét és kérjük polgármester urat, intézkedjen, hogy az ilyen királyerdei utcás kereszteződések fokozott figyelmet és gyors intézkedést kapjanak.  Egy ilyen kereszteződés például a Vitorlás Tutajos utca találkozása, viszont nem csak ez az egy ilyen királyerdei utca van Csepelen.

Kérjük, vizsgálja ki, milyen módon tudna önkormányzatunk segíteni azoknak a csepeli lakosoknak, akik nem szilárd burkolatú utcában laknak, hiszen ők is nap, mint nap közlekednek, ill. közlekednének.

Kérjük, hogy az intézkedésről kapjunk részletes tájékoztatás.

Budapest, 2010. február 17.

Tisztelettel:

Németh Szilárd
képviselő

Zupkó János
képviselő

37 hozzászólás “Királyerdő: több utca ismét járhatatlanná vált” bejegyzésre

  1. ződ szerint:

    “A kopogtató cédula gyűjtés közben a királyerdei utcákat járva…!” Lám-lám, azért csak van valami haszna ha az urak lereszkednek a Zemberek szintjére!

  2. Gordon szerint:

    Nálam nem jártak a szocik, tehát még le se “ereszkedtek”. Már csak ezért is a Fideszre szavazok!

  3. Gordon szerint:

    Egyébként a csepeli mszp-t soha nem érdekelték a királyerdeiek.

  4. kispajtás szerint:

    Az Orosz mikorra igérte meg a csatornázást, kedves ződ?
    Nem csodálkozom, ha a szocik a környékre se mernek menni kopogtatócéduláért. Orosz et. ezt is elb…ta!!!

  5. Lexon szerint:

    Jó, hogy ilyen levelet ír NSZ. Viszont nemcsak a keresztezôdésekkel van baj, az egész Tiborc utca ilyen, a mellékutcákkal együtt. És nemcsak most, hanem évek óta minden esôzéskor. 🙁 Nem véletlen, hogy a streeview-s google autó sem tudott bejönni az utcákba.
    Nagyon kíváncsi leszek, hogy a fideszes vezetôk mikorra fogják rendbe tenni az utcákat, amiket az mszp-sek lesz@rtak…

  6. malacka szerint:

    Mindenestre a kedves elvtársaknak van pár évtized előnyük!

  7. malacka szerint:

    Ja, és az azért k….ra bosszantana, ha a narancsosok is ezt a szarpakolást csinálnák éveken keresztül! De a bizonyítási esélyt és a kivárási időt (egy ciklus???) meg kellene kapniuk.

  8. Lexon szerint:

    malacka: a bizonyítási esély áprilistól meglesz. A kivárási idôvel viszont nem értek egyet, fôleg nem 4 év!

  9. ződ szerint:

    malacka! O.V. nem egy ciklust, hanem száz napot sem kért a bizonyításra! Csodálkoztam is rajta, olyan hamar azért nem lehet előrehozott választásokat tartani!!!

  10. codec szerint:

    Ne legyetek telhetetlenek! Amit a Mika bácsiék nem teljesítettek 16 év alatt, azt gyűlölt ellenségeitektől ne várjátok 100 nap alatt.
    Amúgy meg, az esélyt nem tőletek kapják. Nektek ott vannak a kiváló szakemberek.

  11. Pepe szerint:

    Lexon!
    Ne várj minden csepeli probléma megoldást Orbántól! Ami csepeli ügy, azt helyben kell megoldani, és arra az esélyt nem áprilistól, hanem csak októbertől kaphatja meg Németh és csapata. Feltéve, ha az emberek bizalmat szavaznak Nekik.
    Egyébként igaza van malackának, valóban meg kellene kapniuk a rendcsinálásra az esélyt, bár ez nem egyszerű, mert Csepelen túl sok komcsi él…

  12. Csepeli XXI szerint:

    Királyerdő nem 1990 óta létezik.
    Előtte mit csináltak a komcsik itt évtizedekig?

  13. baniko21 szerint:

    CsepeliXXI!
    Ha jól körülnézel, akkor láthatod. Több ezer embernek épitettek lakást,
    mondjuk ingyen. Iskolák, ovódák, bölcsödék épültek, igaz jó részüket
    az urak 90 után elkótyavetyélték, a lakásokat meg megvetették a benne
    lakókkal, bár nem ők épitteték. Abban a 20 milliárd adósságban ezek
    is mind benne voltak, meg a háttér: ipar, mezőgazdaság, minden ember-
    nek munkahely, meg mindenki ingyen tanulhatott.
    Most van 160-170 milliárd adósság, nincs ipar, nincs mezőgazdaság és
    nagyon sok embernek nincs munkahely. Ja és még van árverezés,
    kilakoltatás, és van nagyon sok szegény ember. Erre igazán büszke le-
    hetsz, és boldogságodban, hogy demokrácia van, szabad vagy, szabadon
    akár éhen is hallhatsz, ha gyógyszer kell,- mert beteg vagy- de nem
    tudod megvenni, szabadon meg is hallhatsz. Óh mekkora haladás!

  14. Csepeli XXI szerint:

    Baniko21!
    Királyerdőről van szó!
    Igen,épitettek új lakásokat:Csillagtelepen (Királyerdőből ellopták a dombokat,a hatalmas gyümölcsösből sóderbányákat csináltak a temető mögött) meg a lebontott régi Csepel helyén,ahova más kerületekből hozták be a “csepelieket”.A Gyárat széttrancsirozták,eladták (pénz az ablakban) de mit csináltak Királyerdőben?

  15. fülöpke szerint:

    A gyárat eladták ? Viccelsz? Felosztották.

  16. Nagyapó szerint:

    baniko21!
    “Magyarország bruttó államadóssága 20 ezer 421 milliárd, azaz 20 421 000 000 000 forint, a GDP 79,4 százaléka – derül ki az MNB friss adataiból. A hitelek visszafizetési igénye a harmadik negyedévvel zárult egy évben 1549 milliárd forint volt, ami a GDP kiemelkedő, 6 százaléka.”
    Népszabadság.hu (2010. február 17. szerda).
    Valahogy más. Antallék sara az említett 20 milliárd, a többi ~20 000 milliárd a szocik “terméke”! Bravó!

    Ceterum censeo… A kommunista, ha kinyitja száját, hazudik, ha kinyújtja kezét, lop.

  17. Gordon szerint:

    Csepeli XXI:

    2010. február 17. 19:15-kor

    Királyerdő nem 1990 óta létezik.
    Előtte mit csináltak a komcsik itt évtizedekig?

    baniko21:

    2010. február 17. 20:38-kor
    CsepeliXXI!
    Ha jól körülnézel, akkor láthatod. Több ezer embernek épitettek lakást,
    mondjuk ingyen.

    Gordon véleménye: Banikó21! Apád paszának építettek ingyen lakást a kommunisták Királyerdőben, de nem az én családomnak.

  18. Csepeli XXI szerint:

    🙂 🙂 🙂

    Gordon!

    Vannak még sokan,akik a vörös álmukból nem ébredtek fel.

  19. baniko21 szerint:

    Gordon!
    Nagyon kedves vagy, de azt ugye nem vitatod, hogy Királyerdőben is
    a sok-sok családi ház akkor épült? Akkor Te is tudtál házat épitettni,
    a szüleim is, meg sok-sok ember. Ha most kellene tudnál-e? Menj
    végig Királyerdőn és számold össze, hogy az utobbi 20 évben hány
    családi ház épült, és elötte mennyi? Járj utánna most mennyi a lakosság
    adósságállománya és akkor mennyi volt. Javits ki, ha rosszul tudom,
    de Csepelnek Királyerdő egy kissebb része. Légy tárgyilagos, és pró-
    báld szükebb hazád, Csepelt úgy egészben nézni. Árverezésekről, ki-
    lakoltatásról ,munkanélküliségről nincs véleményetek? Szerintem meg
    ha fel kell kapni a vizet, talán ez utobbiak azok. Egyébként meg 20 éve
    minden választásokkor kiemelt helyen igérgetnek a királyerdeiknek,
    na de annyira nem szegények, hogy igérgetni ne tudjanak.

  20. királyerdei szerint:

    T. baniko21!
    Bocsi, de vitatkoznék veled!
    Azok a házak, amik a királyerdőben 30-40 évvel ezelőtt épültek nem komcsi támogatásból épültek, hanem az emberek gürcöléséből, abból, hogy több munkahelyen dolgoztak egyszerre azért, hogy valamit tudjanak kezdeni.
    Ezt onnan tudom ilyen biztosan, hogy az én apámnak is 3 munkahelye volt, és úgy tudta felépíteni a 80nm-es családi házunkat, és soha nem volt kommunista! + Az összes környékbeli, törzsgyökeres királyerdei szintén így tudott építkezni. Érdekes.
    Mielött butaságokat beszélsz, olvasd el a Királyerdő történetét, hogy mikor parcellázták fel (Hollandi Társaság), és akkor magadtól is rájönnél, hogy a nagyszülői generációnak csupán arra futotta a VH-k ideje alatt, hogy a telket és egy kis vályog putrit felhúzzanak, mert akkorák voltak a károk, és akkora volt a szegénység. A családi ház építés azért lendült fel a 60-70-80-as években, mert addigra vált kereső képessé a következő generáció!

    Azon kellene elgondolkodni mindenkinek, hogy azok az emberek, akiknek viszi a bank a házát vagy egyéb más ingóságát, azok miért jutottak ebbe a helyzetbe? Saját környezetemben körültekintve: akihez jön a bank, ahhoz azért jön, mert nem elégszik meg azzal amilye van, és mindent hitelre vesz, és a havi bevételt sokszorosan meghaladja a hiteltörlesztések mértéke. Élt volna kisebb lábon, és nem járt volna így!

    Mielőtt felkapnátok a vizet, elmondanám: 5 évig voltam munkanélküli, anyukám szintén munkanélküli és súlyos beteg, apukám rokkantnyugdíjas, tehát nem dúskáltunk a pénzben. De minden fekete munkát elvállaltam 2 diplomával (takarítás, szemétszedés…) azért, hogy ne kelljen hitelt felvenni a havi megélhetéshez. ÉS át lehetett vészelni.
    Ma, amikor a magyar családok túlnyomó része az adósságait nyögi, én nem élek ilyen igával a nyakamban, mert nem akartam elsüllyedni az ingoványban!

    üdv királyerdei

  21. baniko21 szerint:

    Királyerdei!
    A munka valóban nem szégyen, csak lenne belőle sok. De Te is azt
    támasztod alá amit mondok: hármotokból csak Te dolgozol. Képzeld
    el, amikor egy családban ahol kiskoru gyerekek is vannak, apuka is,
    meg anyuka is elvesztette a munkahelyét. Szerinted tudnak akkor re-
    zsit fizetni? Egyébként tökéletesen igazad van. Az emberek a meg-
    hülyitésük után, tényleg nem gondolkoznak. Az a véleményem, hogy
    mindenki megérdemli a jelenlegi helyzetet, ha eltüri, hogy rabszolgát,
    vagy felesleges embert csináljanak belőle. Állitólag mi emberek vagyunk
    a legfejlettebb emlősök. Hát tudod ha elnézem az állatvilágot, akkor
    ebben már kételkedek. Mi a saját magunk ellenségei vagyunk.

  22. ződ szerint:

    Nagyszerű ötlet az utak rendberakásához! Húgom aki egy vidéki kisvárosban lakik mesélte. A helyi fideszes önkormányzat ingatlanonként évi 10 000 Ft kommunális adót vetett ki és az így összegyűlt pénzből az összes utcát szilárd burkolattal látta el! Itt az idő!

  23. […] Királyerdő: több utca ismét járhatatlanná vált Ossza meg ezt a cikket ismerőseivel: […]

  24. Lexon szerint:

    Pepe, malacka: megkaptam a választ a Fidesz képviselôjelöltjeinek bemutatkozó videójából. Idézem: “Elsô számú feladatunk Királyerdô teljes csatornázása és a Gerincút megépítése.”
    Tehát ôk maguk sem kérnek haladékot. Az “elsô számú feladat” nálam azt jelenti, hogy azonnal elkezdik. Remélem, ôk is így gondolják…

  25. Gordon szerint:

    Banikó21! Csak hogy végleg tisztázzuk: A szeretett komcsijaid az én családomnak lóxart se építettek, vagy adtak. Nagyon jól tudom, hogy milyen kuporgatás, kínlódás, és koplalás előzte meg míg ki lett fizetve a ház. Egyáltalán nem volt sétagalop, vagy csupa móka és kacagás (lehet, hogy a párttagoknak igen, de nekünk nem).

    Te írtad Királyerdő kapcsán: ” Több ezer embernek épitettek lakást,
    mondjuk ingyen.”

    Erre mondom én: apád paszának lehet, de nekünk nem!

    Javaslom, hogy húzd meg magad.

  26. TI szerint:

    Kedves Ződ!
    Úgylátom, hogy te a husosfazék közelében éltél az elmúlt években.
    Ezért van hozzád egy kérdésem. Szerinted hol van az észak csepel eladásából befolyt összeg????

  27. maminti szerint:

    Az “elsô számú feladat” nálam azt jelenti, hogy azonnal elkezdik. Remélem, ôk is így gondolják…

    Én is. Csak azt nem mondták el, hogy MIBŐLgondolják. Ezt kéne, azt kéne, így kéne, úgy kéne. Haladéktalanul meg kell oldani. Javítani kell a helyzetet. Ühüm. Ezt mi mindent eddig is tudtuk. Program a hogyanokról meg nincs a választások előtt nem egészen három hónappal. dehát, kit érdekel, pártra szavazunk, nem a programjára nem igaz?

  28. ződ szerint:

    TI ! Vannak arra hivatalosan felkent személyek akik okos, lényegre törő kérdéseikkel, valamint megnyerő személyiségükkel akár még az atv. sztárriporterét is semmivé teszik és hebegésre-habogásra kényszerítik! Talán ha Ők a parlamentben, esetleg a csepeli piacon megfeszegetnék a dolgot többet tudnánk? Számomra nagyon megtisztelő a kérdésed, de csak annyit tudok válaszolni, hogy meg van az a pénz!

  29. TI szerint:

    Kedves Ződ!
    Gondoltam, hogy jó helyre fordulok a kérdésemmel, de ha még azt is elárulnád hogy kinél, akkor tisztulna a kép.

  30. ződ szerint:

    TI ! Rosszul gondoltad, hogy jó helyre fordulsz a kérdéssel! Egy amit biztosan tudok a Földön kell lennie! Legalábbis, sem a NASA, sem a kínai kém-műholdak nem jelentettek orbitális pályára állított magyar pénzes talicskákat! Továbbra is az a véleményem: megvan az a pénz, mivel pénz nem vész el, max. gazdát cserél! Uff!

  31. Nagyapó szerint:

    Emlékeim szerint – az öregek többre emlékeznek – a Fekália Művek építésének feltételeként Demszkyék megígérték Csepel teljes csatornázását! 20 éve a Fővárost, Csepelt szoclib társaság vezeti. Nagyon furcsa, hogy nem tudták az ígéretet megvalósítani.
    El voltak foglalva a „talicskázással”, pedig nem is kubikusok.
    Ősztől változik a helyzet. Tarlós úr megígérte ugyanazt, amit Demszky, de mivel ő polgár, tartani fogja ígéretét!

    Ceterum censeo… A kommunista, ha kinyitja száját, hazudik, ha kinyújtja kezét, lop.

  32. baniko21 szerint:

    Gordon!
    Ne nekem ajánlgasd, hogy huzzam meg magam, hanem inkább magad-
    nak. Nem voltam párttag, de a szövetkezi lakás amibe beköltöztem, te-
    hát nem kaptam, nem viselte meg tulságosan a házipénztárt. Sőt a re-
    zsit, meg az opt részletet is simán ki tudtam fizetni. Aki nem itta el a
    jövedelmét vagy nem szórakozta el, az mind tudott épiteni, haladni.
    A mai fiatalok tudnak-e? Még vért izzadva sem tudnak önálló otthon-
    hoz jutni, mivel általában a családok már felélték tartalékaikat, bese-
    giteni nem tudnak. Szállj már le a magas lóról, annál is inkább, mert
    igaz, hogy kertes házban lakom, de azt a szüleimtől örököltem, nem
    ártana ha nem csak egyoldaluan foglalnál állást. Még kiderül, hogy Te
    is szegény üldözött voltál a szocializmusban?

  33. WIR szerint:

    Királyerdő csak a térképen létezik! Ide egy forintot nem tett évtizedek óta a Tisztelt Avarkeszi Társaság,nem tudom milyen arccal képesek ezek után még szavazatokra számítani! Igen vastag bőr kell hozzá!
    Tisztelt Királyerdeiek!! Meddig akartok még Csipkerózsikával aludni,nem volna már ideje felébredni? A strucc is felemeli a fejét a homokból néha.
    Állítólag az EU-hoz tartozunk! Járt már valaki közületek igazi Civilizált helyen?
    Igen? Akkor ébreggyünk már fel!!

  34. WIR szerint:

    Eszembe jutott még valami,Gyurcsány elvtárs 7ezer Milliárd forintot ígért
    nekünk Magyaroknak,remélem nem vagyok amnéziás!
    Látott ebből valaki a környezetében változást? Mi itt Királyerdőben biztosan nem. Szeretném már egyszer megtudni,hogy kik szavaznak mégis mindig
    újra és újra erre a társaságra akik értünk soha nem tettek semmit.

  35. TI szerint:

    Avar elvtárs palkátját olvastátok? A fejlődő csepelre hivatkozva várja a szavazatokat. Gyerekek ez talán nem is csepel él. Akkor meg minket ne is képviseljen. (igaz eddig is csak saját érdekeit képviselte)

  36. Hugi szerint:

    A nyomdában biztos lehagytak egy szót Averkeci plakátjáról; “vissza”

  37. Bandi77 szerint:

    Látom, nem mai az írás, de én is szeretnék hozzászólni a témához.

    Törzsgyökeres csepeli lévén felháborítónak tartom a csepeli állapotokat.
    Nem csak Királyerdő, hanem a kerület nagyrészén járhatatlanok az utak.

    Mi a Hárosi részen lakunk, de sok éves ígérgetés után sem látunk semmi javulást, inkább csak romlást.

    Mára 2 gyermekemmel igyekszem megoldani az óvodába, iskolába jutást.
    Amint egy kis eső, vagy hó leesik minden nap mérgelődhetünk, hogy képtelenek vagyunk kijutni a saját utcánkból térdig a sárban való dagonyázás nélkül, sem járdán (mivel nincs), sem autóval (mivel elakad).

    Miért nem nézik meg, hogyan csinálják a környező önkormányzatok, pl.:Szigetszentmiklós, Dunaharaszti, stb. ahol még a legkisebb utca is rendezett.
    Nem ciki tanácsot kérni, vagy igen?

    Szégyen, mikor az M0-ás felől közelíti meg valaki Csepelt, vagy Budapestet.
    Az ember belép Csepelre, mintha visszamennénk az időben.
    Minden romos, elhanyagolt.
    Természetesen nem a központot kell megnézni, kicsit nem ártana körbejárni.

    Kíváncsi lennék, ha ilyen körülmények között nem hordom a gyerekeket óvodába, iskolába számítsak arra, hogy még a családi pótlékomat is elveszik?

    Kihez forduljak a problémámmal???

Itt lehet hozzászólni !