Index, Csepel.info vélemény
“Újnácik, Orbán, önkényuralom!” Szavak, melyekkel szinte hipnotizálta rajongóit a volt miniszterelnök idei évértékelőjén.
Az Index videó-montázsában többek között Horváth Gyula és Avarkeszi Dezső is nagyokat nyel azokra a mondatokra, ahol Gyurcsány Ferenc megjövendöli: ha így folytatódik, akkor bizony Orbán Viktor lesz 2014-től is Magyarország miniszterelnöke. Horváth Gyula csepeli alpolgármesterként a fővárosi képviselősége és különböző bizottsági tagságai mellett kapott honoráriumai mellé még 17,3 millió forint jutalmat is besöpört 2002-2010 között, Avarkeszi Dezső pedig parlamenti képviselősége és egyéb tisztségei mellett igazságügyi államtitkár is volt.
Mindezt aligha tarthatnák a csepeliek “gonosz pozícióhalmozásnak”, ha most azt a sok jó dolgot, amit kilobbiztak nekünk, fel lehetne sorolni. Csak hát akkor a gerincút, a több rendőr, a bicikliutak és a csatornázás kilobbizása helyett maximum az “afganisztáni” kórház bezárását és a Csepel SC offshor-cégekbe való kiszervezését sikerült kilobbizni valakiknek…
Csepel.info vélemény
A szemétségetek határtalan és ezt a volt szavazóitok is látják.
Dolgozzatok továbbra is az ellenzéknek.
Köszönet.
Megint a szokásos hazugságok a csepel.infótól. Egyébként ez is csupán azt jelzi, hogy emberileg mennyire nullák, gerinctelenek ezek a fideszesek. Mindenki tudja, hogy a gerincutat, a bicikliutakat, a csatornázást bizony a szocik és az szdsz “lobbizta ki”.
Kedves hajós, valóban ezt mondták az MSZP-s vezetők 1994-ben, 1998-ban, 2002-ben és 2006-ban.
Engedjétek meg, hogy mi ezek után a hisszük ha látjuk jelmondatot valljuk, már csak azért is, mert közismert, hogy az ikerházas bekötéseket és az újabb csatornaszakaszokat is ráadásnak sikerült kilobbizni.
Csak így tovább.
Már rég óta nekünk dolgoztok.
Szart se számít ki mit ígért. Az számít, hogy ki mit csinál.
admin! Ne hazudozz össze-vissza. Már el volt nyerve az eu-s pénz, meg voltak kötve a támogatási szerződések, a gerincút már épült, amikor ti hatalomra kerültetek. Nektek kurvára semmi közötök nem volt az egészhez. Emberileg férgek vagytok, hogy más tollával akartok ékeskedni.
Az ikerházas bekötés meg egy faszság, úgy blöff, ahogy van.
A csepeli mszp jelmondata az volt, hogy “Nincs ingyenebéd, mindenért fizetni kell!”
Hát akkor fizessék vissza a tízmilliós pénzeket, amiket felvettek 2010-ig.
“Horváth Gyulát és Avarkeszit halálra rémítette Gyurcsány”
A DK saját halottjának tekinti Őket!
Temetésükről később történik intézkedés! Részvétnyilvánítások mellőzését kérik! 😛
“(…) akkor minket meg fognak verni nagyon”
/Gyurcsány Ferenc/
Eljutottunk odáig, hogy LMP-ből is kettő van (duplán lehet más a politika), mszp-ből is legalább három van, a Millás Pittyinger meg bordán verné a nőket.
Ez a mai magyar ellenzék.
Komolytalan…
Gordon!
Nézzük meg a fideszes vezetésű Debrecenben osztogatott jutalmakat!
2002 és 2010 között Debrecen fideszes önkormányzatában összesen 1,6 milliárd Ft jutalmat osztottak ki. Ebből néhány kiemelt adat:
35,7 millió forintot kapott Pajna Zoltán gazdasági ügyekért felelős fideszes alpolgármester kapta.
30,5 milliót kapott Halász D. János, a város volt oktatási alpolgármestere
17,4 milliót – Turi Gábor volt kulturális alpolgármester vett föl 2002 és 2007 között.
Kósa Lajos polgármester 2002 és 2004 között kapott összesen 14,4 millió forintot.
És ugye ez csak Debrecen. Tudvalévőleg az önkormányzatok többsége fideszes vezetésű volt 2002-2010 között is. Ha megkapirgálnánk, mennyi jutalmat osztogattak szét, vajon mire jutnánk?
Ők is mind fizessék vissza?
Ha Szenteczky a jutalmak visszaadását követeli, akkor adja vissza a 37 milliót, amit felvett! Meg Horváth is! Meg Avarkeszi is! Ő mennyit vett fel? Sokat! Egy fillárt sem érdemelt!
Pompom kölök!
1. Szenteczky nem követelte a jutalmak visszaadását. Orbán Viktor követelte. A fideszesektől.
2. Szenteczky nem 37 millió, hanem 4,7 millió Ft jutalmat kapott.
hajós!
Ne Debrecenezzél, mert a Kósának ti a térdéig se értek fel, ha a teljesítményt és a fejlődést nézzük 2010-ig.
Arról beszéljél, hogy az elvtársaid mit vettek fel 2010-ig és miért nem hajlandóak visszaadni azt a csepelieknek.
Admin arra gondolsz, ahol egy házrákötés a csatornára több százezer forint?!
Ügyesek vagytok, nem mondom!
Gordon!
Gondolom a jutalmakról beszél.
Miért fizetnék vissza? Azért mert maguk ezt gondolják? Kik maguk? Kiknek képzelik magukat?
De azt nem lehetne kérni, ha mondanak valamit, akkor legalább ugyanazt mondanák?
Maga azt mondja fizessék vissza, más azt hogy miért nem adták a pénzt az egyháznak, stb… MI VAN?
Most visszafizesse, vagy adja az egyháznak, és mindezt minimum 3 évre rá? ATYAÉG!
Én meg azt kérném maguktól, hogy adják vissza a diplomájukat, és szerezzék meg most, mert most már fizetni kell érte, Önök meg ingyen szerezték meg!
Most őszintén, nem baromság (mind amit maguk írnak, mind amit Én javasoltam)? Akkor maguk miért írnak ilyen hülyeségeket?
Ha visszanézi, akkor láthatja, Én voltam szinte az egyetlen, aki azt mondtam, hogy hülyeség, ha egy bizonyos teljesítmény után nem jutalmaznak, legyen szó közszféráról, vagy vállalkozói szféráról.
Önök a kampányban azt ígérték nem vesznek fel jutalmakat! Belátom, Önöknek igazuk volt!
Hiszen az Önök teljesítményére fizetést (meg jutalmat is) felvenni, az az igazi arcátlanság! Maguknak a fizetésük a jutalmuk! Jutalmak úgy látom most vannak csak igazán!
:-)))))
Az ikerházas bekötés hivatalból járt, azért egy fűszálat sem kellett arrébb tenni, aki
mást állít az hazudik!
Gordon, Debrecen 27 milliárd Ft-os adósságot halmozott fel, és ennek a felét most az állammal fizettetik ki. És eközben 1,6 milliárdot osztogattak szét jutalmak formájában. Csepel ehhez képest a fasorban sincs, öregem.
Hajós, ne Debrecennel gyere! Szétloptátok, kiárultátok, eladósítottátok Csepelt, minket ez érdekel, mert itt élünk.
Vissza a pénzt és húzzatok el!
“vitéz bihari Grün szerint:
2013. február 22., péntek – 14:06
“Horváth Gyulát és Avarkeszit halálra rémítette Gyurcsány”
A DK saját halottjának tekinti Őket!
Temetésükről később történik intézkedés! Részvétnyilvánítások mellőzését kérik!”
Ne aggódj, nem akartam táviratot küldeni. Még annyit sem érnek, mint amennyibe kerülne a feladás.
De érdekes egyébként Horváth Gyula és Avarkeszi összebútorozása. Egy éve még kurvául útálták egymást.
kicsi, faszságokat hordasz össze, húzz el a köcsög cöfös haverjaiddal együtt.
Nyugalom emberek.
Nem kell idegeskedni.
Beszélgetni kell vállalkozókkal és a kisemberekkel.
A FIDESZ már verve van, csak nem szabad elszúrni.
Már csak a neten van hangjuk meg csoportosan.
Egyenként éppen úgy hallgatnak mint a baloldal három éve.
Mindent ígértek és csak növekvő szegénységet hoztak, miközben a saját gazdasági erejüket gátlástalanul növelik.
Az emberek nem vakok legfeljebb nem mernek szólni, mert az AVH ismét ott van mindenütt.
És ez miniszterelnök lehetett a mi hazánkban!Na ez az igazi szégyen,mindannyiunk szégyene.
Félix ezt komolyan gondolod,amit leírtál?Azon az oldalon mindenkinek elment az esze?Egyébként megnyugtatlak,a Fidesz nem csak a 2014-es,hanem a következő választást is meg fogja nyerni.Úgyhogy ne álmodozz,az álmodozás az élet megrontója.
Igen Kati! Akkor még nem is sejtettük, hogy a mostani szarabb lesz!
Tóth Kati!
Nem gondolom, ez így van.
Kb. 70-80 kisvállalkozóval beszéltem az elmúlt két hónapban. Tudod olyan igazán kicsikkel és a hozzájuk betévedő ügyfeleikkel.
Hidd el, hogy itt nem írunk rólatok olyan keresetlen szavakkal, mint ahogy ők beszélnek.
Szeretnének tisztességesen élni, de ez számukra lehetetlen.
Szinte minden fordítva van mint ahogy azt odafent látják és ezért rossz helyen akarnak rendet tenni ezért aztán folyamatosan csökken az adófizetők száma.
Ismét jönnek a megszorítások melynek hatására ismét csökken az adófizetők száma.
A rezsicsökkentés is ezt a folyamatot erősíti, mert a csökkenő rezsi elbocsájtásokkal és adófizető csökkenéssel jár.
Majd,ha minden vállalkozó olyan rendesen fizeti az adót,ahogyan én,minden jövedelméből törvényesen,majd akkor elkezdem őket sajnálni.De én azt látom,hogy a minimálbéren bejelentett vállalkozók nagyon jól be tudják osztani ezt a minimális jövedelmüket,sokkal magasabb életszínvonalat teremtve maguknak,mint a tisztességesen adózó emberek.
Én csak azt nem értem, miért kell véleményt olykor útszéli, proli stílusban leírni!?
E nélkül is értené mindenki.
habakukk!
A közös ellenség összebékíti a a haragosokat is! 😛
Habakukk!
Konszenzusra jutottak!
A konszenzus azt jelenti, hogy két egymással szemben álló fél együttesen kijelent valamit, amiben külön-külön egyik sem hisz. ))) 😛 (((
Ez a fasiszta, jobboldali Index. Van pofájuk csak véneket mutatni. A legfiatalabb volt közöttük Horváth Gyula.
Ceterum censeo… A kommunista, ha kinyitja, száját hazudik, ha kinyújtja kezét, lop
gyurcsányista barmok, lesz nagy pofáraesés mikor orbán 2/3-dal nyer jövőre is!
No csak! Megjött a hangja nagyapó?
Tiszteletem jegyében kérdezném meg:
Vajon csak a CSM gyáregységeinek eladásaival, elherdálásaival stb. mennyi kárt okoztak az illetékesek? Ez esetben nem csak az objektumokra kell gondolni, hanem az összes velejáró következményeire is.
Pl.: termelési kultúra, magasan képzett szakemberek, technikusok, mérnökök stb. szervezett és fejlett technológiák, munkahelyek tízezreinek megszűnéséről, de a sor szinte végtelen, lehetne még bőven folytatni.
S akkor a kerületben lévő többi vállalatok tönkretételéről sem szabad megfelejtkezni, hiszen azok sem voltak a maguk területén “semmik.” SŐT!!!
Most tessenek számolni, hogy az ország egyik legnagyobb ipar óriás kerületének “leépítésével” vajon hány ezer milliárd kárt okoztak a nagy hírű nevesnek kikiáltott kommunisták e hazának?
Mert a “nagyívű nemzeti vagyon vesztésnek” ez is a jelentékeny részét képezi!!!
Ezeket soha sem szabad feledni!
Csak hát a számonkéréshez alapvetőleg a makulátlanság is tartozik, a többit Önök is tudják, kapásból sorolni.
Többek között s nem kismértékben, ezért is szinte képtelen a társadalmi méretű fejlődésre nagy és kis hazánk. Soha semmit nem tettünk következetesen “tisztába” az évszázadok során.
Valóban csak papolásra vagyunk hivatottak?
Erodálódunk egyre gyorsabban, s nem akarjuk észre venni, hogy a vesztünkbe rohanunk.
Tényleg nem láthatóak a folyamatok várható mélységei?
Ne ringassa senki sem magát illúzióban, befog, k ö v e t k e z n i!!!
Nekem az a kigúvadt szemű asszony tetszett az első sorban. Szegényen látszott, hogy bedilizett. Lehet, hogy a balodal őt szánja oktatási miniszternek?
hajós!
Te elég bölcs embernek tűnsz! Ki tudtál hámozni valamit abból a hablatyból, amit Gyurcsányi előadott? Szerinted voltak értelmes mondatai?
Érti egyáltalán valaki, hogy Gyurcsányi miről beszél, vagy ezt csak a szocialisták érthetik meg?
Ezek a barom komcsik nem látják,hogy végük van?
Örökre!For ever!Na vjéki!
És örüljenek,ha megússzák!
Királyerdei!
Igaz Csepelem csak négy vállalkozóval beszélgettem meg egy két ügyfelükkel.
Rendesen a francba kívánják a fideszt a Szilárdotokról le sem írom, hogy mit mondanak.
Valahogy unják azt a baromi személyi kultuszt ami körülötte van.
Szép kis gyűlöletbeszédet rittyentett ki a hazudozásáról elhíresült egykori miniszterelnök.
Jobban tenné, ha befogná…
Horváth Gyula meg amúgy is arról híresült el a gyárban, hogy soha életében nem dolgozott.
Ő is maradjon inkább csendben…
Ki ismeri a hölgyet videóból? Nagyon jó reklámarc!
Éva!
Ne hazudj Horváth Gyuláról.
Még az is lehet, hogy te nem dolgoztál a gyárban.
Királyerdei!
Amig fidesz van addig MSZP.-is lesz.
Horváth pártember volt a gyárban, semmit se dolgozott.
Ezt fél Csepel tudja.
Szerintem meg sokkal korábban kezdett dolgozni mint, hogy pártember lett.
Ezért gondolom, hogy te nem dolgoztál a gyárban.
Már fiatalon pártember volt a gyárban.
Semmihez se értett, csak a politikai maszlaghoz.
Szemétláda!
Na mit szólsz ahhoz, hogy Orbán észrevette a kilógó alsóneműdet?
Nekem te ne dumálj, mert veled ellentétben én ismerem őt.
Egyszerűen hazudsz. mint a társaid és persze gyűlöletet igyekszel kelteni.
Ahogy újra megnéztem a bejátszást, attól is féltem, hogy ez a hadonászó Gyurcsányi menet közben egy akkora maflást lekever Horváth Gyulának, hogy azt a mellette ülő Avarkeszi is megérzi.
Emberek! Két legyet egy csapásra!
Szigetország! Azon nem csodálkozom, hogy nem értetted Gyurcsány mondanivalóját.
Ne is próbálkozz vele mert ahhoz tanulatlan vagy.
Hölgyeim/Uraim! Csoda történt! Van egy ember (ember?), aki érti Gyurcsány(i) kusza szövegelését!
Ceterum censeo… A kommunista, ha kinyitja, száját hazudik, ha kinyújtja kezét, lop
Szemétláda!
Mire te megérted már késő lesz.
Kezdjél csomagolni az itt csepeli választókat megjátszó képviselő társaiddal egyetemben.
felix!
Ugyan, írjál le már pár értelmes mondatot arról, amit Gyurcsányi mondott. Csak hogy értsek valamit…
Nekem ugyanis ez hablaty, bocs, de nekem dilisnek tűnik az ürge. Newm vetted észre rajta a jeleket?
Aztán néztem ezeket a reklámarcokat…. Jesszusom!
Pl. itt van ez a Horváth Gyula… Ilyen bamba, buta arcot ritkán látni, úgy néz ki, mintha most esett volna át egy béltükrözésen. Az ilyet hátra kell ültetni, mert megrémülnek tőle a nézők!
Mellette gubbasztott a nyomorult Avarkeszi….
Istenem, istenem!
A bal oldal “Ron Werberi gyűlölet kampány” ehhez képest nudli.
szigetország!
Nem tudok lemenni a te értelmi szintedre ezért bár mit írnék, az neked értelmetlen lenni.
A gondolat menet azonos így esélyed sincs a megértésre.
Nem láttam, hogy rángatózna a válla és másodpercenként kapkodna a jegyzeteihez, mintha igazgatná őket.
Szerintem Ő rendben van.
Husz év alatt megmentik a devizahiteleseket.
Addig Ócsa?
Ócsa most leáll, mert világnemzet építése kezdődik.
Az továbbra sem értem, hogy a korábban a szánkig érő és az óta is növekedett államadósság, hogy érhet most a szügyünkig.
felix szerint: A világnemzeten megakadtam én is, mert nemzet vagyunk a világban, maximum. Ócsa egy melléfogás, mert ahogy olvasom itt-ott 560e Ft / m2 áron jönnek ki ezek a kutyaólak. Ennyiért 3 panellakást is lehetett volna a városban venni, a préri helyett. A jószándékot akarom én látni, de a butaságot látom.
Narancs eetásak! Elárulok egy titkot: a fenti bejátszás nem a teljes Gyurcsány-beszéd, hanem szavanként összevagdalt, érthetetlen valami.
Tessék az egészet megnézni!
http://www.youtube.com/watch?v=LC3jNjCWKpQ
Aki meg inkább olvasni szeretne, elolvashatja az egészet itt:
http://www.demokratikuskoalicio.hu/index.php/2011-12-05-15-42-05/hirek/4227-gyurcsany-ferenc-evertekeloje-szerkesztett-valtozat-dk-media-video
Mától Ottlik egyenlő Máraival, ha nem akkor már a bevezető sem volt igaz.
hajós!
Ilyen apróságokon nem akadunk fenn,
Viszont most már értem, hogy szigetország miért nem értett meg egy szót sem. 🙂
világnemzet az olyan mint a világproletár.
hihetetlen hogy még mindig szabadlábon van ez a madár, szerencsésebb történelmi korokban már kötélen lógna a hazug tolvaj szarházi.
John Doe!
Szerintem nem butaság.
Ez szándékos bűn.
Az meg kizárt, hogy ezekbe a házakba beépült a négyzetméterenkénti 560 ezer forint.
Főleg úgy, hogy még vezetékes gáz sincs.
Frappáns hülyeségek mestere.
Világproletár kifejezést soha senki sem használta.
A világ proletárjai nem világproletárt jelent.
500 telekhez lett állítólag a közművesítés kiépítve, ugyanakkor ebböl csak 80 telken épülnek a bódék, mert azok, na. Egyértelmű, hogy nem lehet valós ez az érték, mert a hőszigetelés tanusítása sem lesz elvégezve, holott egy 60 éves Csillagtelepi lakásnál is kötelező. Szerintem mindenki sejti, hogy miért lett ennyi. Ennyi!
Szerintem is.
Viszont minden telken benn a víz és tóparti!
Van akik imádják a béka kuruttyolást! 😛
http://iwiw.hu/i/komment/hir?url=http%3A%2F%2Fwww.origo.hu%2Fitthon%2F20130221-nem-tudjak-megtolteni-az-ocsai-lakoparkot.html
http://csepel.info/?p=24604#comment-155995 “Dobák válthatja Szenteczkyt a frakcióvezetésben”
Tarjányi László szerint:
2013. február 19., kedd – 20:08
Amennyiben Dobák cserealany és a DK is benne lesz a választási szövetségben, akkor Gyurcsány itt fog indulni, mert itt még vevők az emberek a nagy dumájára! Dixi et salvavi animam meam.
Nagyon kíváncsi vagyok, meri-e a “demokratikus ellenzék” közös jelöltként indítani Gyurcsányt a Csepel-Soroksár választási körzetben! Ha is nem, akkor másutt mégannyira sem!
Hogy miért vagyok rá kíváncsi, s miért várom a 2014-es választást? Mert Magyarország még nem érte el a szakadék alját, amíg odáig nem süllyedünk, nincs felfelé vezető út! Magyarország megújulásához új vezető garnitúra kell, ahhoz meg a réginek kölcsönösen el kell takarítania egymást! Minden pártnak el kell tűnnie, amely az MSZMP köpönyegéből bújt elő így vagy úgy! Nagy baromság rendszert váltani úgy, hogy nem takarították el a régi romjait és csinálóit. Egyszer mindenért fizetni kell, huszonkét éve fizetjük a békés rendszerváltást, holott elég lett volna két kemény év, s már húsz éve elfeledtük volna, volt így egyszer egy kommunista diktatúra. Ehelyett ugyanazok ülnek a nyakunkon 68 éve!
ha itt nem
Tehát szerintetek nem dilis ez a Gyurcsányi?
Ezek szerint az orvosai tévednek? Nem igazak a zárójelentései? Pedig mennyit kezelték már…
Olyan összefüggéstelenül beszél, mint Szálasi. Azt is elmegyógyintézetben kezelték. Aztán felakasztották.
Te szerencsétlen!
Ne az itteni manipulált felvételt hallgasd és nézd, hanem az eredetit.
Itt belőled csináltak hülyét, ráadásul nem várt sikerrel.
felix!
No de a főnököd egy értelmes mondatot nem tud végigmonadni…
Egy óvodás gyerek szebben, tisztábban beszél.
Felix, téged nagyon hülyére vettek, hogy még véded is ezt a dilinyóst.
Nem, nem dilinyós. Teljesen világos, értelmes mondatokat mond, és kiváló szónok. Ha te nem érted, akkor a te fejeddel van valami súlyos probléma.
Mondom!
Ne ezt a neked készült felvételt nézd.
Itt a mondatok a te agyad félmondatos kapacitásához vannak szabva,.
szigetország!
A zOrbán kacajgása arra enged következtetni, hogy lesz dolguk az labanc elmeturkászoknak vele! 😛
Három a magyar igazság, az MSZP-t mégegyszer vissza kell szavazni a hatalomba, mert az emberek még várnak tőle valamit. Majd ha harmadszorra is kibukott a hatalomból, akkor fog végleg eltűnni a történelem süllyesztőjében! Az SZDSZ már ott van, és senkinek sem hiányzik! Még Árpi bácsinak sem, pedig ő mondta hogy az MSZP-SZDSZ kormányzásnak nincs alternatívája!
Ez a félkegyelmű azt ismételgeti: “itt nincs jogállam… önkényuralom.. ez önkényuralom.. azért önkényuralom, mert önkényuralom… ez diktatúra… azért diktatúra, mert önkéynuralom… Orbán, Orbán, Orbán… Orbán, diktatúra, önkény… recesszió… csökkent… befagyott… lefagyott… azért, mert az Orbán… mert az önkény… meg a diktatúra”
Ez most Gyurcsányi részletes kormányprogramja, vagy csak a tervezete?
Tarjáni László.
Addig van FIDESZ ameddig MSZP.
Ezt Orbán is tudja ezért nem támadják Mesterházit.
Ezért nagyobb veszély Bajnai.
Mesterházit nem kell támadni,, mert ha megszólal, rajta röhög az ország.
Bajnai bukott ember… Olyan súlyos vereséget még senki nem vesztett egy választáson, mint ő.
Mekkmesterházy egy nímand. Azért nem támadja senki, mert ő lenne a legjobb miniszterelnökjelölt a Fidesznek. Gyurcsány és Bajnai szétlopták, szétszedték, tönkretették az országot, őket mindenki támogatja, aki ebből meggazdagodott.
Mekkmesterházy pedig egyszerűen nevetséges.
Bajnai nulla volt azelőtt, mielőtt Gyurcsány bevette a kormányába. Azt hiszi a szerencsétlen hogy különb mint azok, akik hatalomhoz juttatták! Mögötte állók nem rendelkeznek akkora szervezettséggel hogy labdába rúghasson egyedül, mások meg nem érdekeltek, hogy egy ilyen önjelölt pojácának kikaparják a gesztenyét, sem Gyurcsányék, sem Mesterháziék.
Szerintem a magyar nép jól teszi, ha addig cserélgeti a Fideszt meg az MSZP-t, amíg mindkettőtől végleg meg nem csömörlik. Utánna jöhet egy új fejezet, mert rajtuk kívül már minden rendszerváltó párt eltűnt a történelem süllyesztőjében.
Az igazi rablást ma jelentette ba a vezéretek.
“Magyar multinacionális vállalatokat kell létrehozni.”
A jogfosztott munkavállalók már rendelkezésre állnak, már csak az erőforrásokat kell elszedni.
Vége a baloldalnak!Csak fröcsögni tudnak,de semmi mondandójuk,és jövőképük sincsen!Szánalmas liberalizmus!Undorító hazug banda!Kinyitnám a bányákat nekik Egy kis robotra!!!ARBAIT MACHT FREI!
A szélsőjobb hangja, csak így tovább. Az írás minősíti az embert.
magyar!
Amennyiben te vagy a magyar, akkor szegény magyarok.
Téged még a munka sem tudna felszabadítani a korlátolt agyad elnyomása alól.
Gyurcsihívőknek és haladó baloldaliaknak nem ajánlott: https://www.youtube.com/watch?v=h2otbDgd77g
Vazul néni!
Mitől félsz?
T. Baloldali fórrumozó társaim! Ne essenek abba a hibába ami a jobboldalt jellemzi!! Igen a FIDESZ vezette jobb oldal ma nagyon erős. Köszönhető ez annak a diktatórikus vezetésnek amit szeretett vezérük honosított meg a pártban. “Egy a jelszó, egy a zászló egy a vezér” az útról le térni nem lehet. Nincsenek frakciók és a szakadárokkal /ha van ilyen/ azonnal leszámolnak. Ezzel szemben a baloldalt a saját belső problémáik szét forgácsolták. Az amúgy is legyengült /lásd;választási eredmény/ MSZP a szakadást követően csak tovább gyengült. ez pedig megint az ellenfeleiknek kedvez! Gyurcsány Ferenc jól látja a dolgokat! Bajnai színre lépésével tovább forgácsolódtak az erők. Már pedig az amúgy is jóval gyengébb MSZP 2014-re nem tudja magát kormány képes erővé ki nőni. Ezek a tények! Sajnos. További problémát okoz az a gazdasági irány amit követni kívánnak. Ma az embereket első sorban az önös érdekeik vezérlik. Ezt a FIDESZ is tudja! Ennek megfelelően alakítja a politikáját. Orbánék a PANEM ET CIRCENSES elvét követik. Nem buta emberek azok! Ezért nem szabad elhamarkodottan ítélni és cselekedni!
joságos!
A baj ennél sokkal nagyobb.
Nincs fidesz, mert ami van az nem párt.
félix!
“Nincs fidesz, mert ami van az nem párt.”
Miért kellene pártnak lennie?!
Nevezheted akár vidám hullamosók részvétlen társaságának is! A hangsúly a közös cél feltétlen elfogadása, (akár erőszakkal kikényszerítve is) az elérhető legnagyobb haszon érdekében!
Ha egy ragadozófalka űzőbe vesz egy zsákmányt a gyengébb állatok ugyanúgy részt vesznek a cselekményben mint az erősebbek!
Majd amikor elejtik, akkor türelmesek amíg a vezér és erősebbek megtömik a bendőjüket és a maradékon megosztoznak!
Ennyi és semmi több!
Az ember is állat valahol mélyen és az okosabbja ezt kíméletlenül kihasználja! 😛
felix! Mindegy minek nevezzük azt a képződményt! A lényeg az egységben, a fegyelemben, a fontos hatalmi és gazdasági ágazatok ellenőrzésében, birtoklásában van! Ennek az erőnek jelenleg nem látom az alternatíváját. Gyanítom más sem. Persze! A baj ennél sokkal nagyobb! Az amit írtam csak arra kívánt rá világítani, hogy mért van igaza Gyurcsány Ferencnek!
joságos.
Azt, hogy Gyurcsány Ferencnek igaza van az öszödi beszéd óta tudom.
Azt, hogy ezt a beszédet valakinek végre már el kell mondania még hamarabb.
Ennek az erőnek egy alternatívája van abban az esetben, ha az ellenzék nem hajlandó összefogni.
Ezt az alternatívát nem kívánnám megélni mert az nem lesz vértelen.
“Nincs alternatívája a MSZP-SZDSZ kormányzásnak” – hazudta Göncz Árpád.
Mindig mindennek van alternatívája! Például az hogy a nép elcsapja az egész politikai elitet a sleppjeikkel együtt! Ehhez az kell hogy felváltva juttassák hatalomra az MSZP-ét és a Fideszt, amíg mindenkinek elege nem lesz belőlük, utánna jöhet egy új világ! Egyébként én nem akarom leváltani a népemet, amit választ, azt “élvezem” én is.
Felix, a népnek akkor is igaza lesz!
v.b. Grün.
Az emberi táradalomnak nem az lenne a feladata, hogy urbánus körülmények között leképezze az állatvilágot.
Egyik oldalon sem.
Nem a koncnak kéne az irányító erőnek lennie.
De ma már késő erről beszélni.
Félix!
Egy terület eltartó képessége határozza meg a körülményeket!
Jelen esetben a gazdaság a zemberek felének normális és bizonyos számú elitnek a bőséges ellátására alkalmas!
Ebben az esetben sajnos a koncra van kihegyezve a dolog!
Úgy ahogy mondod ma már kár erről beszélni! Tenni kellene, de iziben!
Erőt, összefogást kellene felmutatni nem vakarózni és tanakodni!
Amíg a potenciális vezetők sem tudnak megegyezni magában a egyszemélyi vezető személyében sem, addig ne várjunk csodákat!
Laissez faire, laissez passer. Hagyni kell a dolgokat menni a maguk útján.
v.b. Grün.
Még a szocializmusban kimondták a közgazdászok, hogy az ország kb. 6 millió embert képes eltartani.
Ma már annyit sem, mert a hatékonysági kényszer ezt nem engedi meg.
Az egykulcsos adó még tovább ront ezen.
Igen össze kéne fogni. Rajtam ne múljon.
“Laissez faire, laissez passer”
Ahhoz először el kellene dönteni, hogy ki az aki hagyja és ki az akit hagynak menni!
Jelenleg még ennél a küzdelemnél járunk!
A demokrácia az nem ilyen.
Azt minden nap művelni kell.
félix!
Az egykulcsos adó pld. pont erre az esetre van kitalálva!
Beállítani a saját csordába a többi szerencsétlen költségén a zemberek bizonyos, a hatalom megtartásához szükséges hányadát!
A többi szerencsétlennek pedig azt az igéretet lobogtani a szeme előtt, hogy majd teremtünk egy millió munkahelyet és akkor nektek is jobb lesz!
Ezzel áll szemben az ellenzék terve az igazságosabb, jövedelem elosztás igérete amelyet kellő kommunikációval visszalépésnek állít be a kormányzó párt!
Csak vedd alapul ezt a rezsicsökkentést is! Adtak a szarnak egy pofont mert máshol duplán és dalolva megfizettetik, de milyen jól hangzik, hogy a cocik nem akarják, hogy jobb legyen a zembereknek!
Ha mégis valami csoda folytán mégis buknak és helyére kell tenni az eltorzított árakat már mindjárt lehet hörögni!
Bocs kicsit hosszúra sikeredett!
Grün, műveltebbnek gondoltalak. Ez a francia mondás nem személyekre, hanem eseményekre, tulajdonképpen a történelemre vonatkozik. Nem kell szembepisilni a széllel. A történelem megy a maga útján, mégha ez némelyeknek vagy sokaknak nem is tetszik. Viselje el mindenki azt, amit a Történelem Ura rá kimért! Nekünk Trianont kell elviselnünk, másoknak meg mást.
Felix, nem az ország tartja el az embereket, hanem ők saját magukat! Az ország még a dögevőket sem tartja el maga, ahhoz is kell húsevő, hogy zsákmányt szerezzen helyettük!
v.b. Grün.
Az “amerikai álomban” nálunk szinte senki nem hisz.
Nem hazudok amikor azt mond, hogy kb. 100 150 kisvállalkozó életét kísérem figyelemmel szinte a rendszerváltás óta. Van amelyiknek már a gyermekeinek dolgozom.
Meg volt ez az álom, de mára már lidérc álom lett.
Soha annyian nem mentek tönkre mint napjainkban és ennek még nincs vége.
Akinek még maradt valamije az szedi a cókmókját, akinek meg hitele van az a vállalkozása fogja.
A legjobb árú ma a becsület, ha van rá vevő.
Tarjányi!
A személyektől (társadalomtól) függetlenül nem lehet vizsgálni a dolgokat!
Mint bátorkodtam megjegyezni:
“Ahhoz először el kellene dönteni, hogy ki az aki hagyja és ki az akit hagynak menni”
Az ember attól ember, hogy saját magát és környezetét képes befolyásolni!
Hagyjuk már ezt a sebek nyalogatását!
Teccettünk volna győzni és akkor legfeljebb most szakadoznánk szét apró darabokra!
A magyar már csak egy ilyen, birka módra terelhető, egymás ellen kijátszható nép!
Azért örömmel tölt el, hogy velem a műveletlennel is hajlandó vagy szóba állni, mintegy lesüllyedni a szintemre, ezért hálával és köszönettel tartozok Neked! 😛
Tarjányi László!
Ebben egy kicsit vitatkoznom kell.
Egy országnak, mint a föld egy darabjának vannak adottságai, elvehető kiaknázható kincsei.
A világnak ez a darabkája olajjal a feneke alatt el tudna tartani minket.
Semmi nélkül meg kell tanulnunk kiszolgálni a világ igényeit.
Lehetőleg tudással és nem munkabírással.
Most nem ebbe az irányba haladunk.
“és nem munkabírással” – szögezi le Felix.
Felix korábban világosan leírta, hogy nem szeret dolgozni. A munkabírása és a szorgalma vélhetően a béka feneke alatt van.
Igazi “jóelvtárs” lehet ő, csak politizálni járt a munkahelyére, míg mások helyette is dolgoztak (ebben hasonlít Horváth Gyulára, nem véletlenül ültek egy pártban).
Grün, nem tartalak műveletlennek, csak többet gondoltam rólad. Egyébként az meg igaz, hogy te vagy a legtréfásabb hozzászóló a csepelinfón. Aki érti a viccet, az mindent tud. Aki meg nem érti, az mindenre képes.
Mostanában történelmet olvasok netezés helyett, ha valaki eleget olvas az ókori történelemről, akkor leszokik a holokausztozásról, ott aztán volt népírtás bőven, amiben a sémita népek is messze előljártak, főként az asszírok. Soha többet Purimot, soha többet perzsaírtást! (Ma van Purim.) Trianont meg az Úr helyrehozza, ha úgy látja jónak, nekünk csak békés úton szabad tenni érte, mert a magyarok mindig is békében éltek a nálunk lakó más népekkel.
Horváth Gyula mestersége szerint kohász. Az a fajta, aki soha nem állt a kemence mellett, mert inkább pártfunkcionárius volt. Ez sokkal jobban fizetett, és a keze sem lett piszkos.
Az más kérdés, hogy érteni nem ért semmihez. De jól megél belőle…
Ez a Gyurcsány hogyan lett miniszterelnök? Mert nem emlékszem rá!
Félix! Nagyon sértődött, megbántott ember lehetsz, hogy intelligens ember létedre nem
átallsz egy ilyen ember mellé állni. Már megírtam: Ő volt 2 napig a világ leghazugabb miniszterelnöke. Minden pénzét csalással szerezte, és megúszta…Auschwitzból szabadult zsidó házában lakik,és holokausztozik. Lopott pénzén miniszterelnökséget puccsolt, és tönkretette az országot. Hogy ilyen embert támogatsz? Bocsi, nem értelek. Mari nénye!
hogy lett ? Mocskos puccsal!
hajós&felix:
a gerincút nem épülhetett javában, mert azt még el se kezdték, sőt tervbe sincs véve már.
a gerincút az 1993-as Demszky ígéret szerint 2×2 sávos, szintbeli kereszteződésektől mentes út a soroksáritól az M0-ig. annak elkészültéig épült volna meg a tehermentesítő út.
amit megépítettek 20 év alatt az a tehermentesítő út, ami időközben gerincúttá lett hazudva. az eredeti gerincút már nem szerepel sehol, semmilyen tervben.
nehéz is lenne, hisz a koncepciótlanság eredményeként ez az új gerincút is olyan nehézségekkel néz szembe, hogy időközben a nyomvonal útjába eső területen TESCO épült.
biztos jó megoldás lesz egy kereszteződés a mag utcánál…
“Mindenki tudja, hogy a gerincutat, a bicikliutakat, a csatornázást bizony a szocik és az szdsz “lobbizta ki”.”
kilobbizta? eszem megáll…20 év alatt ezt is úgy kellett kilobbizni a sajátjaitoknál?
és erre még büszkék is akartok lenni? ezt még eredményként akarjátok felmutatni? ennek a többszörösét kéne tudnotok felmutatni, főleg a 11Mrd-os észak-csepeli pénzt is beleszámolva. konkrétan mi épült csepelen ezek előtt? lett új híd? nem. lett új út? nem.
corvin csomópontban felüljáró? az sem. komoly ingatlanfejlesztés történt? nem. nem csináltatok semmit, csak loptatok és harácsoltatok, és hagytátok teljesen lecsövesedni csepelt. az ellen sem tudtatok mit tenni, hogy kedves párttársaitok miután a médiában eljátszák a harcos antirasszista demokratát, utána polgármesterként csendben kitelepítik csepelre a nem kivánatos cigányokat.
amit itt előadtatok, az kb olyan, hogy elvállalnál egy 1 napos faaprítási munkát, és egész nap 1 rönköt sikerülne kettéhasítanod, aztán miután nap végén kivágnak, mint macskát …., utána még büszkén akarnád mutogatni azt a kettáhasított rönköt, hogy “emberek biza, mindenki tudja, hogy a rönköket én kezdtem el aprítani”.
nem szokásom pártpolitizálni, de annyit elárulhatok: gyurcsány-bajnai féle formációkhoz 2 okból csapódhat az ember: vagy velejéig romlott az illető, vagy teljesen primitív.
agytröszt, te eddig egész jó dolgokat írtál az uszodával kapcsolatban. Sajnálom, hogy kiderült, te is csak egy faszkalap vagy.
Bonifác!
Tévedsz, egyáltalán nem vagyok sértődött ember.
Nem én állok Gyurcsány pártján, hanem Ő áll az enyémen és ezért álltam mellé.
Átéltem a spontán és kevésbé spontán privatizációt.Nem csak a ma nagy emberei, de nagyon sok kis ember is abból él napjainkban is.
Láttam olyat amely kizárólag a vagyonszerzésre tört, majd széllenek eresztette az alkalmazottakat és olyat is mint a Béta roll, amely a tabi tsz melléküzemága volt és ma virágzó vállalkozás./Gyurcsány/
Megvette mert eladó lett. Azért lett eladó mert anno a baromi nagyokosok azt mondták, hogy a vidék az mezőgazdaság és felszámoltatták a mellék üzemágakat. Ezért aztán a műszaki értelmiség és szakemberek vidéken nem voltak tovább szükségesek. Gyurcsány úgy privatizált, hogy a mai napig munkát ad az embereknek. Nekem ezek a dolgok fontosak és nem azok amelyeket jóindulatú emberek kiemeltek, de a gyűlölet keltésen kívűl semmire sem jutottak vala. Ami a zsidó vagyont illeti. Rühellnem kéne fél Csepelt mert rabolt zsidó vagyonnal kereste, keresi meg a betevőjét évtizedek óta. Nem teszem mert hülyeség. Semmi közük nincs a rabláshoz, éppen úgy mint ahogy Gyurcsánynak sem.
Őt kinyírta a fidesz és az MSZP. illetve az a világ amely vele ellentétben továbbra is a hazugságokból akar élni. Nem mondom , hogy hófehérke, de azt igen, hogy többszörösen különb azoknál akik fröcsögve támadják.
Orbán is azért vergődik ma, mert direktben nem csinálhat meg egy csomó dolgot, mert korábban éppen azokkal gyalázta Gyurcsányt.
Azt nem tudom, hogy milyen volt mint miniszterelnök, mert nem voltam sem beosztottja, sem kormányközeli, ezért nincs róla tapasztalatom. Azt viszont tudom és vallom, hogy politikusként ma nincs párja Magyarországon.
“nincs párja MO.-n”
-Az biztos!
-Saját magát nyírta ki.
-Akit lehetett (amíg volt rá fedezet) mindenkit “bekebelezett.” Nemzetközileg is,
-arra kellett az IMF kölcsön azonnali felvétele is.
-“megvette, mert…” tétre, helyre befutóra: előre dolgozva, koncepcionálisan…..stb.
-X is azért vergődik,…..na ne má! azért, mert a nemzetközi helyzet fokozódik, s csak azt csinálja amit még megengednek számára, hiszen olyan picikké lettünk, hogy bármikor azt csinálnak velünk amit akarnak!
-Ezért volt elsősorban a privatizáció, hogy azt a bizonyos sámlit legyengítsék, s akkor rántsák ki alólunk, amikor azt akarják, érdekeiknek megfelelően.
-Vagy ide, vagy oda rángatva kebelezhetnek be, mint már oly sokszor!
-Történelmi folyamatok, de erről Dr. Grűn úr is sokat tudna, sokakat okítani, nem teszi! Vajon miért adta fel egykoron szeretett hivatását, azt, amikor a csiszolatlan gyémántból nem akár kiket faraghatott, faraghatna. Ma különösen nagy igény lenne rá, kis hazánkban.
“X is azért vergődik, mert”
-amíg a virtuális kölcsönöket nyögjük, és tudja velünk nyögetni, addig van hatalmon, ez az ára. (a nemzeti jöv. több mint 1/3-át fordítjuk erre, akkor mi jut beruházásra, mert ott van még a felhalmozás és a fogyasztás aránya abból ami marad a törlesztés után)
-hiszen erre ment ki a játék, a manira, amit a fletóék alapoztak meg,
-Ő vállalta annak törlesztését, azért van a mindenáron való “adósságtörlesztés kényszere ránk erőltetve,” (szavazások előtt, nem választások előtt, -mert értsétek már meg nem mi választunk!- min. egy évvel már eldőlt)
-amelyből, mindenki tudja, soha nem szabadulunk ki! Illetve egy esetben, ha azt eltörlik a 00-ra. (ennek mértékével is úgy játszanak, ahogyan akarnak)
Etikus.
Sajnos nem tudok mit kezdeni, a számomra értelmezhetetlen hszeddel.
Annyira keveset értek meg belőle, hogy nem tudok reagálni rá.
Sajnálom.
Én még jobban sajnálom!
Vesse össze az Ön által leírtakra, lépésről lépésre, akkor talán megkapja az általam leírottak alapján az egyenlet eredményét. Nem lehet exponenciális, mert a negatív tartományba esik.(X tengelyvonal alá)
“min. egy évvel már eldőlt)”
helyesbítés: min. egy évvel már előtte eldőlt
Sajnálom.
Nekem továbbra is semmit mondásnak tűnik és kiesik a koordináta rendszeremből. 🙂
Amilyen a kezdet, olyan a vég!
T. felix 10:06
Sajnálom még egyszer,
-tudja a valóságot, az ahhoz közel álló tényeket nem szokták közzé tenni, különösen a nevezettek, s körei.
-azok egészen más szinteken látnak napvilágot, akkor is csak rendkívül szűk berkekben, -s nem éppen a Csepel infón, v. más sajtó hasábjain- technikai eszközök segítsége, használata nélkül.
A közelmúltban már írtam Önnek, hogy többre hivatott, de nem itt!
Vannak itt még egy páran majd eldöntik.
VAGY NEM.
Nem presztizs kérdés. 🙂
Nem muszáj, de elégedjen meg annyival, hogy rohanunk a vesztünkbe!
Rozomi?
Ezt értem és igazat is adok benne.
Magam szoktam dönteni, mert vagyok aki vagyok.
Úgy látszik, szerencséjére vagy valami más oknál fogva, lehet hogy csak tollas labdázni járt?
Amit fiatalabb koromban magam is kedveltem, de most sem rossz, testmozgásnak.
Az Istenért, ne hogy sértésnek vegye!
Engem, sem bosszú, sem gyűlölet soha sem vezérel, mert aki ismeri a csúcsokig, mélységekig bezárólag a labirintus útvesztőit……….
Sorok között is tessen szíves olvasni! Képlékeny?
Úgy izgalmasabb, a rejtély.
Ez az élet nagy tanítómesterének az egyike.
Etikus!
Jártam és máshova is, és azt is tudni vélem, hogy az általam ismert “országon” kívül van egy sokkal “tágasabb” is.
ETikus és felix!
Érdekes olvasni soraitokat… nagyon sajnálom, de nem mindig értem meg az indokaitokat, pedig igyekszek.
Amit viszont megértek, azzal egyet is értek, csak leírva is látni… hmm.
“Ez az élet nagy tanítómesterének az egyike”; “z általam ismert “országon” kívül van egy sokkal “tágasabb” is” – mennyire igaz!!!
“faszkalap”
hajós: én ide már nem tudlak követni…
az uszoda és a többi dolog szakmai, ez a másik meg világnézeti. én ezért is nem szoktam pártpolitizálni, hogy az ne állhasson a szakmai dolgok útjába, de ettől még van véleményem.
neked saját magadnak kell tudnod elszámolni azzal, hogy ezeket az embereket, csoportosulásokat támogatod azok után is, amik történtek. ez pedig egy harmadik dolog.
a negyedik meg az, hogy hogyan jössz te ahhoz, hogy “faszkalapozzál” engem?
vagy minek is lepődöm meg, hisz a pártpreferenciád eleve predesztinálja, hogy ilyen stílusban nyilvánulj meg? amúgy ez jellemző rátok ‘demokratákra’
természetesen az, hogy fent nevezett urakról és pártokról normális emberként ez a véleményem, nem vetíti előre azt, hogy fideszes, elempés, jobbikos vagy más lennék.
Csepelnek független, civil, pártpolitikai kötődéstől mentes vezetésre lenne leginkább szüksége. csepel legyen az első és ne a párt, akármilyen színű is legyen az.
de ettől még számomra is, csakúgy mint a többség számára is, teljesen nyilvánvaló, hogy a pártkínálat legalját a gyurcsány-bajnai fémjelezte csoportok képezik.
ez egy axióma a magyar társadalomban. az, hogy ti ilyen-olyan okból nem tudtok ezen túllépni, az nem a másik hibája.
én ettől függetlenül le tudnék ülni tárgyalni szakmai dolgokról, uszodáról, infrastruktúráról és másról olyanokkal is, akik mégis ezt a legalját választották a politikai palettáról.
egészen addig, amíg nem kezdenek faszkalapozni olyankor, amikor arról a másikról, amelyik olyan jókat szokott írni, ki nem derül, hogy nem a mi oldalunkon áll.
mindegy mit mond, lényeg, hogy ki mondja, milyen pártkötődése van…
mit akartok így elérni?
a Fidesszel szemben is ez az egyik ellenérzésem: miért foglalkoznak veletek? miért mennek bele ebbe? kit érdekel szentecky? kit érdekel gyurcsány? itt a csepel.infon a hozzászólások 99% egymás anyázása. ez a bejegyzés – tk gyurcsány – bezzeg generálja az értelmetlen hozászólásokat százszámra, de ha az ember értelmes dolgokról próbál írni, 10 alatt marad a válaszolók száma. senkit nem érdekel itt, hogy mi lesz, vagy mi lehetne csepellel, csepelen. és ez tökéletesen megmutatkozott a hozzászólásodban és stílusában.
jah ez nem velünk van? pedig milyen jókat szokott írni. na sebaj, “FASZKALAP”.
hogy csepelből nem lett semmi a 23 évetek alatt, az a ti közös bűnötök. ezt nem lehet lemosni. nagyon el tud szomorítani, ha belegondolok, hogy hol tarthatnánk, hogy mi mindent lehetett volna elérni…
lehet, hogy utópia, de ha csak a tizede megvalósult volna annak, amit én elképzelek, akkor is tízszer előrébb lennénk.
de hát mi is jellemezhetné jobban a csepeli kollektív tudattalant, mint az, hogy 93-ban a ‘sárgabuszos paraszt leszel ha elszakadsz’ elég érv volt ahhoz, hogy maradjunk Bp 21-ed rangú, lesajnált, elfelejtett, lerohasztott kerülete.
reménytelen ez a hely.
Agytörszt.
Budapestnek nincs még egy olyan kerülete, amelynek olyan adottságai vannak, mint Csepelnek.
Azt azonban hidd el nekem, hogy ízekre szednének, ha kiakarnád használni őket.
felix – ezért ‘bűnös’ mindenki, aki vezetőként az elmúlt 20 évben nem az elszakadáson dolgozott/dolgozik.
Csepelnek csakis önálló megyei jogú városként van jövője. Onnan már nem olyan nagy ugrás, hogy Budapest helyett annak volt 21. kerülete, az önálló Csepel, Pest megye legnépesebb települése legyen annak székhelye.
Ettől még nem fog a sziget leúszni Mohácsig, nem válik semmissé az a tény, hogy Budapestbe beékelődve, azzal összenőve létezünk.
agytröszt!
Csepelnek csak akkor szabadna leszakadnia, ha többet fizet be a nagykalapba mint amennyit kivesz, mert csak a többletből lenne képes fejleszteni.
Sokszorosan köcsög vagy, agytröszt.
Akkor kezdjünk el tételesen végigmenni az előző hozzászólásodon. Az eleje még oké. Itt kezdődnek a problémák:
“kilobbizta? eszem megáll…20 év alatt ezt is úgy kellett kilobbizni a sajátjaitoknál?”
Ennél a mondatnál lehetett megállapítani, hogy faszkalap vagy. Miért?
1. olvasd el a kurva cikket, abban van: “ha most azt a sok jó dolgot, amit kilobbiztak nekünk, fel lehetne sorolni”
Ezt a szóhasználatot ismételtem meg, de direkt idézőjelbe tettem, hogy ezzel is jelezzem, alkalmatlan a szóhasználat. Ebbe kötsz bele, te barom?
2. “sajátjaitoknál”. miféle sajátjainknál, te idióta? ezzel besoroltad magad Bugi, nagyapó, Gordon, Manitu színvonalára, aki mszp-s önkormányzati képviselőnek hisz mindenkit, aki ide ír és nem a fideszt dicsőíti éjjel-nappal.
Aztán folytatod:
“és erre még büszkék is akartok lenni? ezt még eredményként akarjátok felmutatni? ”
Faszkalapságod újabb bizonyítéka! Olvasd el még egyszer “hajós szerint:
2013. február 22., péntek – 13:39”, hol van abban büszkélkedés meg eredményként felmutatás, te agyhalott? A cikk hazugságának a cáfolata van benne.
Aztán folytatod ebben a “ti” stílusban, vadbaromkám, aszondod: “nem csináltatok semmit, csak loptatok és harácsoltatok”
Én bazmeg? Én nem csináltam semmit, én loptam, én harácsoltam? Mit gondolsz, ki a fenével beszélsz? Nem a fideszt dicsőítem a kommentjeiben, akkor ebből az következik, hogy oszlopos mszp-s vagyok és én vezettem Csepelt az előző 20 évben? Ez már a legalja, Manitu-Bugi színvonal. És még erre vársz te választ? Elmehetsz anyádba!
felix: csepel állapotát elnézve szerinted mi az igazság?
szerinted érd vagy budaörs miért nem akar kerület lenni? vagy gyál?
másrészt távlatokban nézd a dolgot: északon és délen is adott két nagy terület, ami fejlesztésre vár. igaz, északon már levesz ennek értékéből, hogy a másik oldalon ott a szennyvízüzem. ezt érte el a sok szerencsétlen, aki 93-ban a szakadás ellen voksolt.
ha esetleg a városhatárt is módosítanánk, és az M0 lenne a határ miklós és csepel között (ezt szerintem akkor is meg kéne lépni, ha Bp része marad Csepel), akkor két jelentős terület áll rendelkezésre, ahol 10-20 éves távlatokban jelentős fejlesztések valósulhatnak meg, ez pedig jelentős népességnövekedéssel is járna. Csepel az ország 2.-3. legnagyobb városa lehetne.
nem csak és kizárólag hozzád szólt, de ugye nem zörög a haraszt…
próbáltam olyan szóhasználattal, hogy pl te is megértsd. láthatóan sikerült, mert érzelmi reakciót sikerült kiváltani. értelmire ezekszerint nem futja,a stílus pedig minednt elmond.
felix válaszával összevetve nagyon éles a kontraszt.
jó szelet!
agytröszt, “értelmi” reakcióra semmi szükség, mert a te hozzászólásod tisztán érzelmi alapú volt, egy jót mszp-ztél meg gyurcsányoztál, bármelyik fideszes bérkommentelő tud ilyet álmából felkeltve is. Maradj inkább az uszodánál.
Nem ismerem egyik általad említett kerület illetve település gazdasági helyzetét sem, Csepelt is beleértve.
Az északi területek nem lettek annyival értéktelenebbek, mint amennyivel nőtt a déliek értéke a csatornázási lehetőséggel.
Szerintem Csepel legnagyobb értéke a két Duna partja amit a nagyon okosoknak sikerült védetté nyilvánítaniuk.