Négy helyen visszalép az MSZP az LMP javára!

Karácsony Gergely: Nincs szó alkuról, az LMP nem lépteti vissza a jelöltjeit

Index, Origo, Népszabadság, Inforadio.hu, Csepel.info

Egyoldalú gesztust gyakorol az MSZP az LMP felé: négy budapesti körzetben visszalépnek az új parlamenti párt jelöltjei javára. Ez ahhoz kevés, hogy megakadályozzák a Fidesz kétharmados többségét, nyilván viszonzást remélnek. Az LMP viszont egyáltalán nem akar szövetséget kötni az MSZP-vel, akik szerentül egyedüli felelősei a Fidesz kétharmados győzelmének. A szövetségnek az LMP szempontjából amúgy se lenne sok hozadéka.

Az MSZP elnökségének döntése alapján Avarkeszi Dezső, Hatvani Csaba, Bárándy Gergely és Szabó Zoltán visszalép, nem indulnak a második fordulóban. Szavazóikat az LMP jelöltjeinek támogatására kérték. Lendvai Ildikó pártelnök indoklása szerint a lépést nem az MSZP vagy az LMP, hanem “a demokrácia érdekében, Orbán Viktor túlhatalma ellen” tették. “Nincs dolgunk az LMP-vel nem lesz titkos tárgyalás, nem varunk viszonzást” – mondta.

Lendvai Ildikó, a szocialisták elnöke hétfői sajtótájékoztatóján még az LMP-t kérte visszalépésre, újságírói kérdésre válaszolva nem zárta ki azt sem, hogy az MSZP jelöltjei lépjenek vissza.

Az MSZP négy olyan körzetben lépett vissza, ahol az LMP átlag felett teljesített. Értesüléseink szerint ezen a négy helyen is csak óriási vitát követően született meg a gesztus értékű döntés. Avarkeszi Dezső, aki visszalépését követően nem lesz képviselő élete egyik legnehezebb döntésének nevezte a visszalépést. Ifj. Bárándy Gergely, aki az országos listáról biztos mandátumot szerez, a demokrácia védelmével indokolta lépését.

Hatvany Csaba abban bízik, hogy az LMP szavazói viszonzáskép a másik terézvárosi választókerületben az MSZP jelöltjét támogatják. Szabó Zoltán – aki nincs bejutó listás helyen – arról beszélt, hogy ha a Fidesznek meglesz a kétharmada, a funkcióját vesztett ellenzék csak díszletül szolgál majd a parlamentben.

Fotó: Tuba Zoltán [origo]

Fotó: Origo

Kérdésünkre, hogy hogy miért csak négy helyen lépnek vissza a kétharmad megakadályozásához szükséges 8 vagy kilenc helyett, Lendvai azt felelte, bíznak benne, hogy gesztusuknak elég erős lesz az üzenetértéke ahhoz, hogy mindenkit felrázzon, aki tart a Fidesz túlhatalmától.

Az LMP korábban kizárta, hogy bárhol visszalépnének bármely párt javára – ez logikus döntés egy protestszavazatokból megerősödött párttól. A Forsense választáskutatása szerint értelme sem lenne visszalépésüknek. Az LMP szavazóinak csupán 55 százaléka menne el biztosan szavazni a második fordulóban, és közülük a Fideszt kétszer annyian támogatnák, mint az MSZP-t. (10 százalék szavazna szocialista, 20 százalékuk pedig fideszes jelöltre a második fordulóban.)

Schiffer András, a párt listavezetője is csak megerősíteni tudta, hogy az LMP semmilyen párttal nem kíván semmilyen választási szövetséget kötni. “Minket is nyugtalanít a lehetőség, hogy a Fidesz kétharmadot szerez, de ezért a felelősség azokat terheli, akik nyolc évig kormányoztak” – mondta, hozzátéve, hogy amúgy ez a gesztus amúgy is kevés a kétharmad megakadályozásához.

Jávor Benedek, az LMP szóvivője az Indexnek azt mondta, a visszalépés az MSZP részéről egyfelől kommunikációs, másfelől stratégiai lépés. „A visszalépéseknek a Fidesz kétharmados többségének megakadályozásában zéró jelentősége van, ugyanis ha ez lett volna a cél, legalább nyolc-tíz helyen vissza kellene lépniük. Inkább arról van szó, hogy az LMP-re akarják tolni a felelősséget, hogy lám, ők mindent megtettek, így miattunk lesz meg a Fidesz kétharmada. Ebből a fajta kommunikációból nem kérünk” – mondta a szóvivő, majd azt is hozzátette, hogy szerinte az MSZP úgy akarja a rá későbbiekben veszélyt jelentő LMP-t megfojtani, hogy egy „halálos öleléssel lerántja magához a mélybe.”

Számításaink szerint is kevés a kétharmad megakadályozására az MSZP gesztusa. Egyrészt a négy körzet közül, ahol visszaléptek, Hatvani Csaba választókerületében még az MSZP szavazóival sem garantált az LMP-s Kaszics Bálint győzelme, ketten együtt 42,79 százalékot szereztek, a fideszes Illés Zoltán pedig 48,63 százalékot. Szabó Zoltán körzetében Moldován László esetleg még számíthat az MDF-es Herényi Károly szavazóira is, de így is nehéz lesz legyőznie az első fordulóban 46 százalékot szerzett Fónagy Jánost. Bárándy és Avarkeszi körzetében elemzéseink szerint működhet a visszaléptetés.

A szocialistáknak önerőből jóindulatú becsléssel három körzetben van esélyük a győzelemre  – a budapesti 19-esben és 20-asban, illetve a szegedi 3-asban -, de ehhez az is kéne, hogy a Jobbik szavazói ne szavazzanak a Fideszre, Szegeden pedig a kiesett LMP-s jelölt támogatói átszavazzanak az MSZP-re.

Az MSZP így a legjobb esetben is hét körzetben akadályozhatja meg a Fidesz győzelmét, a kétharmados többség megakadályozásához viszont kilenc körzetben kéne.

A választókörzeteket elemezve a Fidesz a borsodi 8-asban, Edelényben szenvedhet leginkább vereséget. Itt a független Molnár Oszkár 24,1 százalékot, a jobbikos Miklósi Árpád 19,1 százalékot szerzett, együtt 6,7 százalékkal többet, mint a fideszes Daher Pierre. Itt a szocialista Gúr Nándor is bejutott a második fordulóba, de csak a negyedik helyen. Esetében felmerül a kérdés, hogy visszalép-e egy esetleges szélsőjobboldali győzelem megakadályozása érdekében a Fidesz javára. Gúr határozottan elutasította, hogy bárki javára visszalépne.

A szocialisták egyoldalú visszalépésének így csupán két célja lehet. Egyrészt a nyomásgyakorlás. Erre gyanakszik Schiffer is, de nyilatkozata alapján az MSZP nem érhet célt. “Vicces, hogy azok, akik egy hete még rágalmakkal illettek minket, most velünk akarnak együttműködni a demokrácia megmentése érdekében. Lendvai Ildikó a választások előtt még elveszett szavazatnak nevezte a ránk adott szavazatokat, örülök, hogy most megtalálta” – mondta.

A megkeresett szocialista politikusok nyilatkozataiból is nyomásgyakorlásra lehet következtetni. Botka László, Szeged polgármestere – aki az első fordulóban kieső LMP-s jelölt szavaztaival akár fordíthatna is – szerint fontos, hogy erős ellenzéke legyen a Fidesznek. “Komoly gesztust tettünk, bízom benne, hogy nem marad viszonyzatlan” – mondta. Furcsálta, hogy az LMP mereven elzárkózott, mert “alapelveik szerint nekik fontos a demokratikus kontroll”.

Szerinte az első forduló előtt, amikor az LMP-re adott szavazat ellen agitáltak, más helyzet volt, akkor fennállt a veszélye, hogy ezek a szavazatok elvesznek. “Most új helyzet van”. Attól sem tart, hogy az LMP szavazói nem szavaznának át a szocialistákra, “ha tényleg a demokratikus értékek miatt támogatták az LMP-t”. A Fidesz kétharmados többségének megakadályozása amúgy közös ellenzéki érdek, hiszen egyharmados bizottsági támogatás kell ahhoz is, hogy egy ellenzéki módosítójavaslat egyáltalán átjusson a parlamenti bizottságokon.

Szanyi Tibor ennél markánsabb véleményen van. “A napnál is világosabb, hogy az LMP a Fidesz szekerét tolja. A ma ismert demokráciának elválaszthatatlan eleme a visszalépés. Aki nem lép vissza, az is beleszól a választások kimenetébe” – mondta.

Ha finomabban is, Lendvai Ildikó is erre utalt. Az LMP vezetőinek szerinte azt kell végiggondolniuk, hogy “lehet-e egyszerre szűznek maradni és szeretni”. Minden meg nem hozott döntésük a Fidesz kontroll nélküli hatalmát szolgálja, mondta.

Forrás: Index

Karácsony Gergely: Nincs szó alkuról, az LMP nem lépteti vissza a jelöltjeit

Kéretlen segítséget nem kell megköszönni – reagált az InfoRádiónak a Lehet Más a Politika kampányfőnöke arra, hogy az MSZP a második fordulóban néhány körzetben visszalépteti a képviselőjelöltjét az LMP javára. Karácsony Gergely azt mondta: nincs szó semmilyen alkuról, tehát az LMP nem lépteti vissza jelöltjeit.

A Lehet Más a Politika tiszteletben tartja az MSZP döntését, amennyiben vissza akarják léptetni néhány budapesti jelöltjüket – mondta Karácsony Gergely az Inforádiónak.

Megköszönik és elfogadják?

Nincs ezen mit elfogadni, hiszen ez az ő döntésük, nem egy valamiféle alku eredménye. Kéretlen segítséget talán nem feltétlenül kell megköszönni. Nyilván a szocialisták pontosan ismerik a számokat, s mi is értjük ezt a szándékot, hiszen az MSZP csak a saját szavazóira számíthatna a fideszes jelölttel szemben a második fordulóban.

– Ezek szerint az LMP összefog az MSZP-vel, hogy megakadályozzák a fideszes jelölt győzelmét a második fordulóban?

Szó nincs erről! A szocialista párt hozott egy döntést, amit mi elfogadunk, de szó sincs bármiféle pártok közötti alkuról.

Akkor nem is lépik meg visszafelé, magyarul nem léptetik vissza a saját jelöltjeiket bizonyos helyeken az MSZP javára?

Tartjuk magunkat a kampány során többször elmondott álláspontunkhoz, nem léptetjük vissza a jelöltjeinket. Nem látok olyan új helyzetet, ami ezt indokolná. Átvágnánk a választóinkat. De mi ezt mondtuk korábban is, csak akkor ezt senki nem vette komolyan, mert azt hitték, az LMP el fog tűnni a süllyesztőben.

Adott esetben hosszú távon el tudja képzelni, hogy az LMP együttműködik a szocialistákkal?

Választási együttműködést nem tudok elképzelni.

És a parlamentben?

A parlamentben természetesen minden párttal együtt fogunk működni, mert a képviselők azért vannak ott a választók felhatalmazása alapján.

Amennyiben a Fidesz nem szerzi meg a kétharmadot, együtt tudnának működni a nagy rendszerátalakítások során?

Az LMP olyan változtatásokat tud támogatni, amelyek a tiszta közélethez, az átlátható államhoz, s az állampolgároknak a politikai döntésekben való nagyobb részvételének kibővítéséhez ad segítséget.

Forrás: Inforadio.hu

193 hozzászólás “Négy helyen visszalép az MSZP az LMP javára!” bejegyzésre

  1. donquijote szerint:

    én jobbik szimpatizáns vagyok, de most 1000x inkább a fidesz mint az új szadesz(lmp) elég volt belőlük meg a szocikból is, úgyhogy az én szavazatomra számíthatnak, reméljük sikerül a vörös démont kiűzni Csepelről már épp ideje lenne 🙂

  2. munkásököl szerint:

    Egyetértek, részemről is Szilárdé a voks a 2. körben. Lehet Menni a Pics@ba. 🙂

  3. Nyugger szerint:

    A fideszesek így is elegen lesznek a parlamentben, ha a fele elmegy a költségtérítéses bérleményébe maradnak annyian, hogy tudnak alkotmányt módosítani. Hagy menjen az LMP. Az első kettőé nem kár, a másik kettővel eddig nem volt bajom.

  4. loastman szerint:

    Hányinger ❗
    LMPnek ennyire kellenek a helyek? Mit kapnak cserébe? Hát ez nem más politika… vagy a “Más” itt a buzikat jelenti?

  5. LB szerint:

    Hogy is mondta Virág Elvtárs?

    Pelikán, jegyezze meg, egyszer kérünk majd magától valamit!

    Szerintem az MSZP már az öszi onkormányzati választásokra gondolva lépteti vissza néhány budapesti jelöltjét. Majd ősszel fogják a számlát benyújtani, hogy cserébe az LMP ne indítson saját jelöltet, hanem támogassa az MSZP-t!

  6. Manitu szerint:

    “Cáfolta az MSZP szóvivője a párt jelöltjének az LMP javára a csepeli választókerületben való visszalépésről szóló híreket. Nyakó István szerint a híresztelések egyszerűen nem igazak.”

    Öt perccel később meg megjelenik a Népszabadságban, hogy mégis igaz a hír. Ilyen közröhej utoljára Gyurcsány et. visszalépésekor volt.

  7. Tóth Mária szerint:

    Észen lenni Fideszesek ! Mindenki menjen szavazni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Támad az LMP=SZDSZ

  8. nem jani szerint:

    LB: az LMP első embere(hogy hívják?) azt mondta tegnap egy rádióinterjúban, hogy mindenképp szeretnének indulni az őszi polgármesteri választásokon.

    De azt bírnám, ha ezek után az LMP pofánröhögné az MSZP-t!:D

  9. zed szerint:

    Az államtitkár úr nem erősítette meg a visszalépésről szóló híreszteléseket.

  10. Manitu szerint:

    Zed, csak nem te rohantál a kocsmába? A Népszabadság már tényként közli a csúnya, gonosz, hazug Csepel.info információit.

  11. Nyugger szerint:

    Nem kell parázni! Még senki nem halt bele ha nem volt meg a 2/3-a.
    Különben én is azt mondom: észen lenni Fideszesek! Irány az egypártrendszer! Az olyan jó volt! Most is jó lesz! Nem kell bíbelődni a hülye ellenzékkel oszt jónapot.
    Ui. Remélem Vona jobboldali szomszédja Farkas Flórián lesz!

  12. Herbert szerint:

    Aligha gondolhatja bárki, hogy a csalódott szoci imádó nyugdíjasokat mozgósítani lehetne az LMP támogatására. Nagy részük otthon marad. Én megmondtam.

  13. LB szerint:

    zed! Már megint le vagy maradva! 🙂

    “Egyoldalúan visszalépteti négy budapesti jelöltjét az MSZP az LMP javára, hogy így próbálják megakadályozni a Fidesz kétharmados győzelmét – jelentette be kedden a szocialista párt.

    Avarkeszi Dezső elmondta, élete egyik legnehezebb döntése volt, miután négyszer győzött a csepeli körzetében.”

    http://www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100413-az-mszp-negy-korzetben-lephet-vissza-az-lmp-javara.html

  14. nem jani szerint:

    Több elemző is megírta, hogy a fidesznek nagyon nagy hülyeséget kellene csinálni, hogy ne legyen meg az 50 hely az 57-ből(2/3).

  15. LB szerint:

    “Hatvani és Avarkeszi nem szerepel az országos listán, így a visszalépéssel ők elvesztik az esélyt a mandátumszerzésre.”

    Katona után szabadon:

    A Dezsőt beáldozni nem kell félnetek jó lesz!

  16. Tóth Mária szerint:

    Nyugger, hiába gúnyolódsz, eddig is egypártrendszer volt. ha nem vetted volna észre. A Fidesz 8 évig ellenzékben bármilyen módosítást nyújtott be, az mszp lesöpörte! szerinted ez mi volt????????? és még a botoxos félti a demokráciát? éppen ő, aki a pártállamban élet-halál ura volt? röhejes!

  17. zed szerint:

    Kövezzetek meg! Tévedni emberi dolog, nem?

    Hudák Jánosról:
    “Ha megválaszt képviselőjének, azért fogok dolgozni, hogy a panelházak korszerűsítését felgyorsítsuk, állami támogatásuk mértékét növeljük, a csatornázás és utak korszerűsítését teljessé tegyük, a tömegközlekedést ésszerűsítsük, Nyugat-európai példák alapján bevezessük a házhoz menő szelektív hulladékgyűjtést, hogy a gyűjtőhelyek távolsága ne lehessen akadály!”
    http://lehetmas.hu/wiki/index.php/Hud%C3%A1k_J%C3%A1nos

  18. kedd szerint:

    zed elkezdte a kampányolást az lmp jelöltjének. 🙂
    Hudák egy dolgot felejtett el: Csepelen vagyunk. Amíg nincsenek utak, addig a szelektív hulladékgyűjtő nem a legfontosabb kérdés.

    Podolákkal mi a helyzet? Ő is visszalép, vagy inkább tanúskodni megy?
    Nagy a csend róla, nehogy feledésbe merüljön, hogy tartozik egy vallomással a rendőrségnek.

  19. Páko szerint:

    Csatlakozom donquijote 2010. április 13., kedd 14:36-kor kelt bejegyzéséhez.

    Soha az életbe nem kell Magyarországnak az ILYEN liberalizmus, amit az Szdsz=Lmp kikényszerített.

  20. Nyugger szerint:

    Tisztelt Tóth Mária!
    Pártállástól függetlenül egy hozzászólót sem áll szándékomban gúnyolni, sértegetni, így Téged sem! Ugyanakkor csak az elmúlt 20 évet figyelembe véve megcsömörlöttem mindenféle párttól, nem nagyon tudok nekik fenntartások nélkül hinni. Egyszer választópolgár vagyok, másszor panelproli, adófizető meg nyugger, mikor éppen mire van szükség, hogy hozza a pártérdek, vagy csak valaki elszólja magát. Utálom ha hülyének néznek, de ilyen hosszú idő alatt nagyon jól megtanultam elviselni. Cserébe had fogalmazzam már meg kétségeimet bármelyik pártról van szó.

  21. Manitu szerint:

    Mindjárt visítok a röhögéstől. Zed még nem kaphatta meg a pártukázt, mert azok gondolom még ott ordítoznak egymással, de már idomul, mert a Népszabadság bemondta.

    Remélem Hudák és a többi LMP-s nem hiszi azt, hogy Virág elvtárséknak majd nem lesz kérésük.

  22. LB szerint:

    A bulinak vége, kezdődik a politika

    “Az LMP-nek elég komolyan elgondolkodnia a szocialisták ajánlatán, vagy azon, hogy esetleg viszonozza az egyoldalú gesztust, amelyet az MSZP tenni készül [1], és vége. Azonnal a baloldalon találná magát, eljelentéktelenedve, még mielőtt jelentőségre tett volna szert. Már most sokan úgy gondolják, az LMP csak az SZDSZ ügyesen menedzselt utóda. Végül is azok szavaztak rá [2], akik az SZDSZ-re és az MDF-re szoktak. Ha szóba állnának a szocialistákkal, meglenne a bizonyíték az elméletre.”

    http://index.hu/velemeny/jegyzet/2010/04/13/a_bulinak_vege_kezdodik_a_politika/

  23. Manitu szerint:

    Nyugger, ide a rozsdás bökőt, hogy negyven éve MSZMP-MSZP párttag vagy!

    Tipikus szoci stílus pártatlanként röfögni.

  24. LB szerint:

    Kiváncsi vagyok, mikor fogja az MSZP “kérni”, hogy cserébe e négy visszalépésért, azokban a körzetekben, ahol nincs LMP-s jelölt, az LMP szavazói támogassák az MSZP jelöltjeit.

    Nem tudja valaki, át lehet még jelentkezni másik körzetbe szavazni?
    Most lehet jelentősége a cédulás szavazásnak! Pl. a 31-es evk-ből az MSZP szavazók átjelentkeznek a 30-as evk-ba!

  25. Nyugger szerint:

    Manitu!
    Óvatosan a rozsdással, ne siettessük amit nem kéne, úgyis rosszak a mutatók a születéskor várható életkorra vonatkoztatva Mo-on! A héten ne vegyél lottót, csak ha biztosabb tipped van.

  26. kispajtás szerint:

    Az szdsz nyakonöntötte magát spenóttal = LMP.

    Egyébként meg már egy éve gyanús volt ez a “lehet más a politika”
    Az mszp-szdsz “B” terve beindult!!!
    Fontos, hogy a saját dolgainkra is fokozottabban figyelve készüljünk a második fordulóra!
    Nem bedőlni az mszp-s figyelemelterelésnek!!!
    A Fidesznek Csepelen mindkét körzetben gyöznie kell!!!

  27. Jeniszej szerint:

    A SZADESZESEK megmondták Lehet Máskép Politizálni. (He-he)

  28. xy szerint:

    Csaó mszp:)

  29. malacka szerint:

    zed!

    Miért nem bújsz bele az államtitkár úr seggébe? Olyan jól mutatnál!

  30. Error szerint:

    donquijote 14:36-os bejegyzését reagálnám:

    Helyesen látod a dolgokat. Nagyon remélem, hogy a többi jobbikos is hasonlóan gondolkozik, mint Te. Most jött el az a lehetőség, hogy a komcsikat végre Csepelen és az egész országban elverjük, de az elvtársak nem adják a hatalmukat. Ha azt akarjuk, hogy a kommunisták végre eltakarodjanak, akkor a Fideszt kell támogatni!

  31. Tisztánlátó szerint:

    HA EZ MEGTÖRTÉNIK, AZ LMP MÁS POLITIKÁJA

    CSAK “MÁSSÁG.” JÓL BEMUTATKOZIK, HA HAJLANDÓ AZ MSZMP-VEL

    BRATYIZNI

    LMP = LIBERÓ?

  32. Tisztánlátó szerint:

    Csepeliek,ne hagyjátok cserben Német Szilárdot!

  33. kispajtás szerint:

    Tisztánlátó:
    Szó nincs cserbenhagyásról, sőt!!! Az mszp-s rémuralomnak véget kell vetni és elszámoltatni őket a törvényes magyar bíróság előtt!!!
    Saját maguktól futottak bele a morális fertőbe, az erkölcstelen, korrupt és törvénybe ütköző ténykedéseikbe. Szegény báránykák…

  34. Lehet Más Csepel! szerint:

    A Lehet Más a Politika csepeli szervezetének szíves közlése:

    Hudák János, a 31-es egyéni választókerület LMP-s országgyűlési képviselő-jelöltje versenybe száll az április 25-i második fordulóban.

    Pártunk és jelöltünk, mint a Fidesz egyetlen állva maradt alternatívája, az előállt helyzet súlyához és jelentőségéhez méltó kampányt kíván folytatni.

    Arra bíztatjuk a Fidesz, az MSZP, a Jobbik választóit és az első fordulóban távolmaradtakat, hogy az április 25-i második körben voksukkal támogassák a Lehet Más a Politika jelöltjét és programját!

    Az első fordulóban már megmutattuk az országnak, hogy IGEN, LEHET!

    Lehet Más a Politika, Lehet Más Csepel!

    Az LMP csepeli szervezete

  35. kedd szerint:

    muhaha

  36. Nyugger szerint:

    Az LMP nálam még nem rúgta el a pettyest, úgyhogy simán beléhelyezem a bizalmam!

  37. Tisztánlátó szerint:

    Nyugger!
    Csak vigyázz, és figyelj!
    Itt napokon belül kiderül, hogy kiki is vannak az LMP-ben.
    Én azt gondolom, hogy az SZDSZ.

    El tudod képzelni, hogy teljesen felszívódtak?

  38. Nyugger szerint:

    Tisztánlátó!
    Kösz az aggódást értem, megfogadom, vigyázok és figyelek! Lehet Ők is átcsesznek, egyelőre tiszta lappal indulnak.

  39. noname szerint:

    Tisztelt LMP Csepeli szervezete!

    Egyenlőre betudom a politikai éleslátásotok hiányának (tapasztalatlanság), hogy naívan besétáltok az mszp ravsz csapdájába.

    Tökéletesen legalizáljátok a bukott mszp jelöltek “gáláns” gesztusát, ahelyett, hogy tisztességesb megmérettetésre szólítanátok fel őket!!!

    Ezzel az átgondolatlan húzással törvényszerűen besározzátok magatokat!

    Nem lehet egy fenékkel tiltakozni az mszp tisztességtelensége ellen, és közben elfogadni egy olyan húzást, amelyre benyújtják majd utólag a számlát.

    Szerintem a korrekt megoldás csak az lehetne,ha az LMP kikérné magának az mszp-s adakozást.

  40. broáf szerint:

    pfujj, a zsíragy visszalép és azt hiszi hogy majd néhány kósza jobbik szavazóval esélyük van az LMPnek bejutni? hahaha!
    jobbikos létemre inkább szavazok életem végéig a fideszre mint az szdsz 2.0-ra!
    a korrekt ezután az lenne ha az LMPs jelölt is szépen visszalépne.

  41. Nyugger szerint:

    Miért kell mindig, mindenhol összeesküvésekben gondolkodni? Azért mert ezek politikusok? Magyar politikusok? Az MSZP a fidesz 2/3 ellen van! Szerintem természetes, a fidesz is ezt tenné fordított esetben. Az LMP meg másként akar politizálni, mint nagy elődeik (mszp, fidesz stb.) Ez baj??? Miért kéne a visszaléptetésre reagálni? Így gondolják! OV meg úgy gondolta, hogy nem vitázik! Na most akkor mi van?

  42. Nyugger szerint:

    broáf!
    Nem vagyok rokona Avarkeszinek (zsíragy), de egy-két érdekes fizimiskát láttam már a jobbik-gárda soraiban is, úgyhogy a külső nem minden. Csak úgy halkan mondom: Tajgetosz, hélóta.

  43. zed szerint:

    Szerintem sokat nyomna a latban, ha Vona Gábor felszólítaná a híveit az LMP támogatására ott, ahol a MSZP-s jelöltek visszaléptek. A Jobbiknak sem lehet érdeke egy Fidesz-diktatúra.

  44. Menyhért Péter szerint:

    Kedves nugger!

    Az egyik legocsmányabb népbutítás az, amit a fidesz 2/3-a ellen összehordanak!

    Lendvai Ildikó miért nem tiltakozott a Horn kormány ellen, amikor 2/3-os előnyre tettek szert?

    Az elmúlt időben gyurcsányék felkorbácsolták a kedélyeket, és az egyébként elviselhető mértékű antiszemita-kirekesztő hangokból országos politikát koholtak!

    Ki a fene hiszi el, hogy az az mszp, akinek az egész kampánya ov ellenségkép kialakítására szorítkozott, most fene nagy demokrata lenne?

    Egyébként eddig folyamatosan köpködték az lmp-t, most meg fene nagy barátjuk lenne?

    A dicső avarkeszi minek indult el, ha nem akar megmérközni
    rühell veszteni?

    OV vitákról: aki egy kicsit is otthonosan mozog a politikában, az rég tudta, hogy OV senkivel sem fog vitázni!
    Az mszp megbuktatta saját magát, amikor becsapta a szavazóit. Ebben a helyzetben minden elhangzott szó OV részéről csak veszélyeket hordozhatott, érdemi haszon nélkül.

    Ja, hogy ezt nem mondták a felkent politikai ele3mzők

    üdv menyus

  45. én szerint:

    az LMP-nél gusztustalanabb propagandát még a komcsik meg a fidesz sem produkált..egy cigány gyerek átölel egy fehér kislányt…(vagy fordítva)..sztem szánalmas…mind 1 az a lényeg h vikinek ne legyen meg a 2/3-ad…CSAK A JOBBIK!!!

  46. ésszel!!! szerint:

    Noname!és a többiek!

    Úgy látom nem értik miről van szó! Az LMP-nek semmi köze ahhoz, hogy Avarkeszi visszalép. Nincsen egyezség. Nyújtogathatja a számlát utólag aki akarja, csak éppen nincs kinek. Miért sározná be magát az LMP? Nem fogadott el semmit! Ez a helyzet nem elfogadás kérdése: az öreg lemondott, kiesett a játékból, a mögötte álló pedig előbbre csúszott. Nincs itt semmiféle húzás! Az LMP egyébként ki is kérte magának azt, hogy nemrég még sárdobálás ment, most meg rájuk számítanak. Lehet, hogy az MSZP viszonzást vár, de jól elszámítja ezzel magát.
    Miért kéne visszalépnie az LMP-nek?
    Egyébként meg nyilvánvaló a helyzet: az öreg már tudta, hogy itt a vége, fuss el véle és így legalább elegánsan távozhat. És ha sajnálatos módon mégis a jobb oldal nyerne, akkor legalább az LMP-re lehet kenni!

  47. Nyugger szerint:

    Többekkel egyetemben engem igenis aggaszt bármelyik párt 2/3-a! Hagy legyen már meg ez a kis örömöm! Ha már minden balfa–ságnak én (én is)fizetem meg az árát a rohadék adóforintjaimmal meg a többi vonzattal.

  48. Nyugger szerint:

    ésszel!!!
    Errről van szó, így igaz!

  49. ésszel!!! szerint:

    Én!
    szerintem az a szánalmas, ahogy te és a haverjaid gondolkodnak. Hogy egy politikai program rasszista, náci, irredenta, soviniszta, eu-ellenes nézetekre épüljön! és aki ezzel egyetért, annak az intelligenciája igen komolyan megkérdőjelezhető!

  50. Tisztánlátó szerint:

    Nyugger!
    Horn kétharmadánál is aggódtál?

    Pedig most nem is jön a bokroscsomag

  51. bekaphatjamindkétoldal szerint:

    Remélem meglesz a kétharmad!

    Akkor nem kell több pártot szidnom azért mert rohadt korrupt az embereket hülyének néző társaság írányítja az országot.

  52. zed szerint:

    bekaphatjamindkétoldal:
    …és te is.

  53. donquijote szerint:

    jé már nem is emlékszem ki szokta a rasszistaantiszemitafasisztanáci pfúj Magyar kártyát előhúzni csak nem a szadesz ? akkor miről beszélünk , kibújik a szög a zsákból 🙂

  54. bekaphatjamindkétoldal szerint:

    zed

    Ez övön aluli volt.

    Szólj az elvtársaidnak, hogy a csepelinfoplusz-on már nem kell kampányolni a Dezső mellett.

    Most ugrott be, hogy ez milyen jó név, a Tanúba Dezsőnek hívták a malacot akit levágott a Pelikán. 🙂

  55. miska72 szerint:

    Szerintem lépjen vissza az egész mszp.
    Ha lenne bennük betyárbecsület megstzüntetnék, az egész pártot.
    De mivel gerinctelen álatok, ezért sajnos az mszp marad.
    No comment.

  56. munkásököl szerint:

    ésszel!!!

    Szerintem meg az a szánalmas, ha 3 felkiáltójeltől azt hiszed, igazad lesz. Szajkózhatod, amit betanultál a médiából, de ha annyi eszed van, esetleg el is olvashatnád a Jobbik programját.

    Egyébként “én”-nel sem értek egyet, Jobbik szimpatizánsként inkább adom a Szilárdra a voksomat a 2. fordulóban, mint egy olyan párt jelöltjére, amely pártnak ugyan még ott a tojáshéj a fenekén, de már az amerikai nagykövet hozzájuk megy gratulálni az éjszaka közepén. Vajon kinek az érdekeit képviselik majd? Csak nem azokét, akikét az SZDSZ is oly lelkesen képviselte?

    Egyébiránt kár aggódni a 2/3 miatt, én sem örülök neki, de 99%, hogy meglesz. És sokkal kisebb problémának tartom a Fidesz 2/3-át, mint azt, hogy ennyi ember képes egy ilyen PR-pártra szavazni, mint az LMP.

    Felesleges az egész felfordulás, a mamik nagy része úgyis zavarba fog jönni, ha nem találják az MSZP-t a szavazólapon. A helyi Fidesznek csak azzal kell kampányolnia, hogy “Avarkeszi visszalépett, nem indul”! 🙂

  57. Gordon szerint:

    Meggyötört vagy Dezső.

  58. Klarissza szerint:

    Most már világos hogy nem a parlamentben fog ülni hanem máshol.

  59. Nyugger szerint:

    Tisztánlátó!
    A Hornál nem aggódtam, pedig az ÁVÓ-s volt. Akkor még nem utálták annyira egymást az emberek, egy kicsit más volt, most már ki lehet nyuvasztani egymást is, a politikusok azt se bánnák ha az érdekük úgy kívánná. Miért, Horn viszaélt a 2/3-al? Fidesz vissza fog élni? Te tudod, mert én nem. Garanciát szeretnék! Ez baj?

  60. ésszel!!! szerint:

    Na idefigyelj donquijte!
    A helyzet az, hogy azokkal a pártokkal, amelyekkel te szimpatizálsz, az a gond, hogy a megkülönböztetésen, kirekesztésen alapulnak. A programjuk alapelvei ezek a téves és káros ideológiák. Ha valami kirekeszt, akkor az nem demokratikus. Érted egyáltalán ezt a szót? Az LMP demokratikus párt, elutasít mindenféle megkülönböztetést (ezért ölelkezik össze egy cigány kisfiú egy nem cigány kislánnyal a plakáton), és erre épül a programja is. Ajánlom figyelmedbe.
    Egyébként “pfúj magyarról” szó nem volt.
    Különben meg nem csak egy párt kiváltsága a kirekesztés vagy bármi más ellen harcolni, így téves az a következtetés, hogy az szdsz meg az lmp ugyanaz. A fidesz és a jobbik ugyanaz? Biztosan nemmel válaszolsz a fentebb olvasható bejegyzésed alapján.
    És azt tudtad, hogy Hegedűs úr, a játékból kiesett jobbikos jelölt valamikor Baranyában szdsz-es volt? Ezek szerint a Jobbik is az szdsz utódpártja? Ezzel hogy számolsz el?

  61. Hugi szerint:

    Érdekes, mióta nincs itt a kommancs csepeli, itt van a “pártfüggetlen” nyugger.

  62. ésszel!!! szerint:

    http://www.hirszerzo.hu

    “Nincs ráhatásunk arra, hogy az MSZP mit csinál a jelöltjeivel, azonban a szocialista párt semmiféle ellentételezésre nem számíthat a visszalépések miatt. Minket is nyugtalanít a lehetőség, hogy a Fidesz kétharmadot szerez, de ezért a felelősség azokat terheli, akiknek nyolc évi kormányzása a magyar társadalom elsöprő elutasítását hozta magával” – írta közleményében a párt. Szerintük ráadásul a bejelentett visszalépések sem képesek megállítani a Fidesz kétharamados többségét, “így alapvetően kommunikációs lépésnek tartjuk, melynek a célja a kialakult helyzet felelősségének az LMP-re hárítása”.

  63. donquijote szerint:

    ésszel!
    először is nyugodj meg 🙂
    Szerintem meg a szadeszos liberalizmus volt az elmúlt 20 év rákfenéje. 🙂
    A plakátra nem én panaszkodtam (tanulj meg olvasni), amúgy a fentiek miatt nem nézegetem a szadeszos plakátokat nem is érdekelnek.
    jól mondod az itteni lberalizmus arról szólt hogy demokrati KUSS!
    aki próbálja a magyar érdekeket képviselni, vagy nem a drogfogyasztást ,devianciát pártolja vagy nem helyezi a beilleszkedni nem tudó antiszociális kisebbségeket totálisan a többiek elé megj. ezzel a többséget elnyomva az kizárólag fasiszta meg náci,
    (ja akit rettegésben tartanak annak már nincsenek jogai) nem unalmas még?
    Érdekes a hozzáállásotok aki nem ért veletek egyet azt azonnal lenácizzuk, fasisztázzuk , na én ettől hányok hangsúlyozva az itteni szadeszos magyarfóbiás liberalizmustól.
    Ugyanazt az elcsépelt fasisztázó szöveget nyomjátok mint a szadesz
    e mögé mindig könnyű elbújni, és a gazdik kint örülnek milyen szépen csahol a kutyusuk !!

  64. donquijote szerint:

    Környezetvédelem miben fog kimerülni az lmp-nél mák és vadkender termesztés felfuttatásában? 🙂

  65. Ditte szerint:

    Mivel nem pártlistára szavazunk, mindenki nézze vissza a 31.oevk választási vitáját a csepp tv-n és csak az szavazzon N.Sz ellen, aki úgy gondolja, hogy a másik jobban képviselné a csepeli érdekeket. Szerintem Hudák úr Csepel-ügyben se kép-se hang. A csepeli közéletben hangját sem hallottuk. Menjen listán a parlamentbe, ha pártjának fontos embere!
    Hajrá Szilárd!

  66. Csepeli XXI szerint:

    Ésszel!
    Itt MI vagyunk megkülönböztetve,MI vagyunk kirekesztve,Mi vagyunk kisemmizve,MI vagyunk ellehetetlenitve,MI vagyunk becsapva.MI,az egyszerú emberek.Érted?

  67. ésszel!!! szerint:

    A plakátügy nem neked szólt, csak annak kapcsán merült fel a téma, amiben megszólaltál.
    Ditte! Igazad van teljesen abban, hogy nézze meg mindenki a Csepp tv-t!Ez egy országos választás, nem pedig önkormányzati. Véleményem szerint Hudák úr ezért nem beszélt Csepelről. Ellenben Németh úr csak vagdalkozott, semmi konkrétumot nem tudott mondani a jövővel kapcsolatban és nem volt képes ismertetni pártja programját.

  68. Ditte szerint:

    Azért vannak az egyéni képviselők, hogy hangja legyen a 176 körzetnek az országgyűlésben. A lista az más tészta.
    Hajrá Szilárd!

  69. ésszel!!! szerint:

    környezetvédelem címszavakban: környezetvédelmi adók, megújuló energiaforrások, energiafelhasználás csökkentése lakóépületek, panelházak hőszigetelésének támogatásával, betétdíjas csomagolások, szelektív hulladékgyűjtés, tömegközlekedés fejlesztése szemben a személygépkocsik használatával, dugódíj, vasúti közlekedés fejlesztése, P+R parkolók kiépítése, kerékpárutak, magyar élelmiszerek elsőbbsége a külföldivel szemben hogy csökkenjen a szállítás által okozott káros anyag kibocsátás stb. stb.

  70. ésszel!!! szerint:

    Csepeli XXI
    Értem én, hogy miről beszélsz, csak az nem mindegy, hogy kinek a számlájára írjuk mindezt.Amit mondasz, annak nem bizonyos csoportok, legyen az vallási, faji, hanem az elmúlt 20év politikai elitje az oka. Ők nem tudták megoldani a rendszerváltással létrejött problémákat.

  71. Gordon szerint:

    Nem bír el újabb adóterheket a magyar gazdaság.

  72. Gordon szerint:

    Ha az LMP új adókat akar bevezetni, akkor már most jobb ha visszalép. Nem kérünk egy új SZDSZ-ből.

  73. Ditte szerint:

    Belvárosi környezetvédők! Ez a város pereme! Hová rakjátok a P+R-t nekünk? Hol védjünk meg benneteket, tudsz itt jó területet?
    Amúgy meg ezek a felsorolások minden párt programjának részei.

  74. Ditte szerint:

    Elfelejtettem kis híján: Hajrá Szilárd!

  75. donquijote szerint:

    A környezetvédelem fontosságával abszolút egyetértek, de olyanoktól akik még ki se tették a lábukat a betondzsungelből azoktól hamisan hangzik, és összefüggő zöldfelületet max. a Városligetben v. a Margit-szigeten láttak.

  76. Iványi Gabi szerint:

    A város peremén is szívvel lélekkel helytáll Németh Szilárd! Hajrá! Szorítunk, szurkolunk..Hajrá!

  77. Iványi Gabi szerint:

    zed!
    Alkalmazd és kampánycsendben légy!

  78. Ditte szerint:

    Ha valaki megvédi a Kis-Dunát(ha még lehet) az csak N.Sz. Ő is környezetvédő. A környezetet csak helyileg lehet védeni, egy adott területen. A többi lári-fári. Ezért kell igazi csepeli képviselőt küldeni a Parlamentbe. Hajrá Szilárd!

  79. obama szerint:

    Avarkeszi megelőzte a nagy bukását, így majd azt mondhatja, hogy viszaléptették párt érdekből, pedig akár győzhetett volna!!!!
    Arra várom a helyi MSZP válaszát, hogy vajon miért nem lett eredményes a lejárató kampányuk, amit Szilárdék ellen folytattak!!! Lehet, hogy már az “egyszerűbb” csepeli ember is átlátott a szitájukon? (nem akarok megbántani egyetlen csepeli lakost sem!!!)
    Csepeli eltűnt, lejárt a mandátuma?

  80. Gordon szerint:

    csepeli akkor fog eltűnni, amikor kiürül az mszp-s pártkassza.

  81. Error szerint:

    A Jobbik végre hagyjon fel a Fidesz-ellenes politikájával és vegye fel a harcot a valódi veszéllyel már haldokló, de még el nem tűnt kommunista utódpárttal. A Jobbik miért “Fidesz-diktatúrát” emleget állandóan? Talán jobb lenne egy újabb neokommunista-liberális koalíció?

  82. szigetország szerint:

    Elképzelem szegény nyugdíjasokat, akik a szavazólapon keresik zsíragy (a hájfejű avarkeszi) nevét, és nem találják. Hiába a szemüveg, a nagyító, vagy zsörtölődő reklamálás a helyi választási bizottságnál — zsíragy elolavadt, vagy odakozmált a tepsiben. ILYET SEM LÁTOTT MÉG CSEPEL! Hajrá Szilárd. hajrá Lénárd!

  83. Balogh Ervin szerint:

    Nagynak tűnik a zakó a csepeli politikusnak 🙂

  84. Gigi szerint:

    Hm, egyvégtében gyűrtem le a hozzászólásokat, és a következő kívánkozik ki (előre bocs a személyességért attól, akit ez zavar):

    Magyar vagyok. A múltammal, a szívemmel, a szokásaimmal, mindennemű kötődésemmel. Mindig könnybe lábad a szemem, amikor a Himnuszt éneklem. Büszkén teszem fel a kokárdát március idusán, és erre nevelem a gyerkőceimet is, pedig nekik még ciki a suliban.

    Ezen kívül hívő vagyok. Nem aktív templomjáróként, de volt idő, hogy kipróbáltuk az egyházi sulit. Sajnos csalódtunk az oktatás színvonalában meg a néptánctanár kislányokkal való túlzott nyájaskodása miatt, de ez nem a mindenhatón múlik.

    Nagycsaládos vagyok, annak minden értékével és nyűgjével együtt. Hiszek a tanulás, a gyarapodás fontosságában, nem szitokszó számomra márais polgárrá lenni.

    Elutasítom viszont a személyi kultuszt és a tekintélyelvűséget. A kirekesztés minden formáját. Együtt érzek azzal a nyugdíjassal, aki már nem tudja átlépni a saját korlátait, és a megszokott képviselőjét hiába keresi a listán, meg azzal a cigányemberrel is, aki megpróbál tanulni, dolgozni, de a bőrszíne miatt még mindig előítélettel bélyegzik meg.

    Nos, akkor most konzervatív vagyok vagy liberális vagy kommunista? Muszáj kategorizálni? Nem lehet, hogy csak tisztes módon élni szeretnék? Nem lehet, hogy egyszerűen csak végre hazugságmentes és következetes döntéshozói légkört szeretnék?…

  85. SnowFighter szerint:

    Az LMP eltörölné a 6 és 8 évfolyamos gimnáziumokat.

    Az LMP hivatalos programjából:
    „… a nyolcadik osztály végéig megtiltanák, hogy a gyerekeket teljesítményük alapján csoportosítsák vagy megkülönböztessék.”

    Köszönjük, de nem! Hagyja már békén a magyar embereket a sok szélső-liberális.
    Inkább Jobbik szimpatizáns vagyok, de megy majd az X Szilárdra, minthogy az (Új) SZDSZ-nek akár minimális esélye is legyen.

  86. Gigi szerint:

    Hohó, tévedésben vagy! Az oktatási rendszer liberalizálása éppenhogy SZDSZ-találmány (kreálmány!)!!! Amíg nem jött Magyar Bálint, az egységes, bár kétségkívül poroszos magyar oktatás kiművelte az emberfőket és ontotta az agykoponyákat a világra!!!

    Tehát ha 6 és/vagy 8 osztályos gimi hívője vagy, akkor ne utáld a szadeszt! Ha meg mindenáron beveszed a maszlagot az LMP szadesz-testvériségéről, akkor ne az oktatáspolitikájukkal érvelj, mert abban pont ellenkeznek… 🙂

  87. csepeli szerint:

    De röhögnék, ha a visszaléptetés révén nem jutna be Németh Szilárd! Olyan dührohamot kapna, szétverné a Fidesz-irodát 🙂

  88. Tóth Mária szerint:

    Nyugger, te független vagy? ugye magad sem hiszed el! LMP=SZDSZ, és ezt nem tudod megcáfolni, olían egyértelmű!!!!!!!!!!!!

  89. DFK szerint:

    Lehet Más Csepel!:
    2010. április 13., kedd 16:54-kor

    Ti is tudjátok, hogy a szocik miféle mocskolódó kampányt folytattak az utolsó héten Németh Szilárd ellen. Ha nem utasítjátok vissza határozottan a szocialisták támogatását és szavazatait, akkor bizony ti is részesei lesztek a mocskolódásnak, azt legitimáljátok, azaz akkor nem lehet más a politika.

  90. DFK szerint:

    Error:
    2010. április 13., kedd 22:00-kor

    Teljesen igazad van!

  91. LB szerint:

    csepeli, zed!

    Mi van a CsIP-pel? Bezártátok a boltot?

  92. DFK szerint:

    Kedves LMP-sek!

    Hol voltatok, amikor:
    1. a galvániszapot kellett őrizni, nehogy a helyi SZDSZ segítségével tovább szaporodjon?
    2. a csepeli Weiss Manfréd kórházat kellett volna megvédeni?
    3. a csepeli sportpályát kellett megvédeni?
    4. az alapítványi iskolai sikkasztást és gyilkosságot kennegették el az MSZP-sek (akik most a javatokra lépnek vissza!)?
    5. a Kis-Duna partot kellett megvédeni?
    6. az eladott csepeli föld utáni 13 milliárdot kerestük?

    Kedves csepeli választók! Nézzétek meg a kérdésekre adott válaszokat és döntsétek el ki volt az aki dolgozott Csepelért! Németh Szilárd, vagy valaki (lehet) más ( a politika)? A válasz egyértelmű!

  93. Tóth Mária szerint:

    Kedves DFK, minden szavaddal egyetértek, én az ilyen feltett kérdéseket direktben, az LMP-től szoktam megkérdezni. Javaslom, Te is tedd ezt!

    LMP=SZDSZ!!!!!!!!!!!!!!!

  94. Kamcsutka szerint:

    Köszönöm DFK. Ezek a provokátorok (szerintem Fizetett) arról próbálják elterelni a figyelmet arról amik a tények, tettek. A sok év próbálkozásai mögött rengeteg munka van a Fidesz embereinél, amiket az MSZP mindig lesöpört a túlhatalma segítségével. Ezt akarja most a nép jutalmazni.
    Úgy látszik egyetért ezekkel az elvekkel próbálkozásokkal. Igy nem a Fidesz kapna 2/3 ot hanem Magyarország.
    Igaz? Csepeli, Nyugger?

  95. zed szerint:

    LB! Asszem technikai szünet a Fidesz följelentésének jóvoltából. 🙁

  96. Jobbikos szerint:

    zed

    Azt jelenti, hogy a feljelentés megalapozott volt? Már úgy értem jogilag?
    Mert persze, én is egyetértettem velük….

  97. LB szerint:

    zed!

    Igen adatbázis kapcsolódási hibára utal a hibaüzenet.
    De mit jelent ez: “a Fidesz följelentésének jóvoltából”

  98. Gigi szerint:

    Kedves Tóth Mária,
    “LMP=SZDSZ, és ezt nem tudod megcáfolni, olían egyértelmű!!!!!!!!!!!!”

    Tudod, ha nem ÉRVELSZ az állításod mellett, hanem kizárólag érzelmi túlfűtöttséggel állítasz valamit, azon tényleg nincs mit megcáfolni… Sokkal szívesebben ütköztetnék álláspontot úgy, hogy – jól felfogott érdekből tett – találgatások helyett tényeket sorakoztatsz fel! Kíváncsian várom!

  99. zed szerint:

    Jobbikos:
    Ezt a nyomozás dönti el. Szerintem nem. Az önfényező N. Sz. még az önéletrajzában is hazudott, ez tény.

  100. Vica szerint:

    Kedves Gigi!
    Örülök, hogy látom a soraidat. Sok tekintetben a szívemből szóltál, akár én is írhattam volna, amit itt általad olvastam (kivéve, hogy nem vagyok nagy családos, nekem csak két gyerkőc adatott, akikért hálás vagyok).
    Az egyházi iskolák eddig nekünk sem váltak be igazán, de még nem adtuk föl, újra és újra váltunk és reménykedünk.

  101. Jobbikos szerint:

    zed

    Hogy kerül ide NSZ. Szerinted hazudott a feljelentésben? Melyik vádpontot hamisította?

  102. LB szerint:

    zed, Jobbikos!

    Melyik följelentésről van most szó?
    A lakásmutyiról vagy a rágalmazásról?

  103. LB szerint:

    zed!

    Úgy látom, sikerült a mysql-t újraindítani, így újra elérhetőa CsIP.

  104. zed szerint:

    Majd a csepel.info bizonyára megírja.

    Jobbikos!
    Szavazz N. Sz.-ra és Fidesz kétharmadára, ha ezt szeretnéd. Ha a Jobbik és rájuk szavazók érdeke, hogy MINDEN lényeges döntésből kimaradjanak, akkor ezt kell tenni. Lehet, hogy Vonáék örülnének egy teljeskörű Fidesz uralomnak, hiszen akkor majd 4 év múltán joggal tarthatják fel a kezüket, hogy ők aztán az égvilágon semmiről nem tehetnek, semmiért sem felelősek.

  105. Jobbikos szerint:

    Igen Zed, az idő nekünk dolgozik. Csak az LMP miatt aggódok-megerősödik addigra-és az MSZP helyére lép. Nem kívánok jóslásokba bocsájtkozni;de úgy tünik az MSZP minimum 3 felé szakad, és szerintem ennyi frakció lesz az év végére parlamentben.Ezért erősödhet meg az LMP.

    Egyébként ősszel nem índítanak polgármster jelöltet, cserébe a visszalépésért. Ha nincs együttműködés ők is lépjenek vissza a 4 körzetben-ez azért elég tökös lépés lenne- lássuk be.

  106. LB szerint:

    Egy elgondolkoztató írás:

    Miért nem lép vissza az LMP-s Vári György?

    “Ha most eláruljuk az ígéretünket, hogy szabadságpárti alternatívát kínálunk a Fidesszel és az MSZP-vel szemben is, nem csak a párt követ el öngyilkosságot, teszi értelmetlenné rengeteg ember hosszú, önzetlen munkáját, de a bizonyosságot is megerősítjük. Akkor itt újra nem nő fű utánunk hosszú-hosszú ideig. Akkor a két pártnak egyetlen alternatívája marad porondon: a Jobbik. Valójában nem az a politikai felelőtlenség, ha nem lépünk vissza: az volna politikai felelősség, ha bármilyen alkut kötnénk akár az MSZP-vel, akár a Fidesszel.

    Még a politikai hisztéria nyelvén fogalmazva is belátható: elemi érdeke a magyar demokráciának, hogy semmiféle megállapodás ne szülessék semmiről. Másrészt meg ennek a manővernek amúgy sem lenne sok értelme. Az LMP szavazói felnőtt, értelmes emberek, sem okunk, sem módunk nincs arra, hogy megmondjuk nekik, kire szavazzanak. Nem rendelkezünk velük. Belátásuk szerint döntenek. Komolyan lehet gondolni, hogy a választmány vagy bármelyikünk utasítása szerint fognak szavazni? Az MSZP az LMP-re szavazó állampolgárokat tartalékos katonáinak képzeli a Fidesszel vívott hisztéria-háborújában. Mi ezzel szemben továbbra is állampolgároknak tekintjük őket.”

    http://index.hu/belfold/2010/valasztas/mintapolgar/miert_nem_lep_vissza_vari_gyorgy/

  107. zed szerint:

    Jobbikos:
    Te mit tudsz Hudák úrról? Annyit, hogy LMP-s. Nem vagy túlzottan előítéletes?

  108. donquijote szerint:

    zed: már az lmp-nek kampányolsz ?

  109. zed szerint:

    N. Sz. és a Fidesz kétharmados többsége ellen kampányolok.

  110. TI szerint:

    Mindenki nézze meg az mszp különkiadás szórólapját és láthatja, hogy 20 év alatt mit valósítottak meg. Én végig néztem és a nullát közelíti, ha valaki nem ért ezzel egyet várom a cáfolatot. Tehát egyértelmű változás kell, amit csak és kizárólag Német Szilárd és Borbély Lénárd tud elindítani és remélhetőleg megvalósítani. Tehát rájuk kell szavazni!

  111. Herbert szerint:

    Kampányolj nyugodtan, de vigyázz az egészségedre. Nálad előrelátóbb szocialisták már a jövőjükkel vannak elfoglalva. Készülnek a civil pályára.

  112. loastman szerint:

    Nekem erről a fényképről egyetlen dolog jutott az eszembe: teleszart liszteszsák… 😳 Sorry…

  113. Tóth Mária szerint:

    Gigi: nincs kedvem külön Neked felsorolni a “jeleket”, minden újságban olvashatók, nem magamtól találtam ki, és nem érzelmi alapon állítom mindezt! / pl. pénz nélkül “csinálták” meg a pártot? ki volt a kampányfönök? zödek????????? na, ez a KÉSZ RÖHEJ! kék szín helyett furcsa módon zöldek lettek? ki pénzelte öket???? az szdsz által ellopott pénzből “táplálkoznak”, és az új amerikai nagykövet asszony miért épen őket kereste fel előszőr… stb.

  114. zed szerint:

    Az LMP kampányszámlája nyilvános:
    http://lehetmas.hu/kampanyszamla

  115. anticsóka szerint:

    zed LMP-s lett! Micsoda pálfordulás, vagy köpönyeg…
    Egy gerinctelen csiga vagy, te nyáladzó szarházi.

  116. Error szerint:

    Az még hagyján, hogy LMP-s, de ritka botrányos és lumpen stílusban szokott írni az oldalra. Zed! Hiába lépnek vissza a szocik a “zöldek” javára, a bolsevik kormányzásnak vége!
    Gyengíthetitek Ti a Fideszt úgy ahogy csak bírjátok, de mi sem hagyjuk magunkat és hidd el, hogy az országban lesznek olyan Jobbik szavazók akik a második fordulóban a Fideszre fognak voksolni.
    Amúgy szánalmas és nevetséges, hogy az eddig kormányzó MSZP most egy ilyen kis új pártocskának lobbizik.

  117. Tóth Mária szerint:

    Vica, Gigi: hogy az egyházi iskolák nem álnak jól Nálatok, annak ezer oka van! De leginkább egy Mindszenthy v. Prohászka kellene az egyház élére, és nem az elmúlt évtizedek bíborosai, püspökei!!!!!!

    Nézzetek utána, hogy miért….?

  118. nem jani szerint:

    Jó ez a kép!:) Botox Ildi és Malacka….:)

  119. donquijote szerint:

    mi ebben az érdekes, hogy az index tükrösre nyalja az Lmp fenekét 🙂
    az újságírójuk az egyik alapítótag…

  120. loastman szerint:

    Az LMP kampányszámlája nyilvános:
    http://lehetmas.hu/kampanyszamla

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    MEnnyi magánszemélynek fizettek, érdekes pont április nyolcadikán…
    Milyen érdekes, hogy az Önkormányzati Minisztérium pont április nyolcadikán utalt nekik 14 milliót… Miért is? Nem parlamenti pártról van szó…

  121. Gigi szerint:

    Tóth Mária,
    ha csak egyféle újságokat olvasnék, az valóban tele lenne sejtetésekkel. Ennél azért szélesebb a látóköröm, az amerikai nagykövet látogatásának például ezer másféle (például személyes) oka lehet. A pénzeket meg hiányolod? Szerinted csak pénzzel lehet megszervezni/megoldani valamit? Na, akkor Te sem leszel soha a mérsékelt közép szavazója.

  122. loastman szerint:

    Az is izgalmas, hogy kik és hogyan adtak kölcsön, hiszen magánszemély hogy ad kölcsön egy pártnak?
    Ezt a PSZÁF remélem felül fogja vizsgálni…

  123. loastman szerint:

    És érdekelne, ki az a Field Richárd…

  124. Páko szerint:

    Az LMP (Liberálisok magyarországi pártja) igazi arca: kommunista és liberális politikusok a tagok között

    A cikk megdöbbentő és érdekes információkat tartalmaz az újonnan – látszólag a semmiből – felbukkant párt jelenlegi tagjairól. A Magyar Hírlap információi szerint Schiffer András alapító és listavezető 1989-ben tagja volt a Gyurcsány Ferenc által vezetett rövid életű Új Nemzedék Mozgalomnak, 1990-ben egyik alapítója és 1992-ig ügyvivője volt az Ifjú Szocialisták mozgalmának, s csak ezek után lett a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) munkatársa – melyet már eddig is tudtunk. A napilap körbeszimatolta Schiffer András családfáját is, ahol szintén izgalmas dolgokra bukkanhatunk: Édesapja Schiffer Péter szociológus, bankszakember, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) Hivatalának volt főigazgató-helyettese. Nagybátyja Schiffer János 1994-2006 közötti MSZP-s főpolgármester-helyettes. Dédapja pedig nem más, mint Szakasits Árpád, aki újságíró, politikus, köztársasági elnök, és a Magyar Népköztársaság Elnöki Tanácsának első elnöke volt. Ez mindent elárul az lmp gyökerekről és a politikai szándékukról.

  125. Tóth Mária szerint:

    Gigi: a csőlátásod, a sokféle újság olvasása ellenére, marad. Így tovább Veled nem érvelgetek! “Személyes oka”, na ez a kész röhej! de majd később úgyis kiderül! olvasd el még egyszer a pénzről szóló véleményemet, mert nálam ugyan az nem az első helyen áll, de fából vaskarika.. nem megy!

    Hajrá Fidesz, LMP=SZDSZ ! ennyi, befejeztem.

  126. SnowFighter szerint:

    Gigi: nem értem a válaszodat. Szerintem a 8 és 6 évfolyamos gimnáziumi osztályok jók, mert jobban képzik a tehetséges diákokat, mint a 4 évfolyamosok. Az LMP viszont eltörölné a 8 és 6 évfolyamos gimiket. Ezért sem szeretem az LMP-t. Nem tudom hogy jön ehhez a Szadesz és Magyar Bálint. Az egyetlen kapcsolódási pont amit látok, hogy ők is elbaszták az oktatásügyet és az LMP még jobban elbaszná. 8 évfolyamos gimnáziumok már a “rendszerváltás” előtt is voltak, szóval tényleg nem vágom mi ebben a Szadesz állítólagos érdeme, amiről beszélsz.

  127. csepelino1 szerint:

    Kövezzetek meg! Tévedni emberi dolog, nem? Zed! Te nem tévedsz, hanem téged megvezet a pártod. Próbálsz bízni benne, de minek. VEDD ÉSZRE! Ez már nem az a párt, amibe beléptél. Fogadj el tőlem egy jó tanácsot: Tartsd magadat minél távolabb ettől a párttól, és ha kell, lépj. Én is lépek nemsokára. . . MEG MÉG SOKAN. 😉

  128. Gigi szerint:

    SnowFighter,

    az csak egy szubjektív véleményem, hogy szerintem a 8 és 6 évfolyamos gimik olyan elitképzők, amelyek kárt okoznak az általános iskoláknak a húzóerők elszipkázásával 10 és 12 éves korban, és így az alapok megtanítása válik kétségessé, ami – ugye – a felmérésekben is tükröződik. De ebben nem is próbállak meggyőzni, ha te támogatod ezeket a gimiket.

    Nyolcosztályos gimik viszont nem voltak közvetlenül a rendszerváltás előtt, az oktatásügy efféle liberalizálása Magyar Bálint nevéhez köthető a Waldorf-, Montessori- és egyéb iskolák megnyitásával együtt. Tehát ha az LMP SZDSZ-alapú lenne, akkor nem akarna ennyire gyökeresen visszakozni (konzervatívvá válni).

  129. Gigi szerint:

    Tóth Mária,
    ha észérvek híján meghátrálsz, az nem engem minősít. Mindenesetre kár.

  130. ésszel!!! szerint:

    A “hol voltak az lmp-sek akkor…” kezdetű szólamra reagálva: Nem voltak sehol,mivel ez egy másfél éves párt.

    Az, hogy kik voltak Schiffer András felmenői megint csak más tészta. Ez még nem bizonyít semmit. Vagy támadjak vissza én is: emlékszünk még miért sírt Pokorni, vagy tudjuk hogy Deutsch felmenői között rabbik vannak, vagy Orbán KISZ titkár volt, vagy Hegedűs szdsz-es volt? sorolhatnánk, de nem ez a lényeg. A lényeg, hogy kinek milyen a személyes meggyőződése, milyen színben politizál ő maga. Ez az ő döntése.

    Viccesnek tartom, hogy a jobb oldal azzal vádolja az lmp-t, hogy mszp-sek szdsz-esek, a bal oldal meg azzal, hogy a fidesz szekerét tolja. Ezt a paradoxont!
    Miért kell mindig a megszokott sémákban gondolkodni? Nem jöhet létre semmi új ezek szerint?

    Az amerikai nagykövet pedig minden pártnál járt azon az estén kivéve a jobbiknál. Miért is? Mert ő egy demokratikus kultúráltságú országból jön, ahol így illik. A jobbikhoz megnyilvánvalóan azért nem ment, mert nem egy demokratikus párt.

  131. Gigi szerint:

    Páko,

    ha Pokorni apja besúgó volt, akkor Pokorni hiteltelen? Szerintem nem, mert csak önmaga teljesítményéért felel.

    Ha a most jobbikos Hegedűs Tamás pár éve még SZDSZ-es volt, az nehezebben tolerálható – ugye, érzed a különbséget? -, de azt mondom, lehet, hogy idő kellett a megvilágosodásához.

    Ehhez képest dédapa képében fested az ördögöt a falra… Ez kimeríti a szálka-gerenda esetét… 🙁

  132. Gigi szerint:

    ésszel!!!,

    látom, próbálsz érvelni, de ahol csak a szív hangjai szólnak (dübörögnek, harangoznak), ott ez sajnos szélmalomharc… 🙁

  133. malacka szerint:

    Szerintetek mit tud elérni egy 17-18 fős LMP frakció? Szerintem maximum a kilincset!

    Kár itt arról zsizsegni, hogy mi az LMP, MSZP vagy a Jobbik programja!

    Arról viszont érdemes beszélni, hogy mihez szükséges stabil 2/3-nyi parlamenti szavazat:

    elszámoltatás, mentelmi hjog felfüggesztése (azonnal!!!),
    200 fős parlament (2014-től),
    kevesebb önkormányzati képviselő (már 2010-től!!!),
    kisebb bürokrácia, kevesebb korrupció (azonnal!!!).

    Na, ezekre csak a Fidesznek van eseélye és akarata! A szockó elvtársak és barna-zöld kreálmányaik ettől vannnak úgy beszarva! Ezért játszák ezt a visszalépek, de én nem kérem, mi meg úgysem lépünk vissza, stb., stb. komédiát.

    Gondolkodjatok!

  134. SnowFighter szerint:

    Gigi: hát ahova én jártam gimibe, ott már tuti volt “rendszerváltás” előtt is 8 évfolyamos osztály. Más iskolákról nem tudok nyilatkozni. Megjegyzem, nem értem mi a liberális abban, hogy 4 vagy 8 évfolyamos a képzés :-S

    Én pont azt veszem észre, hogy a 6 és 8 évfolyamos gimnáziumok tanulói jobbak, az általános iskolákban maradtak teljesítenek gyengébben. A felmérések is ezt igazolják. Ha hiányoznának az alapok, nem így lenne.
    Fel kellene végre sok politikusnak fogni, hogy nagyon szép szöveg, hogy mind egyenlőek vagyunk, de ez nem így van. Valaki ebben jobb, valaki abban. Valaki jobb ésszel születik, valaki kevésbé. (Persze ez szorgalmon, stb. is múlik.) Ezeket a diákokat nem érdemes együtt tanítani, mert a jobbaknak túl lassú vagy a rosszabbaknak túl gyors lesz az anyag leadása.

  135. SnowFighter szerint:

    malacka: félig értek egyet veled. Ezekre jelenleg csak a Fidesznek lesz hatalma. De, hogy csak neki lenne akarata, az teljesen nem igaz, én abban sem vagyok biztos, hogy akarata van-e egyáltalán.

  136. SnowFighter szerint:

    ésszel!!!: demokratikus országokban nincsenek emberek fogva tartva minden jog nélkül. Nem végzik ki őket bírósági tárgyalás nélkül. Demokratikus országok nem interventálnak más országokat és nem támogatnak puccsokat és diktatúrákat (pl. Haiti, de hosszú a sor).
    Ennyit az USA demokratikusságáról.

  137. donquijote szerint:

    Mondjuk Amerikában nem fasiszta meg ciki dolog hazafinak lenni, meg hogy mennyire demokratikus azt hagyjuk (pl.:Irak, Afganisztán) v. akár az izraeli kérdésben a politikájuk….

  138. malacka szerint:

    Jártatok már Ámerikában? Ha lesz egy kis megtakarított pénzetek, próbáljátok ki. Más lesz a véleményetek!

    A Fidesznek van rá akarata, erről nyilatkoznak minden pillanatban. Nem lesz egyszerű, de megteszik az elszámoltatást, átalakítják a kormányzati és önkormányzati rendszert, stb. Egyszerűen nincs más út, nincs más választás. Ezt ígérték, ezt kell cselekedniük, erre kapnak felhatalmazást.

  139. donquijote szerint:

    Snowfighter: amíg valaki szépen engedelmeskedik és bólogat addig demokratikusak, utána megszállják és elhozzák a demokráciát
    ahol meg tényleg közbe kéne lépni de nincs olaj alattuk onnantól már nem érdekes 🙂

  140. donquijote szerint:

    malacka: én csak arra céloztam hogy ott nem ciki kitenni egy zászlót v. a hazai termékeket támogatni. a külpolitikájuk meg közel sem demokratikus.

  141. donquijote szerint:

    ésszel: új létrejöhet azzal nincs baj, csak ne a régi legyen átöltöztetve, mert azt már sajnos ismerjük, de tudod mit legyen nektek igazatok hátha
    tényleg egy merőben más dolog lesz majd meglátjuk.

  142. zed szerint:

    “Szanyi felhívta a figyelmet arra, hogy az átjelentkezés valójában kényelmi eszköz, amely arra szolgál, hogy megkönnyítse azok életét, akik állandó bejelentett lakhelyüktől távol élnek és szeretnék gyakorolni állampolgári jogaikat. Ennek ilyen módon történő kihasználása nem diákcsíny, hanem antidemokratikus lépés.”
    http://mszp.hu/belfold/bovebben/szanyi-mindenki-menjen-el-szavazni

  143. donquijote szerint:

    az mszp már csak tudja 😀

  144. miska72 szerint:

    Az MSZP-nek befellegzett csepelen!
    Nem kicsit!
    NAGYON!
    Vörös Csepel Geme ower!

  145. SnowFighter szerint:

    Akár tetszik, akár nem, Budapesten sok az egyetemista. Közülük sokan nem utaznak minden hétvégén haza, így általában kollégiumuk/albérletük körzetében szavaznak. (XI. ker pl. tele van koleszokkal.) És hogy a mai egyetemisták között olyan ritka a szoci szavazó, mint a fehér holló; ellenben sok a fideszes és a Jobbik is a fiatalok körében a legnépszerűbb? Így jártak.

  146. zed szerint:

    De ez így nem igazságos! Így azok határozzák meg a választókerület lakóinak az életét ellen, akik nem ott élnek. Szerintem új választást kéne kiírni!

  147. zed szerint:

    jav.: …az életét, akik…

    Remélem azok a választók, akik nem helyi lakosok, a második fordulóban tartózkodnak a szavazástól. Ezt kívánja a demokrácia!

  148. munkásököl szerint:

    Ott élnek, csak a szüleikhez vannak bejelentve. Nincs ebben semmi igazságtalan.

  149. LB szerint:

    zed!
    Azt hiszem, hiába reménykedsz, 25-én is el fognak menni szavazni!
    Ha korábban nem voltak tisztában vele, hogy milyen jelentősége lehet a szavazatuknak, mostanra már tudják.
    Könnyen előfordulhat, hogy néhány körzetben (pl. a XIII. ker.) az ő szavazataik fognak dönteni.
    Arról meg nem ők tehetnek, hogy a kollégiumokba vagy albérletbe nem lehet állandóra bejelentkezni.

  150. Tóth Mária szerint:

    Gigi: csőlátásúakkal nem vitatkozom, az érveket már megírtam, nézz utána!

    “BUZIPÁRT HÁTTERE
    Nem véletlen, hogy buzipártnak nevezzük az LMP-t, mert jelöltjei teljes mellszélességgel kampányoltak a buzik mellett. Mellesleg a zsidó kultúra gyögyszemeiről van szó, amely az alábbi adalékokból is kiderül. A cikkben említik Somát is, aki a vérkommunista Nők Lapja állandó reklámfigurája, ahogy a szennykultúra mételyét nagykanállal adagolja a lap nyomtatott és netes olvasóinak.
    Az LMP igazi arca: kommunista és liberális
    politikusok a tagok között” A Szakasits féle vonalat már biztosan ismered..

  151. Páko szerint:

    Tóth Mária.

    Igazi,kőkemény hozzá szólás.Gratula!!És max.igazad van.

  152. donquijote szerint:

    tényleg ütős 🙂
    mindjárt kezdődik az ajvékolás , meg a habzó szájú nácizás 😀

  153. Szigetország szerint:

    Zed, te egy annyira szánalmas kisebbségi komplexusos retardált barom lehetsz, hogy az már fizikai fájdalmat képes okozni a környezetedben élőknek….. Fogd már fel végre, hogy nektek szoci csökevényeknek az ideje lejárt. Szánalmas, hogy az eredmények ismeretében itt téped a szád és változtatod naponta a véleményed csakhogy teljesítsd az elvtársak elvárásait. De tudd, hogy a fajtád már a veszélyeztetett fajok között van 😀
    És kérlek folytasd a kommentelést, mert a hozzászólásaid mindig színt visznek a napjaimba, sírva röhögnek az emberek a csőlátású, primitív hozzászólásidon 😀

    ui: tanácsolom számolgasd a napokat jövő vasárnapig és lassan kezdj csomagolni, ahogy kedves ferenc testvéred mondta: ITT LEHET MINKET HAGYNI!!!!

  154. zed szerint:

    Szigetország:
    Követelem, hogy azonnal kérjél tőlem bocsánatot, különben megsértődöm!!!

  155. Tisztánlátó szerint:

    Zed!
    Kíváncsi lennék a korodra és az iskolai végzettségedre vagy az iQ-dra.

    Nem lehetsz nagy penge az életterületeden, itt pedig kiéled a rosszindulatodat.

    Jól esik szidni egy olyan embert, aki (Németh Szilárd) annyit tett Csepelért, amennyit te nyilván álmodni sem tudnál.

    Mert tudod mit mondott egy öreg indián? Álom teszi a férfit!

    Te, szegény ébredj már fel a rémálmaidból, kezdd újra, hátha jönnek majd a jobb álmok is.

  156. zed szerint:

    Mondtam már, hogy cseréld le a szemüvegedet, Tisztánlátó! Nem kellene mindjárt szentté avatni ezt az áldott jóembert?! Álmodj csak, királylány/királyyfi!

  157. Ditte szerint:

    zed! Várnak a csipluszon, őket röhögtesd, mi vidámak vagyunk.

  158. Ditte szerint:

    Hajrá Szilárd! Hajrá Lénárd!

  159. szigetország szerint:

    Szigetország csak a névrokonom, de jelzem, hogy zed-től nem kell bocsánatot kérni.
    Na, és meg ne sértődj, inkább dolgozz keményen, mert 8 év alatt elpuhultál. Vagy el lehet menni.

  160. lb szerint:

    A csepeli MSZP ellenzi a visszalépést:

    “Az MSZP Csepeli Szervezetének Elnöksége 2010. április 12-i késő esti rendkívüli ülésén megismerte és megvitatta dr. Avarkeszi Dezsőnek, az MSZP 31-es országgyűlési választókerületben indult országgyűlési képviselőjelöltjének bejelentését, miszerint az országgyűlési választások április 25-re kitűzött második fordulója előtt egyoldalúan visszalép a képviselő-jelöltségtől.

    Az elnökség jelenlevő tagjai : Ajtai Mária, Bátky Endre, Borka-Szász Tamás, Dobák István, Elekes Mária, Szenteczky János, Tóth Mihály, egyhangúan elutasították a bejelentésben foglalt szándékot, és nem támogatták dr. Avarkeszi Dezső saját döntését. “

  161. donquijote szerint:

    -most itt is visszaélnek a nick nevekkel vagy ennyi a kettős személyiség
    😀

    lehet hogy átjelentetik gyorsan az összes mszp szavazót a 30-ba hogy podolák győzzön. 😀

  162. LB szerint:

    Mire gondolsz? lb=LB

  163. donquijote szerint:

    erre 🙂

  164. Papi szerint:

    Nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem nagyon tetszik Avarkeszi savanyú képe!!!!!!!!! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  165. donquijote szerint:

    “Kicsit szomorkás a hangulatom máma
    Kicsit belémszállt a boldogtalanság
    Kicsit úgy érzem magam, mint a durcás kisgyerek
    Kinek elvették a játékát”
    szegény dezsőke

  166. Szigetország szerint:

    szigetország: elnézést a névegyezésért, ritkán szoktam hozzászólást írni, nem áll szándékomban visszaélni a ezzel a névvel…. De örülök, hogy zed esetében egyetértünk 😀

    zed: nem gondoltam, hogy ilyen érzékeny a lelkivilágod, ehhez képest tőled sokkal különb embereket sértegetsz, rágalmazol alaptalanul, majd ha tőlük bocsánatot kérsz én is megkövetlek 😉

  167. csepelke szerint:

    Egy kis olvasnivaló;

    Az LMP (Liberálisok magyarországi pártja) igazi arca: kommunista és liberális politikusok a tagok között
    A cikk megdöbbentő és érdekes információkat tartalmaz az újonnan – látszólag a semmiből – felbukkant párt jelenlegi tagjairól. A Magyar Hírlap információi szerint Schiffer András alapító és listavezető 1989-ben tagja volt a Gyurcsány Ferenc által vezetett rövid életű Új Nemzedék Mozgalomnak, 1990-ben egyik alapítója és 1992-ig ügyvivője volt az Ifjú Szocialisták mozgalmának, s csak ezek után lett a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) munkatársa – melyet már eddig is tudtunk. A napilap körbeszimatolta Schiffer András családfáját is, ahol szintén izgalmas dolgokra bukkanhatunk: Édesapja Schiffer Péter szociológus, bankszakember, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) Hivatalának volt főigazgató-helyettese. Nagybátyja Schiffer János 1994-2006 közötti MSZP-s főpolgármester-helyettes. Dédapja pedig nem más, mint Szakasits Árpád, aki újságíró, politikus, köztársasági elnök, és a Magyar Népköztársaság Elnöki Tanácsának első elnöke volt.

  168. ésszel!!! szerint:

    tóth mária: mit kell azon lovagolni, hogy valaki zsidó, vagy azon hogy meleg? Megint csak a megkülönböztetés és a kirekesztés témakörénél tartunk. Egy demokráciában ennek nincs helye!!!Szálljatok le már végre az lmpről!Annyira unalmas!

  169. ésszel!!! szerint:

    csepelke!
    A schiffer családfát már fentebb megtárgyaltuk…

  170. csepelke szerint:

    Ésszel!
    168 beírást nem tudok elolvasni, épp csak olvasnivaló címet adtam neki, nem tárgyalok a témában, csak a tudatosítás kedvéért.

  171. Gigi szerint:

    ésszel!!!, LB, Vica, szerintetek hogyan lehet értelmes vitát folytatni olyanokkal, akik képtelenek továbblépni a saját korlátaikon, mindig ugyanazt (a sajtóorgánumot) idézik, miközben azt hiszik, hogy attól, hogy hangosabban szólnak, még erősebben hat a véleményük? Kifogytam az eszközökből, pedig azért járok ide, hogy álláspontokat ütköztessünk, tanuljunk egymástól, mutassunk egymásnak olyan aspektusokat, amiket magunktól nem vettünk észre stb. 🙁

  172. donquijote szerint:

    Gigi: nem bántásképp, de most akarva vagy akaratlanul Ti meg az LMP mellett kampányoltok, és eddig az LMP kimaradt az efféle játékokból, mert az első forduló előtt ott volt a Jobbik akit mindenki támadhatott.

  173. zed szerint:

    A magam részéről kötelességemnek érzem, hogy megvilágosítsam a megtévedt választópolgárok elméjét. Nehogy később szemrehányást kapjak tőlük, amiért nem kiabáltam elég hangosan, hogy felhívjam a figyelmüket a felelőtlen döntésük következményeire, mikor már előre láttam mire számíthatnak.
    N. Sz. egy szélhámos, aki átveri a csepelieket! Én szóltam…

  174. Szigetország szerint:

    Igazad van zed Hudák karvaj orrú János a megfelelő ember Csepel élére, aki egyszer sem ismétlem egyszer sem állt ki a csepeliek érdekéért, nem foglalkozott a Csepelt érintő problémákkal.
    Zed te pedig egy jellemtelen kis senki vagy aki a véleményét úgy változtatja, ahogy az elvtársak fentről fütyülnek….

  175. Gigi szerint:

    donquijote, lenne még mindig mit beszélni a Jobbikról is, meg a nyerő Fideszről, meg a bukott szocikról is… De úgy teljesen lemerülnek az akkuim, ha csak találgatásokkal kell vitatkoznom, a józan gondolkodásnak meg nyoma sincs.

  176. donquijote szerint:

    Zed már írta hogy csak pusztán emberbaráti szeretetből teszi amit tesz !
    😀

  177. donquijote szerint:

    Gigi: szerintem 2 hét múlva majd nyugszanak a kedélyek….

  178. Manitu szerint:

    😉
    youtube.com/watch?v=bq8rTZoJiSk

  179. Tisztánlátó szerint:

    Zed, te rosszindulatú fúria,

    dugulj már el!

    Nagyon sz… lehet a magánéleted, ha ennyire jólesik Németh Szilárd bántásában kiélni magad.

    Te akarsz megvilágosítani valakit? Te sötét lyuk!!!!!

    Te szóltál, fontos ember? És kit érdekel? Nem veszed észre, hogy nem is reagálnak rád, pedig nyomulsz ezerrel.
    Jóindulatú, értelmes emberekkel lehet és érdemes beszélgetni, akármilyen beállítottságu is. IQ -d? 10?
    Akkor szólj, ha az IQ után nagyobb szám következik…

  180. zed szerint:

    Te nem tisztánlátó, hanem csőlátó vagy. Tudod, egy csőn keresztülnézve élesebben látsz előre, ugyanakkor jelentősen beszűkül a látótered, mert a perifériából semmit nem látsz.

  181. Tóth Mária szerint:

    ésszel: én nem lovagolok azon,hogy valaki zsidó vagy meleg, ez csak megállapítás. Azt viszont nagyon unom,hogy ezekkel van tele minden sajtó!

    úgy gondolom, hogy mindez az ember magánügye, nem akarom Nagy Ferót idézni,aki bizony nagyon flottul megadta a választ.

    ésszel: gondolom Te sem hangoztatod nap mint nap, ki zsidó, és ki meleg.

  182. zeta szerint:

    N.Sz. -nek van neve= Németh Szilárd, és a munkájáról beszél!
    zed- te kinek a nevében beszélsz, vagy a zed több nevet takar, talán egy csapatot? Ugyanis egész nap éjjel, nappal csak válaszolgatsz, válaszolgatsz, és mikor dolgozol? Vagy ez a munkád?
    Féltelek, mert nagyon álmos lehetsz! Bár tudom, hogy van erőnléted, (legalább is az egyik klónodnak) tudod, tudom, hogy a tornaórákon, edzéseken is jól szerepeltél!!! Ott voltam, láttalak!

  183. Tisztánlátó szerint:

    Zed, az én hazámban, Magyarországon, magyar nyelven: “csövön”.

  184. zed szerint:

    Most megfogtál, légy büszke magadra, kukacoskodó barátom! 😉

  185. ésszel!!! szerint:

    Szigetország: mit akarsz azzal, hogy karvaly orrú Hudák?Meg hogy nem állt ki egyszer sem a csepeliek érdekéért?
    Képzeld el, hogy azért nem állt még ki a csepeli ügyek mellett, mert eddig még nem politizált, mint ahogy a legtöbb lmp-s képviselő sem. Ebből kifolyólag önkormányzati képviselő sem volt, ezért nem hallottatok róla.Persze hogy Németh úrat mindenki ismeri, hiszen eddig is ez volt a munkája és hallottuk eleget fröcsögni.
    Olvassatok újságot, nézzetek híradót: arról szól az lmp, hogy olyan emberek fognak benne össze, akiknek elege van az eddigiekből és a civil szervezetekben már eddig is tettek azért, hogy jobb legyen! A csepelt érintő problémákkal pedig nem az ogy-ben, hanem a fővárosban és az önkormányzatnál foglalkoznak. Hudák pedig ogy-jelölt!

  186. ésszel!!! szerint:

    Tóth Mária: mi az, hogy “ezekkel van tele minden sajtó”? Szerintem a sajtó azzal van tele, hogy az mszp meg a fidesz egymást gyilkolja és ahelyett, hogy hol az egyik, hol a másik konstruktív ellenzék lett volna az elmúlt 20 évben, csak hátráltatták egymást, mi több, tönkre tették az országot.Ez nemcsak az mszp-szdsz, hanem a fidesz felelőssége is!

  187. Gigi szerint:

    Tisztánlátó,
    a nyelv élő szövet, és a ma használt formájában elfogadható a tón is, a tavon is, a szónk és a szavunk is stb. … Más fogást keress zed-en – lehet! 🙂

  188. LB szerint:

    Gigi!

    Ehhez mit szólsz?

    “MTI: A hírek szerint alelnök úr lesz a köztársasági elnök. Gondolom, erről nem a Hírkeresőn értesült, tehát milyen, mennyire konkrét ez az információ?

    Schmitt Pál: A híreket én is láttam, ezt még egy embertől nem hallottam, ebben biztos voltam, Orbán Viktor. Ő engem hazahív, hogy készüljek arra, hogy a parlament elnöke leszek, így is készülök, tanulmányokat folytatok, konzultálok. Úgy érzem, hogy ha azt bízza rám a sors, akkor az lesz. Megszoktam, hogy az előttem álló feladatot veszem komolyan. Ezt senki hivatalosan nem mondta, ezt valaki elkezdte mondani, mi most egyelőre nem posztokat osztunk, talán ezért is van a sok-sok találgatás. Megvárjuk, míg az utolsó szavazatot is leadják az országban. Akkor látjuk, hogy hogyan állunk, így is látjuk, de a teljességet várjuk, és ha az megvan, akkor elhangoznak nevek, akkor elhangoznak ilyen fontos posztra jelöltek, addig énszerintem én a találgatásokba, pláne egy ilyen magas funkcióra nem mennék bele, különösen, hogy személyemben érintett vagyok. De egyet biztosan tudok, hogy én igen jó kapcsolatot ápolok Orbán Viktorral, és közöttünk soha nem hangzott el ez a téma.

    MTI: Köszönöm szépen.”

    http://kepviselofunky.blog.hu/2010/04/16/schmitt_pal_ketszer_ertette_felre_a_jovojet

  189. Gigi szerint:

    Nyelvtanilag nézzem, LB? Nos, katasztrófa! Mentségül szolgáljon, hogy az élőbeszéd lehet zavaros, és a fenti ugyebár egy hangfelvétel pontos leirata. Na, meg végül is nem egy humán szakmák iránt fogékony ember nyilatkozik, hanem egy sportoló.

    Igaz, hogy utána sportdiplomata lett, most meg uniós képviselő, és valami magas poszt bizonyára jut majd neki az új érában is. Ez utóbbiak miatt jogosan elvárható tőle, hogy tudjon magyarul beszélni…

  190. LB szerint:

    Gig!

    Igen erre gondoltam.
    Úgy látszik annyira “európai” lett, hogy már gondolkozni se tud magyarul! 🙁

Itt lehet hozzászólni !