Tarlós István főpolgármester beszédet mond az M0-ás útgyűrű déli szektorának ünnepélyes átadásán

Budapest.hu

Tarlós István főpolgármester részt vesz és beszédet mond az M0-ás útgyűrű déli szektorának ünnepélyes átadásán.

Az eseményen jelen lesz Völner Pál, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára. A kivitelezés végeztével 2×3 sáv+leállósávos gyorsforgalmi úttá válik a teljes déli szektor – adta hírül a Budapest.hu

Időpont: 2012. augusztus 23. 12.00 óra
Helyszín: Dulácska völgyhíd, M0 autópálya déli szektor M1-M6 autópálya közötti szakaszának (2+840 — 9+400 km sz.) bal pályája

budapest.hu

73 hozzászólás “Tarlós István főpolgármester beszédet mond az M0-ás útgyűrű déli szektorának ünnepélyes átadásán” bejegyzésre

  1. Lakó1214 szerint:

    Mekkora dolog és minő Fidesz érdem, hogy az “oroszlán rész” már készen állt, most a félkész szakaszon mit lehet átadni? Na és mit kell ezen ünnepelni?

  2. robi szerint:

    A hír így nem igaz.
    A teljes déli szektor nem kizárólag az M1-M6 közötti szakaszból áll. A csepeli szakasz építése is még zajlik.

    A Budapest.hu azt sem tudja, mit írt le. Segítek nekik: a teljes déli szakasz az M5-ig tart.

  3. Lakó1214 szerint:

    robi! Ezt a falkát ez érdekli? Lehet önmagukat ünnepeltetni és a primitíveket tovább hülyíteni.

  4. Dr. grün szerint:

    Emlékszik még valaki a “samsulázik” ige eredetére?!
    Tanulóim között általánosan a hazugság szinonímája volt!
    Maga a zeset az M1 megépült szakaszának ökörsütéssel egybekötött átadása volt!
    Keresztben kellett elhelyezni a nyársat, mert hosszában nem fért el! ))) 🙂 (((
    Azóta már lezajlott a torgyánkodás, a smittizés!
    Most meg itt a “zorbánkodás”!
    Régi szép idők amikor még “öszödöltek” a birkák, egy fővárost romba döntve! 🙂

  5. Éva szerint:

    Én a gyurcsányságra emlékszem.

  6. lolka szerint:

    Majd a ciklus vége felé egy térkövezésnél, minden lerakott kő után ünnepélyes átadás lesz….:-)

  7. Éva szerint:

    A szocik a szökőkutat többször is átadták. Annál rosszabb nem lehet és szerintem nem is lesz.

  8. robi szerint:

    Egy szökőkút átadásra emlékszem, Republic koncerttel.

    A többi mikor volt?

  9. csapos szerint:

    Kedves Éva!
    Hazudni csak pontosan szépen, ahogy az Orbán megy a HÉV-en, úgy érdemes. (Sehogy!!!)

    De, ha már muszáj, akkor a hazudozást Orbántól kell megtanulni, nem az ő csepeli Handa Bandájától. Ők azonnal lebuknak mint most Ön is, ha nem válaszol robinak egy vagy több megcáfolhatatlan dátummal. De hát ilyenek nincsenek, csak egy éjszakába nyúló jó Republic koncert volt rengeteg jó kedvű fiatallal. Közkívánatra jön még a Republic Csepelre!

  10. Tóth Kati szerint:

    Az a helyzet,hogy az elvtársak hazudozásait felsorolni nem lenne elég hely a neten.Egyébként Shamsula kb 20 éve adta át az MO-ást.Azóta lett volna ideje a szociknak megcsináltatni,mondjuk a Völgyhíd árából.savanyú a szőlő.Kérném a szoci szavazókat írjanak már három olyan építményt ide,amit Tóth Mihályék 16! év alatt megépítettek itt Csepelen.A sétáló utca kikövezését kérném csak egyszer ide írni.

  11. csapos szerint:

    Tóth Katinak, aki kérte, hogy a szoci szavazók “írjanak már három olyan építményt ide, amit Tóth Mihályék 16! év alatt megépítettek itt Csepelen.A sétáló utca kikövezését kérném csak egyszer ide írni.”

    1.) A központi gyermekorvosi centrum: Táncsics Mihály utca

    2.) Az új mentőállomás: Áruház tér

    3.) A védõnõi szociális helyiségek (Kossuth Lajos utca)

    4.) Önkormányzati bérlakások a II. Rákóczi Ferenc út 91-nél

    5.) Új parkolók

    6.) Utcák tucatjainak ellátása szilárd útburkolattal

    7.) Gázvezetékek, vízvezetékek, vízelnyelők

    8.) Királyerdő egy részén a vízelvezető-rendszer kialakítása

    9.) Új játszóterek

    10.) Hídépítés a Kis-Dunánál, a Hollandi úti természetvédelmi parkban

    11. És így tovább….

    Tóth Kati igényeinek megfelelően a Karácsony Sándor utcai sétáló utca kikövezését egyszer sem írtam le a többi létesítménnyel együtt, amely “Tóth Mihályék 16 éve alatt épült”. (Van belőlük még bőven!) Kati kedvéért – ha kéri – szívesen folytatom a felsorolást, persze a sétáló utcát kihagyva 🙂

    A Fidesz Csepelen a kirugdosásokon, az emberek vegzálásán, megszégyenítő, hazug listázásán, a rágalmazásokon, a műbalhékon kívül mit csinált?

    Most akkor maga jön, kedves Tóth Kati! (Csak a Szent Imre téri kőmonstrumról és a szocik által megkezdett beruházásokról ne írjon, kedves Tóth Kati. A többi csepeli Fidesz-beruházásról, építkezésről bőven, bátran szóljon. Ne fogja vissza magát! 🙂

    Tisztelője: a csapos

  12. Kovács Elek szerint:

    “Tavasztól 150 Mercedes busz jár majd Budapesten.
    Márciustól százötven új Mercedes Citaro busz áll forgalomba a főváros útjain.
    A Budapesti Közlekedési Központ közölte, a jövőben újabb busztendereket is kiírnak.”

    Nem értem miért nem lehet magyar vagy részben magyar buszokat venni?
    Így akar 1 millió új munkahelyet teremteni a Fidesz?
    Ez csak a német munkásnak jó hír.

  13. Éva szerint:

    Mercedes gyár van Kecskeméten és bővítést terveznek. Az általam olvasott cikkben külön megemlítik, hogy kecskeméti munkahelyteremtést hozhat a Mercedes buszok elfogadása.

    Így (is) új munkahelyeket teremt a kormány és a főváros.

  14. Éva szerint:

    “Új parkolók”

    Azokról a parkolókról van szó, amit háromszor csináltak meg és háromszor adtak át nagy csinnadrattával a csepeli elvtársak!?

  15. Éva szerint:

    “Új játszóterek”

    Amit az szdsz önkormányzati képviselő cége őrzött… szét is lopták őket.

  16. Kovács Elek szerint:

    Most gondoltam csak bele az igazi okokba.
    Az Ikarus Széles Gábor tulajdonában van (magyar ember), aki sok borsot tör az Echo TV-vel a Fidesz orra alá, így inkább hanyagolják.
    A Közgép meg nem gyárt buszokat.

  17. J szerint:

    ÉS hol van az észak nyugati rész???? Mert amíg az nem készül el, addig nem lesz igazi “kör”gyűrű. A szaros 4-es metroból már rég készen lenne és az a pár száz ember még életben lenne, aki az M0-án halt meg.

  18. Éva szerint:

    Még a buszokhoz:
    Minden ajánlattevő külföldi járművel – Volvo, MAN és Mercedes busszal – pályázott. A Mercedesnek az az előnye, hogy a németek cserébe kibővítik a kecskeméti gyárat.

  19. Lakó1214 szerint:

    Katinak valamelyik szárnysegédje nem tartana egy írás oktatást?

    Évának, meg annyi a Mercedesek előnye az MAN-el szemben, hogy szarabbak és drágábbak. Folytasd még a dilletáns műsorod.

  20. Éva szerint:

    Csapos úr se csepeli, mert akkor tudná, hogy hogyan néz ki a Karácsony Sándor utcában a térkövezés amit a szocik intéztek. A pénzt lenyúlták, a munka meg semmit nem ért.

  21. Éva szerint:

    Majd Lakó1214 mondja meg, hogy a Mercedes szar buszt csinál. Szegény Mercedes nem is tudja mit veszít Lakó1214 szakértelmének nélkülözésével.

  22. Lakó1214 szerint:

    Éva, nézdd meg a német buszpark összetételét.
    Barátod lehet a Google.
    Utána nyald tovább.. amit nyalnod kell.

  23. hajós szerint:

    Az Orbán-kormány tönkretette a hazai buszgyártókat, az Ikarus is megint megszűnt. Itt van leírva egy cikkben:
    http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/07/26/allami_cegnek_nincs_uj_busz/

    “A II. Orbán-kormány többször is kiállt a magyar buszgyártók mellett. Mégis a kormány hozta nehéz helyzetbe a hazai gyártócégeket és a Volán vállalatokat is.”

  24. Lakó1214 szerint:

    Évánk nem találja a német buszpark összetételét?
    Évánk nem találja a német eladásra szánt buszokat sem, hogy melyik milyen idősen megy a kukába.
    Évánk azt hiszi, hogy a Mercedes ide telepíti a teljes gyártást, mert kétszeres áron tőlük veszünk buszokat?
    Itt kezdődnek ám a bajok!

  25. Éva szerint:

    A BKV Ikarus buszt az 1. Orbán-kormány idején vett. Aztán 2007-ig semmit. Ennyit arról, hogy ki tette tönkre az Ikarust.

  26. Lakó1214 szerint:

    Éva!
    Szerintem keress más témát, nem áll jól ez a buszvita Neked. Amit Kanada visszadobott 2002-ben, a 235-ös sorozat? Na attól ment tönkre az Ikarus. Amennyiben a nemzeti nagyember akkora penge lenne, mint amekkora vagyont talált magának, akkor lehetne ma is Ikarus.

  27. hajós szerint:

    Éva, ezt írja a cikk: “már az előző Orbán-kormány sem szerette a hazai buszgyártókat. Sok, az egykori Ikarusban dolgozó szakember szerint azért került a világhírű gyár 1998-ban a csőd szélére, mert a kormány nem engedte – az akkor gazdasági válsággal küzdő – Oroszországba irányuló Ikarus 263-asok kiszállítását. “

  28. Dr. grün szerint:

    150 új Mercedes busz érkezik jövő tavasszal Budapestre
    Ezzel a színnel?! Na neeeeeeee! A fékekkel mi a helyzet?! Mert a magyar előírások szigorúak ám! ))) 🙂 (((
    http://index.hu/belfold/budapest/2012/08/17/150_uj_mercedes_busz_erkezik_jovo_tavasszal_budapestre/

  29. beluska szerint:

    Egyre kevesebb ajtó van ezeken az új buszokon 🙂 Kíváncsi vagyok, mikor jön az ajtó nélküli változat.

  30. Dr. grün szerint:

    béluska!
    A zajtóval mindig csak baj van!
    Emlékezz vissza a Combinókra! Volt, hogy csak feszítő-vágó szerszámokkal lehetett a le-felszállást megoldani!
    Pakisztánban anno szállítottunk olyan buszokat amibe nem kértek ablakot, ajtót, ami nagyban megkönnyítette a zutascserét!
    Sőt, mint ottjártamkor tapasztaltam a csomagtartó ajtókat eltávolítva, oda berakva az apróságokat és a zablak oszlopba kapaszkodva megnövekedett a szállítható utasok számaA kasztni az kellett mert aki szerette a szabad szelet az a tetején utazott!
    Ha valaki kilógott az űrszelvényből…..?! Hát Allah (Legyen áldott a neve!) így akarta!
    Mindig van elhullás, a modern közlekedésnek ára van! ))) 🙂 (((

  31. beluska szerint:

    De az a lényeg, hogy jutott ablak a helyére 🙂

  32. beluska szerint:

    …vagy ha nem is ablak, legalább valami üvegfelület, amit a nemnormálisak karcolhatnak, firkálhatnak. Rajzfelület lesz rajta bőven.

  33. Gustavo Thoeni szerint:

    Olvasgatom a hozzászólásokat.
    Vannak szerintem jó meglátások ebből adódó igazságok de ebben az országban
    A válság is csak egy ok amire rá lehet kenni a tehetetlenséget. A hozzá nem értés minden probléma gyökere.

    A magyar politikusok kivétel nélkül megélhetési politikusok.
    Ha elvesztik állásaikat akkor mehetnek munkanélkülinek. Nincs szakma nincs tudás ami később is hasonló színvonalú magas életszínvonalat biztosít.

    Ha értenének a parasztvakításon kívül bármihez is akkor a választási ciklus végén nem azon gondolkodnának milyen csapdákat hagyjanak hátra, hogy bebizonyítsák hogy a másik oldal sem jobb. Még valami egyszer sem hivatkoznának arra hogy az előző kormány miatt nem tudnak eredményt felmutatni.
    Aki érti a dolgát lészen az valóban megélni akaró betanított munkás is egyet kell értsen velem.
    Ha nem akkor ő is csak a fizetés miatt lébecol és jó pofizik esetleg árulkodik munka adójánál, és ha másnaposan selejtet csinál a saját szakértelmét és maximális hozzá állását igyekszik bizonygatni.
    Logósunkat kivéve mindenki hülye és ellene dolgozik ezért nem sikerül neki soha sem teljesíteni a normát.

    Az állítást most is tartom négy év alatt fejlődési pályára lehetne állítani az országot.
    A módszert a tengerentúl úgy hívják: A MEGFELELŐ EMBERT A MEGFELELŐ HELYRE.
    Ezek jelen eseteben TUTI hogy nem a megélhetési politikusaink.

  34. lolka szerint:

    Igazad van! Negyven éve ugyanaz a garnitúra kenegeti egymásra a szart, mi meg isszuk a levét. A luxus óvodákban a mi pénzünkön neveltetik a következő elit generációikat…

  35. lucifer szerint:

    Éva és Tóth Kati, ugye ti szőkék vagytok?

  36. Gordon szerint:

    A balliberálisok egy új buszt nem vettek ebbe a városba több mint egy évtizede. Most elüldöznék a Mercedest is (Kecskemétről is). Tényleg bármire képesek…

    Továbbá észre kellene venni, hogy az állítólagos magyar (?) buszgyártok NEM adtak be pályázatot. Ha van gyártókapacitásuk (?) és termékük (?) amit annyira el akarnának adni, akkor legalább pályázhatnának egyet. Ez már nem a KGST.

    Persze a balliberális sajtóban üzengetni és butaságokat írogatni könnyebb.

  37. Dr. grün szerint:

    Gordon!
    Kicsit spétje van a dolognak!
    Most már könnyű egy, cocik által megvalósított, a fityusz által átadott magyar cég Németországban MERCEDES néven működő buszgyártó üzemegységétől rendelni buszokat, mint hazai terméket!
    Ez már valóban nem a KGST hanem Európa! 🙂

  38. hajós szerint:

    Gordon persze megint hazudik: “A balliberálisok egy új buszt nem vettek ebbe a városba több mint egy évtizede.”

    Nem, persze. Csak 2003-ban egy Ikarus Agorát, 2004-2006-ban pedig 150 darab Volvo 7700A-t.

  39. Gordon szerint:

    “2003-ban egy Ikarus Agorát”
    1-et???

    Ezt most komolyan mondod? Ezzel támogatták a hazai ipart?

    Muhaha. 😀

  40. hajós szerint:

    Igen, Gordon, mivel már az első Orbán-kormány tönkretette az Ikarust, ők 1-et tudtak szállítani.

  41. Gordon szerint:

    Ne haragudj már hajós, de a magyar buszgyártás nem a zelső zOrbán-kormány alatt ment tönkre.
    Tudod 1990-ig kommunisták voltak hatalmon, aztán 1994 és 2010 között 12 éven át balliberálisok.

    Megjegyzem: 1990-től 2010-ig balliberálisok vezették a fővárost és a fővárosi tulajdonú BKV-t is.

    Nem értem miről beszélsz…

    “ők 1-et tudtak szállítani” – magyarázkodik hajós.
    Az hangyafingot se ér…

  42. Gordon szerint:

    De ezt az 1-et, ezt megjegyzem. Tényleg nagyon vicces. 😀

  43. hajós szerint:

    Gordon, itt a lényeg a hazugságod: “A balliberálisok egy új buszt nem vettek ebbe a városba több mint egy évtizede.”

    Ezt írtad, miközben a valóság az, hogy 151 új buszt vettek az elmúlt évtizedben.
    Nem szégyelled magad a hazudozásért?

  44. Gordon szerint:

    Egyébként 2002 és 2010 között is lett volna arra lehetőség, hogy a magyar buszgyártást a kádkőgyáros feltámassza. Nem tette. Miért nem? Pénz is lett volna rá, mert felvették a temérdek hiteleket (vagyis eladósodott az ország). A BKV meg konszolidálva lett, miért nem kezdték meg a már akkor is “öregecskedő” feleségek, akarom mondani járműpark lecserélését. Nagy Fletónk keresztbe tett???

    Ha a zIkarus már 2003-ban is csak 1 buszt tudott szállítani, akkor miért követelik egyesek most a magyar buszgyártás feltámasztását? Most mennyit tudnának szállítani, egynegyedet?
    Elejét vagy hátulját? 😀

  45. hajós szerint:

    Ja és Gordon, a hazai buszgyártásnak tudod nem a BKV az elsődleges hazai piaca, hanem a Volánok. Tehát ne próbáld a fővárosi vezetésre kenni a hazai buszgyártás csődjét, ez bizony kormányhatáskör.

    Az Ikarusnak pedig az tett be, hogy a nagy oroszországi megrendelésüket 1998-ban az oroszellenes Orbán-kormány nem engedte teljesíteni, pedig már le voltak gyártva a buszok.

  46. Gordon szerint:

    “Ezt írtad, miközben a valóság az, hogy 151 új buszt vettek az elmúlt évtizedben.
    Nem szégyelled magad a hazudozásért?” – kérdi döbbenten hajós.

    Döbbenete értelmetlen, hisz én végig magyar buszokról beszélek új buszok alatt… abból meg ugye állítólag 1-et, azaz betűvel kiírva egyet, mégegyszer vegyük át, tehát EGYET vettek a balliberálisok 2003-ban.

    2010-ben buktak meg… eltelt 7 év, mely alatt a zország csődbe ment, a magyar buszgyártás csődbe ment, a BKV csödbe ment, a főváros eladósodott, az IMF meg betette a lábát, de magyar buszokat nem vettek… maradt az a bizonyos 1 db.

    Valóban tévedtem, mert nem tudtam, hogy vettek egy az az 1 darab magyar buszt a kádkőgyáros ideje alatt.

    Én kérek elnézést… 😀

  47. hajós szerint:

    Gordon, olvasd már el bazmeg a cikket, amit korábban belinkeltem. Nem az Ikarusról beszélünk, van jó néhány hazai buszgyártó, a legnagyobb a Kravtex. Ők már legyártottak 140 buszt, a kormány nem engedi a Volánoknak, hogy megvegyék őket.

  48. Gordon szerint:

    “Tehát ne próbáld a fővárosi vezetésre kenni a hazai buszgyártás csődjét, ez bizony kormányhatáskör.” – mentegeti a horvátországi nyaralótulajdonost hajós.

    Adódik a kérdés a politika iránt csak mérsékelten érdeklődő egyszerű emberben:

    Ki a fene volt kormányon 2002 és 2010 között, mikor egy az az egy darab magyar buszt vett a BKV???

    Bezzeg a libásbajnai… az tudott “üzletelni”.

  49. Gordon szerint:

    “a kormány nem engedi a Volánoknak, hogy megvegyék őket.”

    ???

    2010-ig a balliberálisok voltak hatalmon (nyolc éven át megszakítás nélkül, amire nem volt példa 1990 óta). Annyi magyar buszt vehettek volna, hogy Dunát rekeszthettek volna vele. Nem tették… Csak az államadósság lett hatalmas és a kádkőgyáros tollasodott.

    Ja, és ment a szocimutyi. De ezt Manitu és Éva leírta.

  50. hajós szerint:

    Már megin a BKV-val jössz, te idióta. Neked Budapestből áll Magyarország?
    A “balliberális” kormányok idején a Volánok évente 150 darab magyar buszt vásároltak.

  51. Gordon szerint:

    2002-ben egy picit alacsonyabb volt az államadósság, mint 2010-ben. Meddig lehet még költeni a bankok pénzét!???
    Görögország
    Spanyolország
    Írország…

    soroljam?

  52. Gordon szerint:

    “A balliberális kormányok idején a Volánok évente 150 darab magyar buszt vásároltak.” – magyarázkodik hajós.

    Na, azzal kitörölhetjük… 150 darab/ évre nem lehet járműipart alapozni, csak vegetálást. A cikkben világosan benne van, hogy exportálni kéne!!!!

    Nem feltételezem, hogy hajós ismeri az export szó jelentését…

  53. hajós szerint:

    Hát a Kravtex szépen elvolt az évi 150 buszra szóló megrendelésével. Most viszont a csőd szélén állnak és 300 dolgozó munkája van veszélyben, mert az Orbán-kormány nem engedi a Volánoknak a buszvásárlást, pedig a pénz már megvan rá.

  54. Gordon szerint:

    “300 dolgozó munkája van veszélyben”

    A Mercedes hány állást teremtett Kecskeméten?
    És még nincs vége. Állítólag csipázzák, hogy Mercedesek érkeznek Budapestre és még lehet hogy bővítik a gyártókapacitásukat is (újabb munkahelyek létesülnek).

  55. Gordon szerint:

    Továbbra sem értem, hogy Demszkyék miért nem vettek új buszokat a bkv-nek. Évi 100-200 biztos kellett volna.
    Demszky letiltotta?

  56. Gordon szerint:

    “az Orbán-kormány nem engedi a Volánoknak a buszvásárlást, pedig a pénz már megvan rá” – írja lelkesen hajós.

    Helyesbítek: a banki hitelkeret van meg rá.

    Így azért már más a leányzó fekvése.

  57. Gordon szerint:

    Persze hitelfelvételben az elvtársak mindig is jók voltak… az 1970-es évek óta adósítják, ócsítják ezt az országot.
    Unokáink is nyögni fogják a hiteleiket.

  58. hajós szerint:

    “Továbbra sem értem, hogy Demszkyék miért nem vettek új buszokat a bkv-nek.”

    Mint már megbeszéltük: vettek.

    Miért hazudsz, mint a vízfolyás?

  59. Gordon szerint:

    “Mint már megbeszéltük: vettek.” – írja hajós.

    Egy magyar buszt vettek 2003-ban. Megjegyzem: az is olasz-francia eredetű, de mindegy.

    Ne nevettesd ki magad! 😀

    Én nem tudom miért vagy ilyen szerelmes abba az Agorába. Azon mész a munkanélküli segélyért?

  60. hajós szerint:

    Hazudós Gordon. Demszkyék az elmúlt évtizedben 151 új buszt vettek a BKV-nak.
    Gordonnak pedig volt pofája azt hazudni, hogy egyet sem.
    Rohadjon ki a bele az ilyen hazug gazembernek.

  61. Gordon szerint:

    Az egyetlen magyar busz, amit Demszkyék vettek a hajós és Gordon által tárgyalt időszakban:

    Ikarus Agora

    “Az Ikarus autóbuszgyárhoz sem tervezés, sem gyártás területén nincs köze. A típus készültekor a gyártó Irisbus tulajdonolta az Ikarus márkanevet ezért tehette a járműre az Ikarus márkajelzéseket.”

    https://hu.wikipedia.org/wiki/Ikarus_Agora

    hajós ezzel a járművel takarózik, amikor arról vitázunk, hogy vette-e új magyar buszt Demszky a tárgyalt időszakban vagy sem.

    Vásárolt darabszám: 1

    Ennyit tettek a balliberálisok a magyar járműgyártás életben tartásáért.

    A jármű a beszerzése után pár évvel váztörést szenvedett…

  62. hajós szerint:

    Gordon, te egy hazug disznó vagy.
    Évente 150 magyar buszt vásároltak a Volánok a balliberális kormányok idején.
    Ez pedig lehetővé tette a magyar buszgyártás fennmaradását.
    Most, az Orbán-kormány idején csődbe megy az összes hazai buszgyártó.

  63. Gordon szerint:

    Megkockáztatom: az Agora se magyar busz, így Gordonnak volt igaza abban a vitában, mely arról szólt, hogy a hajós és Gordon által tárgyalt időszakban vette-e és ha igen hány darab magyar buszt a főváros.

    Gordon azt állította, hogy nem vett új magyar buszt a BKV. Hajós meg előjött a később váztörött olasz-francia (1 db), valamint a svéd (150 db) vonallal.

    Szerintem még mindig fő a levében… 😀

    Várom a linkeket, melyek azt bizonyítják, hogy a BKV járműállományába a tárgyalt időszakban új magyar buszok kerültek a hazai járműgyártást és új magyar munkahelyek megőrzését, valamint megteremtését segítendő.

    Egyébként bár vettek volna új magyar buszokat a balliberálisok, mikor még volt rá pénz (mert nem verdeste az egeket az adósság és a BKV is konszolidálva lett a D-209 által). Sok magyar embernek adott volna munkát. A kádkőgyárost azonban a magyar emberek nem érdeklik, a horvátországi nyaralótulaj meg Berlinből üzenget… röhejes.

    Hajósra nem haragszom, természetes, hogy fecseg és védi a mundér becsületét… kár hogy rég nincs már becsülete.

  64. Gordon szerint:

    Egyébként Kecskeméten mintegy 3000 munkahely van és új munkahelyek létesülhetnek áttételesen azáltal, hogy Mercedes buszok étrkeznek Budapestre.

  65. hajós szerint:

    Gordon, te mocskos féreg, te ezt írtad, idézem tőled:

    “A balliberálisok egy új buszt nem vettek ebbe a városba több mint egy évtizede.”

    Nem azt írtad, hogy új magyar buszt, hanem hogy új buszt.

    Holott az igazság az, hogy 151 új buszt vettek ebben az időszakban.

    Tehát hazudtál. Itt van bebizonyítva, feketén-fehéren.

    Te mégis sunnyogsz, hímezel-hámozol, mosakodsz, visszamenőleg módosítani próbálod az állításodat. Csak sajnos nem lehet: mindenki el tudja olvasni, mit írtál.

    Vagy elismered, hogy hazudtál, vagy gerinctelen féreg vagy.

  66. Gordon szerint:

    A Volánnal kapcsolatban a lényeget leírtam:

    Gordon szerint:
    2012. augusztus 21., kedd – 14:23

    “az Orbán-kormány nem engedi a Volánoknak a buszvásárlást, pedig a pénz már megvan rá” – írja lelkesen hajós.

    Helyesbítek: a banki hitelkeret van meg rá.

    Így azért már más a leányzó fekvése.

  67. Gordon szerint:

    Mondom én, hogy hajós nagyon ideges. Az 1, azaz egy darab buszáról is kiderült, hogy nem magyar – érthető, hogy bedurvult a gyerek.

    A BKV tárgyalt időszaka kapcsán én végig magyar buszokról beszéltem, mert a téma is a magyar járműiparról szólt. Teljesen világos, hogy a BKV nem vett új buszokat Budapestre.

    A Mercedesek kapcsán meg arról beszélek, hogy áttételesen új magyar munkahelyeket hozhat létre a 150 Mercedes busz Budapestre érkezése.

    A Volánnál pénz nincs, hitelkeret van.

    Az Agora meg nem magyar busz volt.

    Világos!? 😀

  68. hajós szerint:

    “Egyébként Kecskeméten mintegy 3000 munkahely van” – lelkesedik Gordon.

    Csak azt felejti el, hogy a magyar állam munkahelyenként kb. 6 millió Ft-ot fizetett ezért, plusz még adókedvezményeket kap, miközben a Mercedes kikötötte, hogy magyar beszállítóktól nem hajlandó semmit vásárolni.

    És akik ott dolgoznak, azok betanított munkások, ez egy összeszerelő üzem. A környezetet szennyezi, a magyaroknak használható tudást nem ad, a profitból nem részesülünk. Ez bérrabszolgamunka.

  69. felix szerint:

    Hajósnak igaza van.
    Az Ikarust az első Orbán kormány tette tönkre amikor nem engedte kiszállitani az orosz megrendelésre készült buszokat.
    A Mercédesz beruházás meg a szemét komcsik ránk hagyott öröksége. Orbánék meg engedik tetézni a “bajt”

  70. Gustavo Thoeni szerint:

    Nem akarom védeni Vikiéket, de Oroszország ’98-ban a csőd szélén állt, Jelcin csak a vodkát vedelte, kellett egy Putyin aki gatyába rázza az Orosz gazdaságot. Olajat, földgázt nem akartak adni érte, újabb vadászrepülőgépek már nem kellettek( Gripen nyert), és félő volt, hogy ha a magyar állam vállal fedezetet akkor még ma is mint adósság van a könyvekben.( a bankok meg nem akartak az ügylet mögé állni)

  71. hajós szerint:

    Meg lehet nézni ezt az 1998-as tévériportot, kiderül belőle, hogy is volt az az orosz megrendelés:

  72. Gustavo Thoeni szerint:

    hajós kösz a videót. Tehát a MEHIB farolt ki mögüle.

  73. csaba péter szerint:

    Kár hogy Csurka farvizén nyílt közösséget vállalt a fasiszta irodalmi csőcselékkel.

Itt lehet hozzászólni !