Farkaslakai delegáció Csepelen

Csepel.hu

Május első hétvégéjén Erdélyből érkeztek vendégek Budapestre. A farkaslakaiak szombaton Borbély Lénárd országgyűlési képviselő, Csepel alpolgármesterének vezetésével megtekintették a Parlamentet, vasárnap pedig egy nem mindennapi labdarúgó mérkőzés résztvevői voltak.

Egy busznyi farkaslakai érkezett szombat délelőtt a Kossuth térre. A majdnem 650 kilométeres út mindenkit láthatóan kifárasztott. Ám amint beléptek az Országházba, egyre lelkesebbé váltak a vendégek. A félórás idegenvezetést követően a házelnök munkatársa és Borbély Lénárd olyan helyeket mutatott meg nekik, melyekről eddig csak olvashattak: a kupolateremben őrségváltás tanúi lehettek, beléphettek a házelnök és az alelnök irodájába, valamint kipróbálhatták, milyen érzés a padsorok között ülni – ott, ahol a honatyák a törvényeket hozzák.

A többórás parlamenti séta végén a Vadászteremben közösen elénekelték a székely himnuszt, ahol Albert Mátyás polgármester megköszönte az országgyűlési képviselőnek, hogy végigkalauzolta őket a csodás épületben. Ezt követően Csepelen ebédelt a delegáció, ahol Ábel Attila és Morovik Attila alpolgármesterek várták őket.

Vasárnap a farkaslakai válogatott Borbély Lénárddal kiegészülve az Országgyűlés csapatával – élén Kövér László házelnökkel – mérte össze erejét Ráckevén. Az izgalmas játékot, szoros mérkőzést követően végül 1:0-ra győzött a Parlament válogatottja, ám a farkaslakaiak nem szomorkodtak. Rengeteg élménnyel a hátuk mögött indultak haza.

Mint arról már beszámoltunk, a csepeli önkormányzat az erdélyi, magyarok által lakott Farkaslaka és Oroszhegy településekkel együttműködési megállapodást kötött, melynek értelmében a települések a jövőben szorosabb kapcsolatot alakítanak ki, ami különösen a sportélet területén és a kulturális tevékenységben válhat érzékelhetővé.

Szöveg és fotó: Kitzinger Adrienn – csepel.hu

40 hozzászólás “Farkaslakai delegáció Csepelen” bejegyzésre

  1. hajós szerint:

    jah, gondolom ez már a választási kampány része, a fidesz a külhoni magyarok szavazataira ácsingózik. Most jól megutaztatták, megebedéltették őket. Milyen pénzből is?

  2. Gordon szerint:

    “Milyen pénzből is?”

    Söjtörön repedezik a mennyezet.

    “Sajtóinformációk szerint ugyanis a Medgyessy-kormány újabb luxusvacsorája számlájának végösszege 870 ezer forintot tett ki, amely még a söjtöri ebéd 735 ezer forintos kiadásait is túlszárnyalta. Az évzáró partira állítólag – a szigorú megszorítási törekvés jegyében – 60 ezer forintért szivart is rendeltek a kormánytagoknak.”

    http://belfold.ma.hu/tart/prcikk/a/0/89745/1

  3. Gordon szerint:

    A lényeg:
    Méltóságteljes látogatás. Fontos a valódi magyar-magyar kapcsolattartás.

  4. Dr. grün szerint:

    Nagyon jó kép!
    Van aki, hogy meglátogathassa a Magyar Parlamentet és Szent Koronát még MILWAUKEE-ból is képes hazautazni?!
    Ha jól emlékszem a múltkor ruhára gyűjtöttünk nekik, hogy méltóképp öltözve járhassanak templomba!
    Otthon! ))) 🙂 (((

  5. Gordon szerint:

    Te biztos nem gyűjtöttél másoknak, legfeljebb csak magadnak. 😀

  6. Zoli049 szerint:

    Ez a kép készülhetett volna valahol Borsodban, vagy Szabolcsban is. 🙂

  7. robi szerint:

    Gordon mellédumált.

    Az egyik pénz számít, a másik meg nem?

  8. Öreg halász szerint:

    Gyurcsány a határon túl élő magyarság felé a 2004. december 5-i népszavazás előtt olyan kampányról gondoskodott, hogy újabbra még húsz évig aligha lenne szükség. Ennek köszönhetően nincs olyan épelméjű külhoni magyar, aki az MSZP-re vagy a DK-ra szavazna.

  9. Gordon szerint:

    Minden pénz számít, ahogy az is mire költik el.

  10. Dr. grün szerint:

    Így van kedves Gordon!
    Van az a pénz amit a zŐk szavazataik érnek! ))) 🙂 (((

  11. Gordon szerint:

    Hordod a ruhát amit múltkor “gyűjtöttél”? 😀

  12. Tóth Mária szerint:

    szánalmas baloldali? hozzászólások! Ti nem tudtok örülni mások örömének?

    csak a fröcsögés, a széthúzás, a degradálás, ez az alapérték nálatok!

  13. Nagyapó szerint:

    Ennyi baloldali zagyvaságot!
    Mikor gyűjtött a baloldal a külhoniaknak? 2004-ben?
    Zoli049! Mely vidéken van Országház? Biharban, vagy Bihorban? Mint Török et., csak duma értelmetlenül.

    Ceterum censeo… A kommunista, ha kinyitja, száját hazudik, ha kinyújtja kezét lop.

  14. Gordon szerint:

    Milyen szavazat grün!?
    Korai fújni még a vuvuzelat. 2012 van. Ne sipákolj!

    Megjegyzem: balliberáliséknak ezzel a hozzáállással nehéz lesz szavazatokat szerezniük az ún. határon túliak köréből.

  15. hajós szerint:

    Gordon: nem érdekes, a Fideszre elég, ha a határon túliak szavaznak, az kb. 4-5 mandátumot jelent maximum, a határon belüliek úgysem fognak a Fideszre szavazni.

  16. Gordon szerint:

    Szerintem a határon túliak szavazatai dönthetik el, hogy kétharmaddal vagy négyötöddel nyer a Fidesz 2014-ben.

    Igazad van: nem lényeges. 😀

  17. hajós szerint:

    Gordon, ne beszélj butaságot, a 2/3 és a 4/5 között a különbség 26 mandátum, a határon túliak szavazatai pedig maximum 4-5 mandátumot jelentenek, tehát matematikailag is hülyeség, amit mondasz.

  18. Manitu szerint:

    Igazad van hajós, csak jelképes mandátumról döntenek a külhoni magyar testvéreink. De nézd csak meg mit hazudoznak ugyanerről az MSZP-s és Gyurcsányista elvtársaid! 🙂

  19. Gordon szerint:

    Manitu már jól érzékeli, hogy Gordon csak behúzta hajósékat csőbe a négyötödös provokációjával.

    Sikerült leiratni balliberálisékkel, hogy “a határon túliak szavazatai pedig maximum 4-5 mandátumot jelentenek, tehát matematikailag is hülyeség, amit mondasz”.

    Ennek fényében nézzük milyen hülyeségeket írtak balliberálisék a témában (és ez csak az itteni bejegyzés!):

    hajós szerint:
    2012. május 06., vasárnap – 22:21

    “jah, gondolom ez már a választási kampány része, a fidesz a külhoni magyarok szavazataira ácsingózik”

    Zoli049 szerint:
    2012. május 07., hétfő – 00:02

    “Ez a kép készülhetett volna valahol Borsodban, vagy Szabolcsban is.”

    robi szerint:
    2012. május 07., hétfő – 05:52

    “Gordon mellédumált.

    Az egyik pénz számít, a másik meg nem?”

    Dr. grün szerint:
    2012. május 07., hétfő – 07:36

    “Így van kedves Gordon!
    Van az a pénz amit a zŐk szavazataik érnek!”

    A fenti 4 főnek tanulni kell még ezt a kommentelést. 😀 😀 😀

  20. Manitu szerint:

    Milyen szerencse, hogy a kommancsok nem következetesek és arra sem emlékeznek, amit korábban mondtak, írtak. Nekem Borka a kedvencem, úgy égeti magát, hogy öröm nézni. Bármit tesz, egy hóapon belül leégeti magát, lásd plágium-tüntetés 🙂 😀

  21. hajós szerint:

    Hol van itt következetlenség? nyilván ti olyan ostobák vagytok, hogy azt hiszitek, számít valamit a határon túliak szavazata, ezért kirándultatjátok meg ebédeltetitek őket, mert számolni sem tudtok, és nem jöttetek rá, hogy szart sem értek vele.
    A külhoni magyarok többsége egyébként leszarja a magyar választásokat, állampolgár sem akar lenni és választani meg esze ágában sincs. Na ez az értelmesebbik fele.

  22. Gordon szerint:

    “Milyen szerencse, hogy a kommancsok nem következetesek és arra sem emlékeznek, amit korábban mondtak, írtak.”

    Igen, ez szinte mindig segít. 😀

    Így járnak a notórius hazudozók…

  23. Gordon szerint:

    “nyilván ti olyan ostobák vagytok, hogy azt hiszitek, számít valamit a határon túliak szavazata, ezért kirándultatjátok meg ebédeltetitek őket, mert számolni sem tudtok, és nem jöttetek rá, hogy szart sem értek vele” – írja dühösen és kapaszkodik a saját maga által meglékelt és gyorsan süllyedő ladikjába hajós.

    Menti ami menthető…

    Közben ő volt az első itteni kommentelő, aki kampányt és szavazatszerzést emlegetett a hír hallatán.

    “Na ez az értelmesebbik fele.”

    Sokszor szubjektív, hogy ki mennyire értelmes, de hajósékat bárhonnan nézzük látható, hogy teljesen eszementek. 😀

  24. hajós szerint:

    “Manitu már jól érzékeli, hogy Gordon csak behúzta hajósékat csőbe a négyötödös provokációjával.”

    gordon, gordon, tudod, a pszichiáterek mit mondanak arról az emberről, aki saját magáról egyes szám harmadik személyben beszél?

  25. Gordon szerint:

    Nem tudom mit mondanak pszichiáterek, mert hajósékkal ellentétben nem vagyok náluk törzsvendég (meg a körmösnél sem 😀 ). Viszont azt tudom, hogy pozitív ha valaki képes saját magát objektívan megítélni.

    Persze balliberálisék saját kényszerképzeteiken sem tudnak felülemelkedni. Azt is letagadják amit pár perccel korábban írtak… úgy hazudnak, mintha könyvből olvasnák ki… saját magukat is letagadják ha kell – lásd.: Ez a szoci frakció nem az a szoci frakció. 😀

  26. hajós szerint:

    hajós nem tagadott le semmit, Gordon beszél sületlenségeket, hiányzik egy kereke szegénynek, mégiscsak meg kéne látogatnia egy pszichiátert 😀

  27. Gordon szerint:

    Aki úgy kezdi a fenti hírhez kapcsolódó kommentelést, hogy választási kampányt, és szavazatokat emleget az később ne írja, hogy lényegtelen az a 4-5 szavazat és hülye az aki szerint nem az.

    Az itteni 3. kommentben Gordon írta le a lényeget:

    “Méltóságteljes látogatás. Fontos a valódi magyar-magyar kapcsolattartás.”

    Nagyon rosszul esne balliberáliséknak, ha egyszer ők is hasonló korrekt üzeneteket írnának egy a fentihez hasonló bejegyzés alá!? Gondolom igen, hisz egész gondolkodásmódjukat tagadnák meg.

    Ezért félnek annyira azoktól a jövőbeni szavazatoktól. Nekik egy ember csak egy szavazat. Egy szavazógép akit aztán a kampány végeztével megint letojhatnak, meglophatnak (közvagyon eltüntetése).

  28. hajós szerint:

    Gordon: “ki úgy kezdi a fenti hírhez kapcsolódó kommentelést, hogy választási kampányt, és szavazatokat emleget az később ne írja, hogy lényegtelen az a 4-5 szavazat és hülye az aki szerint nem az. ”

    Miért? Hát ez szerintem teljesen logikus. Kampányoltatok, mert azt hittétek, számít.
    Ennyire hülyék vagytok, mi ebben az újdonság?

    “Méltóságteljes látogatás. Fontos a valódi magyar-magyar kapcsolattartás.”

    Bla-bla-bla 😀

  29. Gordon szerint:

    Aki csak szavazatszerzésről és kampányról tud beszélni az csak szavazógépekben és hatalomban gondolkodik. Ezzel szemben van aki emberekben és nemzetben gondolkodik.

    Nem a napi politika, hanem ez a legfontosabb különbség.

    Az egyik jellemtelen rongyember, míg a másik gyarlóságai ellenére is a közjóra törekszik.

  30. hajós szerint:

    “Ezzel szemben van aki emberekben és nemzetben gondolkodik.”

    No persze. Na de az nem a Fidesz 😀

  31. Zsonyó szerint:

    Folytatódik a magyar-magyar ellentét kiépítése! Ez az igazi bűne a mostani politikának!
    Gratulálok! Így lehet meg utáltatni az erdélyieket az itteniekkel. Be kéne látni, hogy bűnös cselekedetet tesznek. Tudom, hogy azért teszik, mert azt hiszik a ma urai, hogy szavazatokat szereznek ezzel a gyalázatos embervásárral.
    Csak látják ám ezt az erdélyiek is! Az egyik a múltkor így fakadt ki: “Ezek hülyének néznek minket azt hiszik megvehetnek mint egy tehenet: Pedig ők a hülyék! Mert nem tudnak székely módon számolni. Amelyik Fideszes hülye, nagyon hülye!”
    Cetero censeo…”amelyik Fideszes hülye, nagyon hülye!(?)”

  32. Bugi szerint:

    Zsonyó ha amiatt utálod az erdélyieket, mert az anyaországra mernek jönni, nagyon aljas ember vagy. Vagy akkor mi a bajod neked is ezzel a hírrel?

  33. Gordon szerint:

    Nem értem ezt a zsigeri dühöt amit egy olyan hír vált ki, hogy “Farkaslakai delegáció Csepelen”

    Az elvtársak kínjukban hetet-havat összehordanak holott inkább azon kellene elgondolkodniuk, hogy mit csináltak Csepelen 1994 és 2010 között például a testvérvárosi kapcsolatok terén.

    Aki igazán magyar érzelmű az minden olyan hírt üdvözöl, mely a magyar-magyar kapcsolatok erősödéséről szól.

  34. Té-Gé szerint:

    Gordon egyszer eldönti, hogy éppen érdekből kinek a szekértolója, vagy csak egy ócska troll?

  35. hajós szerint:

    Gordon, fejtsd ki légy szíves, bővebben, hogyan segíti a csepeli emberek és a farkaslakai emberek testvéri barátságát az, ha a farkaslakaiak idejönnek és kizárólag fideszes parlamenti képviselőkkel és fideszes alpolgármesterekkel bratyiznak?

  36. Té-Gé szerint:

    Volt egy MIÉP, aki ezt komolyan is gondolta, van egy Jobbik aki ezt most komolyan gondolja és van egy fidesz, aki megjátsza. 🙂

  37. Manitu szerint:

    Szegény hajós. A saját nemzeted elleni gyűlölet megold valamit? Té-Gé, a szeretett pártod csak felvonulni tud.

  38. robi szerint:

    A fenti viták lefutott napirendről szólnak.
    Semjén már hetekkel ezelőtt elismerte, hogy szavazatszerzésből ígért új állampolgárokat a miniszterelnöknek.

    http://fn.hir24.hu/itthon/2012/01/13/semjen-hulyeseg-lenne-az-allamcsodre-jatszani/

  39. Té-Gé szerint:

    Manitu meg csak írja, amit mondanak neki. Szép világ ez. 🙂
    Igaz nem tudom mire írta, de elég, ha ő igen. 😀

  40. hajós szerint:

    Manitu!

    Van számodra egy remek hely: http://www.nyest.hu/media/a-hulyeseg-tortenete.png

Itt lehet hozzászólni !