Médiaestet szervez a csepeli Jobbik

Csepel.info

csepel.info

41 hozzászólás “Médiaestet szervez a csepeli Jobbik” bejegyzésre

  1. Gordon szerint:

    Marhaság.

  2. Pro Patria szerint:

    Miért is? Ezzel most nagyon kiállátál az álláspontod mellett

  3. Gordon szerint:

    Én már leírtam az elmúlt években… olvasd vissza.

  4. Brian szerint:

    Nem marhaság!Csak neked éppen, nem tetszik!

  5. Bobby szerint:

    Zsidó médiapolitika? Á nem vagyunk sem nácik sem antiszemiták:-)

  6. Paul szerint:

    Bobby: Te hol élsz?

    Nem szabad kimondani,miért? Te mire gondolsz a szó hallatán.Te vagy a náci!!

    Miért a Zsidó nyári fesztivált hogy reklámozzák.Vagy már a zsidó szót is tilos kimondani?

  7. csaba péter szerint:

    És a keresztény média politika ? Az a döglött lovat sem érdekli?
    Pedig az is megérne egy misét!

  8. csaba péter szerint:

    Ha ma zsidónak lenni és magyarnak lenni egymást kizáró fogalmak akkor semmi sem változott a fejekben 1944 óta.

    Mint már írtam valahol , honfoglaló eleink részben , egészben zsidó vallásúak voltak ,a Kazár kaganátus államvallása kapcsán.
    De az írott emlékek feljegyzik , hogy a népességben volt Bizánci keresztány, és muszlim , is szép számmal .
    Csak Latin keresztények nem voltak. honfoglaló őseink között.
    (Lásd Bölcs Leó császár feljegyzéseit.)

  9. Paul szerint:

    csaba péter szerint:
    Ha ma zsidónak lenni és magyarnak lenni egymást kizáró fogalmak akkor semmi sem változott a fejekben 1944 óta.

    Pont erről szól,hogy nem az általad leírt fogalmakat taglalja az előadás,hanem amit írsz. Hazudsz, elferdíted szándékosan az előadás témáját, nem származásról, fajelméletről lesz szó. De te ezt nagyon jól tudod,mert gyerekkorodba megtanították az is Talmudból, hogy soha ne mondj igazat. Hazudtok éjjel-nappal a főnököd is megmondta U-Borka!

  10. Paul szerint:

    A keresztény média? Azóta nincs amióta jelen vagytok!!

  11. ceart szerint:

    “”A “Talmud” szó annyit jelent mint: a tan, die Lehre. Nemcsak hittani, hanem erkölcstani és jogi szabályokat is tartalmaz, Talmud s így a zsidóság törvénykönyvének és a zsidó teológia kompendiumának tekinthető. Kétféle Talmudot használ a zsidóság: a “jeruzsálemit és a babilonit. A babiloni Talmudhoz tartoznak alkalmazkodni mindazok a zsidók, akik idegen népek (gojim) között élnek. s ezért ez a Talmud az elterjedtebb.””
    Luzsénszky Alfonz Talmudfordítása, tizenhetedik kiadás 1922-ből
    http://www.freepress-freespeech.com/holhome/ltalmud/talmud.htm#r01

  12. Manitu szerint:

    Keresztény média mindig is volt. Ha úgy tetszik akkor zsidó is. De, hogy mennyire egységes… nos, szerintem koránt sem.

    A Jobbik rendszeresen túlmisztifikálja a zsidó médiát, és mint valami nagy és gonosz hatalmat, úgy mutatja be. Épp úgy, mint a cigányokat, akik mint alsóbbrendű, bűnöző népként jelenik meg a jobbikos médiában (lásd “orkok”).

    A helyzet az, hogy a jobbikos hozzáállás a problémákhoz a totális agykárosodás szintjén áll. Az öncélú zsidózás és cigányozás megy szinte folyamatosan, megállás nélkül. Piszkosul unalmas egy normális, nem elborult elméjű embernek.

    Ezért azt javaslom, hogy akit kidobtak az OPNI-ból, és akin már a pia sem segít, az menjen el erre a rendezvényre, és a többi kakastollas gárdadalárdással, zsidózzon meg cigányozzon és ork-ozzon két órát, hátha megnyugszik.

    A rossz hír, hogy ettől nem fog kigyógyulni, és az ország egyetlen valódi problémája sem fog megoldódni.

  13. Gordon szerint:

    Ha a Jobbikon múlna akkor nem sok magyar ember élne ebben az országban. Segítek: a pillanatnyi jobbik szavazók lennének csak a “zigazmagyarok”.

  14. "?!" szerint:

    Kedves “csaba-bavária-gyalog péter”, Te exkommunista turmix-magyar!

    Ma 16:23-kor ismét az agyadra ment a fáradt gőz (vagy az alkohol) és ismét becsmérelted a honfoglaló magyarokat, majd a Te turmix-magyar származásod ellenére azt merted leírni, hogy “HONFOGLALÓ ELEINK, részben, egészben zsidó vallásúak voltak”, továbbá, hogy “csak Latin keresztények nem voltak HONFOGLALÓ ŐSEINK között”.

    Azt kérdezem Tőled Te turmix-magyar, hogy milyen alapon mersz Te a honfoglaló magyarsággal kapcsolatban “honfoglaló eleink”-ről és “honfoglaló őseink”-ről írni azután, hogy 2011. január 21-én 14:26-kor az alábbiakat írtad a származásodról:

    “Családom apai részről erdélyi német és szibériai kozák.
    Orosz dédapám Omszk püspöke volt, hercegi rangban.
    Német dédapám Szolnok megye közgyámja a vaskorona rend tulajdonosa, valóságos császári és királyi titkos tanácsos .
    Anyai nagyapám színmagyar szabadkai és még a török időkig is visszavezethető a család magyarsága.
    Nagyanyám olasz.
    Így vagyok színmagyar.”

    A fenti származás bevallása után neked nincs jogod a honfoglaló magyarokat “eleinknek” és “őseinknek” nevezni, még akkor sem, ha a fent idézett dicsekvésed egy része a Tőled megszokott nyilvánvaló hazugság.

    Azért állítom, hogy hazugság, mert ismereteim szerint a “szibériai kozák” nem létező állatfaj, továbbá a kozákok a származásuknál fogva nem viseltek hercegi címet.
    A kozákok legfeljebb hetmanok vagy atamánok lehettek, és tudom, hogy az utóbbi rangot akkor sem vallanád be ha igaz volna, mert az amuri partizánokról szóló komcsi dalban az elvtársaiddal az üvöltöttétek, hogy “Verve fut már sok kozák atamán”.

    A fentiek mellett azt sem árt tudnod ha kozák ősökről hazudozol, hogy a kozákok ősei nem orosz, hanem lengyel és ukrán származásúak voltak, ezért sehogy sem jön össze a “szibériai kozák családból származású orosz” dédapád, aki kozák létére OMSZK püspöke volt “hercegi rangban”.

    Tehát a fentiek miatt jobban teszed Te exkommunista turmix-magyar, ha a honfoglaló őseinkkel kapcsolatos témákat a jövőben nagy ívben elkerülöd!

  15. csaba péter szerint:

    Hát te Tetű”!?” tényleg egy fasiszta barom vagy.

  16. csaba péter szerint:

    Mert a Tetű “?!” családfája Árpádtól eredeztetik .
    Egy híres magyar genetikus mondta , hogy minden európai vérrokonságban van az angol királyi családdal 200 generáción belül.
    Az a különbség hogy , van olyan család aki vezette a családfáját és van aki nem.
    A Tetvek nem vezetik mert ha vezetnék akkor nem mernének pofázni faszságokat.

  17. csaba péter szerint:

    Ha a sok baromnak , bölcs Leó császár , Anonimus Kézai , Győrfi György , László Gyula
    Szaktekintélyek nem autentikusak , akkor Valószínű Hitler és bandája a mérvadó,
    Az ilyen tetűknek .

  18. maminti szerint:

    Maguknak nagyon sokat kellene tájékozódni a média tulajdonosszerkezetét illetően mielőtt állást foglalnak ebben az ügyben. A hozzászólásokból látszik, hogy fogalmuk sincs, miről van szó. Néha meg kéne hallgatni olyan dolgokat, amikről eddig azt hittük, nem léteznek, jó alkalom lenne erre a pénteki előadás. Utána aztán lehetne eszmét cserélni az ügyben, arról beszélgetni viszont, amiről fogalmunk sincs és nem is akarunk fogalmat szerezni róla… hát ez olyan hülyegyerekes. Bocsánat.

  19. Paul szerint:

    mamintinek maximálisan igaza van!
    Nem struccpolitikát kell folytatni,hanem elmenni az előadásra, majd itt véleményt mondani.

  20. Manitu szerint:

    Mamintinek igaza lenne, ha az előadáson igazat mondanának. Akik zsidókat meg orkokat látnak minden bokorban, azok maradjanak meg a Gyűrűk Ura nézésénél.

    Pár napja láthattuk, hogyan zsidózták le a csepeli Jobbik képviselőjét is azért, mert bibliai nevet merészelt adni a gyerekeinek. Azért nem igaz a médiazsidózás se, mert azt is lezsidózzák, aki nem az.

  21. Paul szerint:

    Manitu.

    menj el az előadásra és utána mondj véleményt!!

  22. munkásököl szerint:

    Ez jó, Manitu az előtt nevez valamit hazugságnak, hogy az elhangzana egyáltalán. Ki lát minden bokorban és mit? 🙂 🙂

  23. G.I. Jane szerint:

    Paul és Munkásököl, egyetértek! 🙂 LOL

  24. Gordon szerint:

    Én nem. A szalonzsidózás meg nem tudomány hanem marhaság.

  25. csaba péter szerint:

    Azért megkérdezném:
    A Tetvek “?!” és egyéb barmok szerint ,
    Bartók Béla, Radnóti Miklós , Rejtő Jenő,
    Ady Endre, Weiss Manfréd, Déher lajos, Goldberger Leó stb magyar volt vagy sem?

  26. Kiralyerdei szerint:

    Berlin – „Ne minősítsen engem magyarnak” – mondta a német lap, a Die Welt riporterének a 80. születésnapja alkalmából interjút adó Kertész Imre Nobel-díjas író.

  27. csaba péter szerint:

    Gondolom kapott eleget a magad fajtádtól , hogy ilyen véleménye van a magyar testvéreiről.

  28. csaba péter szerint:

    de kedves királyerdő a kérdést természetesen kikerülted . Mert csak egy válasz lehet MAGYAR

  29. "?!" szerint:

    Kedves “csaba-bavária-gyalog péter”, Te exkommunista turmix-magyar!

    A feni hozzászólásaidra reagálva javaslom neked, hogy Te ne foglalkozz mások magyarságával azok után, hogy 2011. január 21-én 14:26-kor az alábbiakat írtad a származásodról:

    “Családom apai részről erdélyi német és szibériai kozák.
    Orosz dédapám Omszk püspöke volt, hercegi rangban.
    Német dédapám Szolnok megye közgyámja a vaskorona rend tulajdonosa, valóságos császári és királyi titkos tanácsos .
    Anyai nagyapám színmagyar szabadkai és még a török időkig is visszavezethető a család magyarsága.
    Nagyanyám olasz.
    Így vagyok színmagyar.”

    A fenti dicsekvésed alapján megállapítható turmix-magyarságod miatt, neked nincs erkölcsi alapod mások magyarságát firtatni vagy kritizálni!

    Egyébként szerintem a fenti állításod nagyobb része hazugság, mert ismereteim szerint a “szibériai kozákok” nincsennek, továbbá a kozákok a származásuknál fogva nem viseltek hercegi címet.
    A kozákok legfeljebb hetmanok vagy atamánok lehettek, de Te az utóbbi rangot akkor sem vallanád be ha igaz volna, mert az elvtársaiddal az amuri partizánokról szóló komcsi dalban sok éven keresztül azt üvöltöttétek, hogy “Verve fut már sok kozák atamán”.

    A fentiek mellett azt sem árt tudnod ha kozák ősökről hazudozol, hogy a kozákok ősei főként lengyel és ukrán származásúak voltak, ezért sehogy sem jön össze a “szibériai kozák családból származású orosz” dédapád, aki kozák létére OMSZK püspöke volt “hercegi rangban”.

  30. csaba péter szerint:

    Miért kedves Tetű “?!” Te magyarabb vagy?

  31. Tarjányi László szerint:

    A kozákok a jobbágyi sorból szöktek meg, többnyire oroszok voltak, Oroszország déli határvidékein éltek szabadon, mert ott nem volt még semmilyen hatalmi struktúra kiépülve. Lényegében szabad harcosok voltak, akik atamánjaik vezetése alatt szinte minden álcár mozgalmában szerepet játszottak (Rettegett Iván Dmitrij fiának hasonmásai a Borisz Godunov cár uralkodása után sokszorosan résztvettek az orosz állam szétbomlasztásában, amelynek betetőzéseként a lengyelek Moszkvát is két évig uralták).

  32. Tarjányi László szerint:

    Bartók Béla és Ady Endre színtiszta magyar volt. Attól még senki sem lett zsidó, hogy Brüll Adélt dugta!

  33. csaba péter szerint:

    Tényleg? Csak ennyi a kozákságról az összes információja? Hát van még mit pótolni.

  34. Tarjányi László szerint:

    Én legalább végigolvastam egy két kötetes könyvet, amely Rettegett Iván hatalomra kerülésétől az első Romanovig terjedő időszakot tárgyalja részletesen. Ebben minden mozgalom benne van, ami csak volt az adott időszakban Oroszországban, nem az operából (Borisz Godunov) vagy az iskolakönyvekből (Kuzma Minyin és Pozsarszkij herceg) ismerem a kort, ahogy az átkosban tanultuk. A lengyelek sem csak gaz hódítók, merthogy hívták őket, benne van a svéd király, Báthory István, stb. A kozákságról kötetet lehetne idézni, de a csepelinfó nem arra szolgál. A lekicsinylés pedig azt minősíti, aki azt teszi.

  35. grün szerint:

    Tarjányi László!
    “a lengyelek Moszkvát is két évig uralták”
    Mit összekombináltam, hogy miért van Warsawszkoje megálló a moszkvai metró Tretyakov képtári vonalán!
    Csak ez lehet a magyarázata!
    Köszike!!!

  36. "?!" szerint:

    Ismeretterjesztés „csaba-bavária-gyalog péter” és Tarjányi László részére!

    A kozákok Oroszországban és Ukrajnában élő népcsoport.

    A “kozák” név “szabad embert” jelent, vagyis olyan embert, aki nem találja a helyét a társadalomban, és inkább olyan helyre megy élni, ahol nincsenek felülrõl meghatározott szabályok.

    A kozákság nagyhatalmak árnyékában jött létre, jelentős részben a lengyel-litván hatalom elől menekülőkből.
    Többségük elűzött, kivert, szökött paraszt, jobbágy, pásztor vagy katona volt, de voltak közöttük kereskedők és egyéb foglalkozású emberek, valamint gonosztevők is.

    A kozákok jelentős mértékben keveredtek a szomszédságukban élő népekkel így a török eredetű tatárokkal is.

    Sokáig szabadon, feudális kötöttségek nélkül éltek.
    Kereskedelemmel, halászattal, vadászattal, szarvasmarha tenyésztéssel és só gyűjtéssel foglalkoztak.

    A kozákok további népcsoportokra oszthatóak és lakóhelyük földrajzi elnevezései után lehetnek zaporizzsjai kozákok, doni kozákok és jaiki kozákok .

    Már a kezdetektől rá voltak kényszerítve ezek a “szabadcsapatok”, hogy erős szervezeti keretek között éljenek.

    Az őket környező népekkel sokáig állandó harcban álltak, kezdetben a betörő tatár hordákkal majd később a törökökkel szemben.

    Védelműk érdekében “kapitányságokat” (hetman) hoztak létre, valamint számos megerősített tábort (szics) építettek, így teremtve meg a késõbbi Zaporizzsjai állam alapjait..

    Zaporizzsjai kozákok (orosz változatban zaporozsjei kozákok (ukránul Запоріжжя oroszul :Запорожье)) a mai Ukrajnában található Zaporizzsjai területen élt kozákok neve.

    A zaporizzsjai kozák népesség a 14. század végén a 15. század elején alakult ki a Lengyel–Litván Unió déli részén.
    Az akkori időben peremterületnek számító részeket birtokló Visnevecki mágnáscsalád urai tették lehetővé, hogy az ukrán sztyeppén vadászó kalandor elemek röghöz kötődjenek.

    Államszervezetüket Zaporozsjei Hadnak vagy hetmanátusnak nevezték és ennek a központja a Zaporizzsjai Szicsnek nevezett erődrendszer volt, melyet a kozákság bölcsőjének tekintenek.

    Zaporizzsja virágzása a XVII-XVIII. századra tehetõ.
    Ukrajna déli határvidékén terült el, kb. 80 ezer négyzetkilométeren.

    A kozákok méltányos zsold fejében szolgálták az oroszokat, a litvánokat és lengyeleket a háborúkban, sőt számos nagy parasztfelkelés (mint ukrajnaiak) elfojtásában is segédkeztek.

    A kozákok harcoltak az oroszok, a lengyelek, a svédek, a németek ellen is, később pedig az Orosz Birodalom más nagy háborúiban (például napóleoni háborúk, krími háború).

    A 18. századra már minden kozák orosz fennhatóság alá került.

    Bár az orosz regularizálás ellen többször föllázadtak, végül mégis a cári hatalom leghűségesebb katonái lettek.

    A szovjet kommunista rendszer alatt továbbra is voltak a Vörös Hadseregnek kozák egységei.
    Az orosz polgárháború (1917-22) alatt sokan harcoltak a kommunisták ellen is.
    A sztálinizmus évei alatt elnyomás alatt álltak.

    A második világháború alatt számtalan kozák férfi harcolt a Harmadik Birodalom oldalán.
    A németek nagyra értékelték a kozákok segítségét, akik felszabadítóként tekintettek rájuk és élelmet osztottak számukra, valamint tömegesen jelentkeztek a német vezérkarnál, felajánlva szolgálataikat a kommunizmus ellen.
    A kozákok félelmetes harcosoknak bizonyultak, és meg az elit Waffen SS egységek elismerését is kivívták. 1943-ban Adolf Hitler beleegyezett egy önálló kozák hadosztály felállítására és felszerelésére. A hadosztályt később hadtestté szervezték a nagyobb hatékonyság elérése céljából.
    Egyes kozák alakulatok még 1945-ben is harcoltak az oroszok ellen, akik rettegtek tőlük az elszántságuk, vadságuk és megingathatatlan bátorságuk miatt.

    Mára már a legtöbb kozák közösségben újjáélesztették a régi hagyományokat, és a kozák kultúra újra feléledőben van.

  37. csaba péter szerint:

    Nahát , hogy te-tü miket tudsz”?!” ki hitte volna?

  38. islander szerint:

    “A kozákok harcoltak az oroszok, a lengyelek, a svédek, a németek ellen is, később pedig az Orosz Birodalom más nagy háborúiban (például napóleoni háborúk, krími háború).”

    És a magyar szabadságharc leverésében is részt vettek. Továbbá az I. világháborúban is harcoltunk ellenük.

    Bartók Béla tényleg zsidó volt. Ezért is menekült el időnap előtt az országból. De gondolom ez nem von le Bartók értékéből semmit és szerintem meg tök lényegtelen, mint ahogy ez az egész téma az.

    De azért meghallgattam volna az előadást, mindig mindenhol lehet tanulni vmit.

  39. "?!" szerint:

    Kedves “csaba-bavária-gyalog péter”, Te turmix-magyar!

    2011. január 21-én 14:26-kor az alábbiakat írtad a származásodról:

    “Családom apai részről erdélyi német és szibériai kozák.
    Orosz dédapám Omszk püspöke volt, hercegi rangban.
    Német dédapám Szolnok megye közgyámja a vaskorona rend tulajdonosa, valóságos császári és királyi titkos tanácsos .
    Anyai nagyapám színmagyar szabadkai és még a török időkig is visszavezethető a család magyarsága.
    Nagyanyám olasz.
    Így vagyok színmagyar.”

    A származásodat bemutató fenti írásban azt hazudtad, hogy a családod apai ágon “szibériai kozák” volt, majd egy merész fordulattal azt állítottad, hogy az apai “orosz” dédapád Omszk püspöke volt, hercegi rangban.

    Az apai ági “szibériai kozák” származásod, és az apai ági “orosz” dédapád azonban két dolog miatt nem illik össze.
    Egyrészt azért, mert “szibériai kozákok” nincsennek (csak legfeljebb Szibériába költözött kozákok), másrészt azért mert, a kozákok nem oroszok, és még akkor sem tekinthetők orosz származásúnak, ha Szibériába költöztek!

    A fentiek miatt a jövőben jobban gondold meg, hogy mit hazudozol a származásodról,
    azzal egyidejűleg, hogy másoknak a magyarságát forszírozod, vagy becsmérled!

  40. grün szerint:

    “?!”!
    Tegnap kaptam egy emilt, hogy Csarli Cseplin mamája cigány volt!
    No és, az enyém is, Apám Biharmegye pátriárkája vagy párttitkára, valami illesmi!
    A seregben gyakran jártam kozáktáncot, de remélem azért kedveltek!
    Írod:
    (csak legfeljebb Szibériába költözött kozákok)
    Fideszes MSZMP-sek nincsenek, legföllebb MSZMP-és fideszesek?!
    Mintahogy egy Szibirbe költözött kozák még attól, hogy az Om mellett lakik még doni kozák csak kimonóban van!!! Vagy kaftányban?
    Olyan leszek már mint a címzett, megkeveredek!

  41. Pro Patria szerint:

    Magyarország nem válhat izraeli hódoltsági területté!

    Isaszegen demonstráltak nemzeti radikálisok Magyarország izraeli felvásárlása ellen. A tüntetés helyszínén egy időben tartott Izrael-barát rendezvényt tartott az Evangéliumi Pünkösdi Közösség helyi gyülekezete. Meghívójuk szerint, együtt áldják Izrael Istenét, és Izraelt, Isten választott népét. A rendezvényt erős rendőri biztosítás övezte, kordonnal zárták el a demonstrálókat, ugyanis az Evangéliumi Pünkösdi Közösség vendégeként megjelent a helyszínen Aliza Bin-Noun, Izrael magyarországi nagykövete.

    Az isaszegi Jobbik rendezte demonstráción Bertha Szilvia, országgyűlési képviselő emlékeztetett: az Evangéliumi Pünkösdi Közösség meghívóján ez állt: „Az ország, melynek nemcsak múltja, hanem jövője is van. Ez Izrael.” A nemzeti radikális képviselő hangsúlyozta, nehezményezi, hogy Magyarországhoz fűződően, amelyre mindez hatványozottan igaz, miért nem hangzik el ez a kijelentés. Miért csak „Isten választott népe” tudhat magának biztos jövőt? A képviselő egy barátja levelét felolvasva kényes pontra tapintott. Ha Izrael valóban bírja Isten áldását, akkor miért nyomorítja meg brutális módon, gyilkolja és üldözi a palesztinokat?

    Bertha Szilvia végül elmondta: a nemzeti radikálisok nem antiszemiták, csak szeretnék megőrizni a magyar nép kultúráját, földjét és örökségét.

    Hegedűs Lorántné, a Jobbik országgyűlési képviselője beszédében párhuzamot vont a palesztin és a magyar sors között. Egy térkép segítségével bemutatta, hogyan foglalták el folyamatosan Palesztinát a zsidók, és hogyan fogyott a palesztinok lakta terület körülbelül az egytizedére 1917-től napjainkig folyamatosan. Hozzátette: ahol, és ahogy most a palesztinok élnek, az nem más, mint a világ legnagyobb koncentrációs tábora. A saját hazájukban a zsidók terrorizálta emberektől elvették ingatlanjaikat, sátortáborokban élnek, élelem- és vízhiány van Palesztinában. Hegedűs Lorántné kiemelte: mi is ide fogunk jutni, ha nem teszünk azonnal valamit. Ezzel kapcsolatban emlékeztetett arra, hogy áprilisban, eladósodottságuk miatt, egymillió magyar ember kerülhet utcára a kilakoltatási moratórium lejárta után.

    A nemzeti radikális képviselő elmondta: a magyarországi ingatlanbefektetések túlnyomó többsége mögött izraeli befektetési csoportok állnak. Egyre nagyobb számban érkeznek és telepednek le hazánkban hasonló körök. Végül megjegyezte: az Evangéliumi Pünkösdi Közösség rendezvénye egyrészt nem más, mint egy olcsó provokáció, hiszen a szervezők tudták, hogy a nemzeti radikális oldal felháborodik, és ez jó alkalom lesz a zsidóknak, hogy megint antiszemitizmust kiáltsanak. Másrészt pedig üzleti érdek, hiszen azon kívül, hogy aranyat lehet venni az eseményen, az egyik előadó Ariel városából érkezett, ahová egy hotelbe invitál új vendégeket. Hegedűs Lorántné végül elmondta, parlamenti munkája során azon lesz, hogy Magyarország ne legyen izraeli hódoltsági terültet.

    Ifj. Hegedűs Loránt a rendezvényen kijelentette: „Én szeretem Izraelt.” Ám rögtön hozzátette: azt az Izraelt szereti, amely nem zárja gettóba lakosait, amely nem egy szenvedéskultúra tőkésítésével kívánja rendezni viszonyait más népekkel. Elmondta: megcsaltnak és kiraboltnak érzi magát a magyar nép.

    A lelkész szerint a legrosszabb történik, ami történhet, hiszen a lelkünket akarják elrabolni, ki akarják lúgozni a tudatalattinkat. Megjegyezte: a zsidóság nem töltötte be a szeretet parancsolatát. Ifj. Hegedűs Loránt hangsúlyozta: ha van nép, amelynek dicső múltja van, az nem más, mint a magyar. Végül arra kért minden jelenlévőt, hogy képviselje azt a kiválasztottságot, amelyet a keresztény hit hirdet.

Itt lehet hozzászólni !