A régi médiatörvény szerint már hallgatna a Klubrádió

A köztársasági elnök megölése is téma volt a rádióban

Magyar Nemzet, Csepel.info

Már nem is szólhatna a Klubrádió, ha a korábbi médiatörvény lenne hatályban – hívták fel a Magyar Nemzet figyelmét médiajogászok.

A korábbi szabályozás a rádiós frekvenciapályázatok jogorvoslati eljárásánál nem volt halasztó hatályú, vagyis aki megnyerte a pályázatot, az megkezdhette a sugárzást az esetleges kifogásoktól, perektől függetlenül – magyarázták a szakértők.

Ezzel szemben az új médiatörvény halasztó hatályú, így amíg a bíróság nem hoz jogerős döntést a kifogásolt, 95,3 MHz-es frekvenciapályázat kapcsán, addig a Klubrádió használhatja a frekvenciát ideiglenes, hatvannapos jogosultság-hosszabbításokkal. A Fővárosi Törvényszék március 14-re tűzte ki a tárgyalást a Klubrádió kifogása ügyében, és várhatóan ítéletet is hoz.

A köztársasági elnök megölését is “megbeszélték” a rádióban

A Magyar Nemzet korábban megírta: a köztársasági elnök meggyilkolása volt a téma a Klubrádió Megbeszéljük című műsorában szerda este. A betelefonáló a következőket mondta: „És nekem van egy elméletem, hogy hogy tudják Schmitt Pált megmenteni. Ez elmélet. Ha likvidálják.” Bolgár György műsorvezető ahelyett, hogy abban a pillanatban letette volna a telefont, folytatta a beszélgetést.

mno.hu

31 hozzászólás “A régi médiatörvény szerint már hallgatna a Klubrádió” bejegyzésre

  1. Tóth Mária szerint:

    ATV + Klub Rádió a hazaárulók gyülekezete !

    Kár a szavakkal zsonglőrködni, a maszop hazaáruló, 1919 óta!

  2. J szerint:

    Jó ez a döglött zebra!:D

  3. látogató szerint:

    Igaza van a cikíronak természetesen nem likvidálni kellene. Elég lenne jó pár évre leültetni csalásért.

  4. csepeli86 szerint:

    Csak nem a Tárnoki „látogató”

  5. Zsonyó szerint:

    Így van! Elhallgattatni!
    Ez a ti demokráciátok! Nem szégyellitek egy kicsit magatokat?
    Éppen olyan diktatúra pártiak vagytok mint azok a komcsik akiket oly nagy előszeretettel gúnyoltok!
    A Klubrádiónak és az összes többi szabad adónak szólnia kell!
    HAD SZÓLJON!!!

  6. "?!" szerint:

    Kedves Tóth Mária! A 12:23-kor elküldött sommás véleményed miatt szólítalak meg.

    Szeretném megérteni azoknak a lelkivilágát és érveit, akik hozzád hasonlóan általánosítva lehazaárulózzák a másik politikai oldalhoz sorolható közösségeket, ezért őszinte tisztelettel kérdezem, hogy Te milyen konkrét okok és szempontok figyelembevételével írtad le azt a rendkívül súlyos vádat, hogy az „ATV + Klub Rádió a hazaárulók gyülekezete, a maszop hazaáruló, 1919 óta!”?

    A fenti kérdésemet olyan személyként teszem fel, aki soha nem volt tagja egyetlen pártnak sem, de nyitott szemmel járt a világban és különbséget tudott tenni még a diktatúra időszakában is a kb. 870 ezer MSZMP tag tisztességes többsége között, és a között a kissebség között, akikre ráillett a hazaáruló jelző.

    A válaszadáshoz felhívom a figyelmedet arra, hogy az általad lazán hazaárulónak minősített MSZP annak a demokratikus Magyarországnak egy legális parlamenti pártja, amely országban alkotmányos joga az állampolgároknak, hogy a politikai nézetüktől függően pártokba tömörüljenek, és akár a kormányzó párt ideológiájától eltérő politikai nézeteket képviseljenek! (Mint tette ezt korábban a Fidesz az MSZP-vel szemben.)

    Felhívom a figyelmedet arra is, hogy az 1989. október 7.-én alakult MSZP jelenlegi tagjainak döntő többsége annyira sem szolgálta az MSZP elődjét, az MSZMP-t, mint Orbán Viktor édesapja, aki alapszervi párttitkár volt az MSZMP-ben, valamint maga Orbán Viktor maga, aki KISZ-titkár volt az MSZMP ifjúsági szervezetében!

    Kérlek, hogy a válaszadásnál vedd figyelembe az alábbi definíciókat is:

    1.) „Haza” (Pátria): Az a földrajzilag behatárolt terület ahol születtünk, ahol élünk.

    2.) „Hazaárulás” ( a Btk. 144. § (1) bek. szerint): Az a magyar állampolgár, aki abból a célból, hogy a Magyar Köztársaság függetlenségét, területi épségét, vagy alkotmányos rendjét sértse, külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntettet követ el, és öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
    A bűncselekmény jogi tárgya a Magyar Köztársaság alkotmányos rendje, függetlensége, területi épsége.

    3.) Magyarország 2004. óta tagja egy nemzetközi közösségnek, az Európai Uniónak, amely parlamentjében a magyar választók szavazatai alapján oda bejutott képviselők ugyanolyan legálisan képviselhetik a magyar kormánnyal szembeni álláspontjukat, mint a magyar parlamentben.

    4.) Ameddig demokratikus rendszerben élünk, addig az éppen hatalmon lévő kormány soha tekinthető azonosnak a Hazával, és az egész magyar néppel.
    Ebből következik, hogy nem tekinthető hazaárulásnak, ha bármelyik politikai párt bírálja az éppen hatalmon lévő kormány politikáját az Európai Unióban!

    Tisztelettel várom a válaszodat!

  7. Tóth Mária szerint:

    Kedves “?!” !

    szívesen válaszolok: azt gondolom, úgy vélem, hogy Te is tanultál történelmet. Jó lenne, ha ismét felütnéd a könyvet, és elolvasnád az 1919-től “játszódó” történelmünket. Nem szívesen gondolkodom én sem pártban, mert nekem elsősorban a Hazám számít, de azt nem tűröm el,hogy Göncz Kinga félék és a többi jött-ment szoci szégyenítse meg Mo-t!

    Tudod kedves “?!” én egyetlen más náció tagjától nem hallottam, aki a saját Népe ellen fordul,lett légyen az bármely párt tagja! én ezzel nem tudok azonosulni, és nagy szégyennek tartom,a szennyes külföldön való kiteregetését. a 4. pont értelmében tehát nem értek Veled egyet! Bizonyára Neked is van füled és szemed ahhoz, hogy a megemlített és rádióban erősen megy a csúsztatás, a kettős mérce, mint az Unióban!

    Na, ebből van rohadtul elegem!

  8. Menyhért Péter szerint:

    Kedves fideszesek!

    Úgy tudtam eddig, hogy kétharmados többségben vagytok – legalábbis a vezér állandóan ezt szajkózza.
    Ha ez így van,miért kell ilyen pitiáner dolgokban is hazudni????

    Szánalmas, hogy a Magyar Nemzet, a Hír Tv, és a csepelinfo is ilyen kiragadott egyetlen mondatból von le teljesen hamis, torz következtetéseket!

    nem kellene az embereket hazugságokkal hülyíteni, mert nagyon könnyen lebukhat, aki ilyen módon keres babérokat.

    Hallgattam a Klub Rádiót, ahogyan a gyurcsány éra alatt a Lánchíd Rádió és a Hír Tv volt egy fontos információ forrásom.
    A betelefonáló előadta a túlfűtött összeesküvés elméleteit, aminek csupán egy töredéke volt ez a mondat. bolgár György csitítgatta a szerencsétlent, de valójában ez az indulatos nézői monológ semmi olyat nem tartalmazott, amiért le kellett volna állítania!

    Sületlenség az írásotok, amire persze beindul a csekély értelmű fidesz csápoló sereg, akinek fogalma sincs arról, miről nyilvánít véleményt, s utánajárni meg vagy lusta, vagy primitív.

    A másik apró gond: nem kéne büszkének lennetek arra sem, hogy ti, KÉTHARMADOSOK el akarjátok hallgattatni a szocik EGYETLEN helyi adóját, miközben a közszolgálati médiákat nem érdemes nézni, vagy hallgatni sem, mert szerintük olyan rózsaszín minden ebben az országban.
    Értem én, hogy a nyugat ellenes hadjárat is arról szól, hogy ne higgye el az ember, amit a nyugati sajtó ír, de gyerekek: ez a vonat már elment!
    2012 van, ez már nem a Rákosi világ! Az Internet szabadságát nem tudjátok átszervezve, magatok alá gyűrni, s a sz..r gazdasági helyzetünk miatt nyugatra száműzött magyar értelmiség visszahozza az információt.

    Rosszul érzem magam, mert amikor a választáson a fidesz nyert, azt hitem: végre, ésszerűség költözik ebbe a patópálos szoci katyvaszba, mert a fiatal értelmiségnek csak van annyi esze, tehetsége hogy változtasson.
    Nem hittem volna, hogy két éven át, mint valami fogyatékos majmok, azt harsogják a fülembe, hogy a “előző nyolc év” meg a “szocik bűne” meg “csontvázak a szekrényben” meg a hasonló sületlenségek garmadát kelljen hallgatnom ésszerű kormányzás helyett!

    Miért akartatok kormányozni egy országot, ha két év alatt sem láttátok át a helyzetet, és például olyan félnótás kormánymegbízottat küldtetek a Malév nyakára, aki ésszerű cselekvés helyett, jó bürokrata módjára belekezdett a csődeljárásába!
    Már egy középiskolás gyerek is tudja, hogy nem csupán 2-3 ezer malévost tettetek tönkre, hanem a magyar repülést, az idegenforgalmat, és közvetve sok ezer MAGYAR VÁLLALKOZÁST is!

    Hül…e gyerekek – nem szittya köntös meg rovásírás kell a MAGYARSÁGNAK, meg nem díszbe csomagolt alaptörvény, hanem okos, hozzáértő emberek a vezetésben.
    Üdv menyus

  9. Tóth Kati szerint:

    Nem kellene már annyit tökölni velük.Nem nyertek és kész.Pont az a kivételezés,amit most művelnek értük a liberálszocik.Elvesztették a versenyt/a pályázaton/ennyi.Veszíteni sem tudnak.Ha vesztenek nincs demokrácia,ha épp a hazát árulják el,akkor az úgy helyes.Szerintük.Úgy unom már őket.Mikor szabadulunk meg tőlük?Nekem nem hiányoznak sem ők,sem a rádiójuk.

  10. Lakó1214 szerint:

    “A korábbi szabályozás a rádiós frekvenciapályázatok jogorvoslati eljárásánál nem volt halasztó hatályú, vagyis aki megnyerte a pályázatot, az megkezdhette a sugárzást az esetleges kifogásoktól, perektől függetlenül – magyarázták a szakértők.”

    Írja a poszt…

    Én meg csak egy kérdést teszek fel:
    – az “Autórádió kft” letette a 100 milliót, hogy sugározhasson? (már ha volt ilyen szándéka?!)

  11. Menyhért Péter szerint:

    Kedves Tóth Mária!

    Nem a Göncz Kinga szégyeníti meg Magyarországot, hanem a magyar Országgyűlés, élén a nagy vezér orbán viktorral, akik még a saját maguknak kreált Alaptörvényt sem tartják be!

    Szégyenteljes a demokráciák világában, amikor a magyar jogalkotó úgy írja át a jogi normák rendszerét, ahogyan azt a napi politikai érdekei diktálják!

    Szégyenteljes a demokráciák világában, amikor a magyar jogalkotó úgy hoz visszamenőleges jogszabályokat, ahogyan még a kulturált diktatúrák sem teszik!

    Szégyenteljes a demokráciák világában, amikor a választásokon kétharmados többséghez jutott politikai erő a devizahitelesek megmentése ürügyén össznépi shortolást támogat!

    Szégyenteljes a demokráciák világában, amikor a magyar kormányfő még csak nem is szégyenli magát, amikor a szinte egyetlen választási ígéretét – az egymillió munkahely teremtését – egy flegma mondattal leveszi a napirendről, mondván hogy az nem lesz meg.

    Végül szégyene az országnak, hogy a kétharmados politikai erő olyan államfőt ültetett a nyakunkra, aki kulturáltan mondva is idegen tollakkal ékeskedett.

    Kedves Mária!
    Gondolkozz is néha.
    Üdv menyus

  12. Lakó1214 szerint:

    Menyhért Péter szerint:
    2012. február 18., szombat – 19:43
    “Szégyenteljes a demokráciák világában, amikor a magyar jogalkotó úgy hoz visszamenőleges jogszabályokat, ahogyan még a kulturált diktatúrák sem teszik!”

    Kedves Péter!

    Még Chavez Venezuelájában is hagytak ellenzéki rádiót! Erről ennyit.

  13. Menyhért Péter szerint:

    Kedves Tóth Kati!

    Te barnainges vagy?

    Mert az írásod náci szemléletet sugall.

    Te még sohasem láttál olyat, hogy egy pályázat kiírásából levezethető a cselekvés szándéka?

    Mi is az oka, hogy egy mszpés közéleti beszélgetős rádió – amely nyilvánvalóan egy bizonyos párttal szimpatizál – helyére egy ZENEI RÁDIÓ pályázatát hirdetik meg, amely félékből egyébként baromi sok van.

    Szerinted, nem lenne felháborító, ha például a BARTÓK rádió helyére egy gyermekrádiós pályázatot hirdetnének meg?
    Üdv menyus

  14. Tóth Mária szerint:

    Kedves Menyus, a Bölcsek Köve Nálad van! Csak azt nem értem miért kell/kellett a szociknak mindig külső segítség, hogy szemét lépéseiket megtegyék!

    Ha Te olyan okos vagy, majd az 1 mill munkahelyet megteremted! Nem 1 év alatt ígérték, vagy igen?

    Igen, ha Schmitt plagizált, az nagyon ciki, neki is, de az Orbán talán nem tehet róla, mert gondolom, nem mesélte el neki sem S.

  15. Lakó1214 szerint:

    Tóth Mária szerint:
    2012. február 18., szombat – 20:00

    Neked is csak egy kérdés:

    – (munkahely) Malév?

  16. Vátesz szerint:

    Menyhért Péter! Mit ugrálnak a Klubrádió hívei, a Szentkorona Rádiónak sincs frekvenciája, lehet rádiót hallgatni interneten is! Minek neki a frekvencia, úgysem hirdet ott senki! Talán a zsidó Székely Gábornak kellett eltartania többek között az én pénzemből is a Klubrádiót? Jól tette a Fidesz, hogy nem engedi sem a Szerencsejáték Zrt-t, sem más állami céget ott hirdetni! Van elég zsidó nagytőkés Magyarországon, hát hirdessenek azok! Hogy nem hülyék? Igen, de mi gojok sem vagyunk azok! Tartsák el a hallgatói a Klubrádiót, azok legalább elhiszik, megfelelő zsebekbe kerül a pénzük!

  17. Dr. grün szerint:

    “A köztársasági elnök megölése is téma volt a rádióban”
    Nem volt téma! Megölésről szó sem volt!
    Aranyos kedves Bolgár úr is tisztában van a mi Palyánk erkölcsi roncsainak likvidálásával!
    Ami magyarul megszüntetést, megsemmisítést, tehát a hivatalából való eltávolítását jelenti!
    Ha már a bátorsága hiányzik hozzá, a Főnök meg még nem mondta, hogy mondjon le!
    Így is rajtunk röhög már a fél világ! ))) 🙂 (((

  18. Lakó1214 szerint:

    Vátesz szerint:
    2012. február 18., szombat – 20:09

    “Van elég zsidó nagytőkés Magyarországon”

    Jobb oldalon? Ikarus Gábor?

  19. Vátesz szerint:

    Miért kellene a jobboldalnak eltartania a ballib Klubrádiót? Így is a más micsodájával veretik a csalánt, mert a hitgyülis gojokkal tartatják el az ATV-t, amely Kálmán Olga, Bolgár György, Mészáros Tamás, Avar János és egyéb liberálisok szócsöve!

  20. "?!" szerint:

    Kedves Tóth Mária!

    19:28-kor írtad:
    “Bizonyára Neked is van füled és szemed ahhoz, hogy a megemlített és rádióban erősen megy a csúsztatás, a kettős mérce, mint az Unióban!
    Na, ebből van rohadtul elegem!”

    Nekem is a kettős mércéből van rohadtul elegem, ezért emlékeztetőként felhívom a figyelmed (és más hazaárulózók figyelmét) az alábbi megtörtént esetekre!

    1.)
    A FIDESZ „MAGYARORSZÁG MEGÚJUL” jelmondatú honlapján az alábbi 2006. október 24-én közzétett hivatalos bejegyzés jelenleg is olvasható:

    “Hazug és csaló kormányoknak nem jár segítség
    Az Európai Uniónak világossá kell tennie, hogy nem nyújt segédkezet semmilyen megfontolásból hazug és csaló, a kommunizmus erkölcsi örökségét máig fel nem adó kormányzatoknak – jelentette ki 2006. október 22-én Strasbourgban, az Európai Parlament néppárti frakciójának tanácskozásán Orbán Viktor, a Fidesz elnöke.”

    2.)
    A „ZETApress” 2006. 10. 30-án közzétett tudósítása:

    “A Nemzeti Nyomozó Irodától kapott tájékoztatás szerint, Dr. Varga László miskolci lakos, a Btk. 145. § hatálya alá tartozó hűtlenség tényállását megjelölve, feljelentette Orbán Viktort, a Fidesz elnökét, az Európai Parlament néppárti frakciójának a tanácskozásán elmondott beszéde miatt.

    Dr. Varga László feljelentésében olvashatók az alábbiak:
    A Btk. 145. §-a szerint: Az a magyar állampolgár, aki állami szolgálatával vagy hivatalos megbízatásával visszaélve külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, és ezzel a Magyar Köztársaság függetlenségét, területi épségét vagy alkotmányos rendjét veszélyezteti, bűntettet követ el, és két évtől nyolc évig, háború idején öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

    Orbán Viktor a hűtlenség tényállását kimerítette oly módon, hogy az Európai Unió politikai vezetését arra biztatta, hogy a Magyar Köztársaságnak szánt közösségi forrásokat visszatartsa, amely cselekedete a Magyar Köztársaság gazdasági, pénzügyi biztonságát és ezen keresztül stabil alkotmányos berendezkedését is különösen veszélyezteti.”

    Tehát kedves Tóth Mária!
    A fentiek bizonyítják, hogy ezt a játszmát 2006-ban fordított szereposztással egyszer már lejátszották, ezért a Fidesz és az MSZP közötti mérkőzés állása 1:1.

    Ha Orbán Viktornak az EU támogatások a visszatartására irányuló követelése 2006-ban nem volt hazaárulás, akkor Gönc és Tabajdi mostani szavazása sem tekinthető annak.

    A kettő között csak annyi a különbség, hogy 2006-ban Orbán Viktor és a Fidesz nem tudta megszerezni az Európai Parlament többségi támogatását, most viszont az mszp-sek meg tudták szerezni.

  21. Perspektíva? szerint:

    Azt gondolom mindezek fényében, most válik el igazán a sz@r a májtól! Ki lubickol a fekáliában, az valamelyik keverőlapátért ( pártért) szólal fel, ki pedig undorodik az egésztől, az az ország mellé áll.

  22. "?!" szerint:

    Kedves Tóth Mária!

    Még annyit jegyzek meg, hogy a fenti két hozzászólást csak a hazaárulózás miatt írtam.
    A Klubrádió ügyével kapcsolatban nincs véleményem, mert nem ismerem annyira az ügyet, hogy arról megalapozott véleményt nyilvánítsak.

  23. Perspektíva? szerint:

    Az arra illetékeseknek ismétlem csupán, azért, hogy a jövő irányába felkelthessem a figyelmüket. Tudom, mindig voltak, s lesznek adott helyzetnek ellenzői, de az, nem mindig a reménybe vetett jövőt feltételezte. “Még jőni kell, még jőni fog, egy jobb kor”………

  24. Dr. grün szerint:

    Perspektíva?!
    “Tudom, mindig voltak, s lesznek adott helyzetnek ellenzői, de az, nem mindig a reménybe vetett jövőt feltételezte”
    Belekavarodtál ám mint kisebbségi a hózentrágerba!
    Ha sikerül a reménybe vetett jövő, akkor pedig megszívjuk a dolgok hátulütőjét?! ))) 🙂 (((

  25. Menyhért Péter szerint:

    Kedves Vátesz!
    Azt írtad: “Mit ugrálnak a Klub Rádió hívei,…” meg hogy “Miért kellene a jobboldalnak eltartania a ballib Klubrádiót?”

    A dolog lényege nem ez! Egyrészt, a Klub Rádiót eltartanák a hívei, ha a kommunista médiahatóság nem akarná egyértelműen kinyírni őket.
    Igen, kommunista ez a fidesz kreálmány hatóság, mert talpnyalóan egyoldalú, és saját hazugságába már most belezavarodott.
    Hogy is van ez? A Klub Rádió pályázatom elnyert egy frekvenciát, amit mégse kapott meg, és most bírósági úton kell érvényt szerezni a jognak?
    Mindeközben pediig e

  26. Menyhért Péter szerint:

    Mindeközben pedig el akarják venni a több mint tíz éve működtetett frekvenciáját, süket mellébeszélésekkel?

    Egy POLGÁRI társadalom nem így működik! Egy polgári társadalomban nem készít a kormányzat Aczéli kultúrhatóságot, és nem foglalkozik az ellentétes nézeteket közlő gyakorlatilag egyetlen médium kinyírásával!

    Az állatvilágban, ahol logikus ésszerűség él, nem a NAGY kutya ugat állandóan idegbeteg módjára, hanem a kicsi, szerencsétlen!

    A fidesznek a nagykutya kategóriában kellene lennie; méltóságteljes fölénnyel kellene pozitív diszkriminációt alkalmaznia a jelentéktelen nagyságú ellenzékkel szemben!

    De akkor miért idegbeteg, üldözési mániás ez a kormányzat??

    Kedves fideszesek! A tett minősít, nem a süket duma! A marketing-hazugság tömeg már a gyurcsánynak sem jött be:miért gondoljátok, hogy nektek jó lesz???
    üdv menyus

  27. csaba péter szerint:

    Az adminnak biztos biztos van egy ikertestvére mert egyedül ilyen faszságot nem írna címnek.
    Ja persze parancsra teszi …. kell az az állás kell az a kis pénz ugye? Itt beszéltek erkölcsről tisztességről, hazafiságról , becsületről: ugyan má…

  28. csaba péter szerint:

    A magyar nemzet című lapban én még nem olvastam objektív tisztességes hangvételű írást.

  29. Vátesz szerint:

    Menyhért Péter! Tudomásom szerint a Klubrádió több mint tíz éve nem pályázaton nyerte a frekvenciát, hanem megvette egy másik társaságtól! Ha nem lenne igazam, akkor ismertessed, hogy jutott a frekvenciához a Klubrádió annak idején! Miért nem vesz most is? Más, miért nincs az igazi jobboldalnak egyetlen frekvenciája sem? A Szentkorona Rádiót elég sokan hallgatják.

  30. Királyerdei szerint:

    A pusztító terror, a kommunizmus áldozataira emlékeznek országszerte
    2012. február 20. 12:09

    Egy ideológia, melyhez világszerte 80-100 millió halálos áldozatot kötnek. Emlékezünk azokra a névtelen hősökre és áldozatokra akik jeltelen sírjára nem jutott virág, akiknek a hozzátartozóit – mint ahogy a borzalmak túlélőit sem – nem illette meg sem erkölcsi, sem anyagi elégtétel. Ellenben a bűnösök, a kommunista rendszerek működtetőinek ma élő tagjai élvezik a kiemelten magas nyugdíjukat, vagy vesznek (vehetnek) részt a közéletben.
    Egy ideológia, melyhez világszerte 80-100 millió halálos áldozatot kötnek. Egy ideológia, melynek nevében a Vörös Őrség, a Lenin fiúk, az ÁVÓ (1948-tól ÁVH) és a népbíróságok hóhérjai szedték a magyarság körében az áldozataikat.
    Egy ideológia, mely tagadja a kereszténységet, üldözi a vallásos közösségeket. Az ideológia, mely lábbal taposta Magyarországon is az emberi jogokat, a szólás-, a sajtó-, a vélemény-, gyülekezés-, szervezkedés- szabadságát (többek között) elvetette. Fundamentuma az állami szintre emelt terror és megfélemlítés volt.
    A kommunizmus bírálóit jellemzően koncepciós eljárás alá vonták, ellehetetlenítették anyagilag, megbélyegezték, vagy sok esetben fizikailag is megsemmisítették. Ennek egyik legbrutálisabb emléke a salgótarjáni sortűz, melynek legalább 47, míg más becslések szerint 131 halálos áldozata volt. Rájuk is emlékezünk, a két bestiálisan meggyilkolt nemzetőrre, Hadady Rudolfra ls Hargitay Lajosra, valamint a két pásztói mártírra, Geczkó Istvánra és Alapi Lászlóra, akik egy vasúti híd felrobbantásával próbálták megakadályozni a deportálásokat, mely tettükért 57 májusában a rögtönítélő bíróság halálra ítélte őket.
    Emlékezünk azokra a névtelen hősökre és áldozatokra akik jeltelen sírjára nem jutott virág, akiknek a hozzátartozóit – mint ahogy a borzalmak túlélőit sem – nem illette meg sem erkölcsi, sem anyagi elégtétel. Ellenben a bűnösök, a kommunista rendszerek működtetőinek ma élő tagjai élvezik a kiemelten magas nyugdíjukat, vagy vesznek (vehetnek) részt a közéletben.
    A bűnösöket felelősségre nem vonták, bíróság elé a kommunista rendszerben elkövetett bűnökért csak a rendszer legkisebb fogaskerekeit (de jellemzően azokat sem) állították. Utcáinkban, tereinken a diktatúrának emléket állító táblák, szobrok, emlékművek emlékeztetik a magyarokat a felejthetetlen borzalmakra.
    Mindenkit várunk 2012. 02. 24-én Salgótarjánba, a Balassa Bálint Megyei Könyvtárban (Kassai sor 2..) 17:00-kor kezdődő rendezvényünkre, illetve Pásztóra, a Teleki László Városi Könyvtárba (Nagymező út 3.), ahol 19:00-tól emlékezünk a kommunizmus áldozataira.

    A rendezvény meghívott vendége Gaudi-Nagy Tamás, a Nemzeti Jogvédő Szolgálat ügyvezetője, országgyűlési képviselő és ifj. Hegedűs Lóránt református lelkész.

  31. Lakó1214 szerint:

    Vátesz szerint:
    2012. február 20., hétfő – 08:49

    “Más, miért nincs az igazi jobboldalnak egyetlen frekvenciája sem?”

    Ezt miért nem kérdezed meg tőlük, hogy Ikarus Gábor miért nem vesz nekik?

    “A Szentkorona Rádiót elég sokan hallgatják.”

    Annyian, kb mint a Klubot.

Itt lehet hozzászólni !